Tiäremiähen jemma paljastui

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Kommentit (5)

Vierailija
CE-hyväksytty

Vilkaisin juttu. Kyllä ne lehtimiehet tietää kun kirjoittavat, että "Toistaiseksi ei ole tiedossa, onko kyseessä räjähtämätön vai räjähtänyt ammus." Olen aina luullut, että räjähtämisen huomaa. Tampereella vain on vissiin toisin ja kranaatin nimikin on luultavasti "nysse".

Siksi toisekseen saattaa olla tiäremiehen isä tai ukki kyseessä. Väitti joku majuri armeijassa, että sodan aikana yhdeltä lomalaiselta löyty Tampereella kranaatinheitin. Jos eivät löytäneet niitä paukkuja.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
valtiokonttorin elatti
CE-hyväksytty

Vilkaisin juttu. Kyllä ne lehtimiehet tietää kun kirjoittavat, että "Toistaiseksi ei ole tiedossa, onko kyseessä räjähtämätön vai räjähtänyt ammus." Olen aina luullut, että räjähtämisen huomaa. Tampereella vain on vissiin toisin ja kranaatin nimikin on luultavasti "nysse".

Siksi toisekseen saattaa olla tiäremiehen isä tai ukki kyseessä. Väitti joku majuri armeijassa, että sodan aikana yhdeltä lomalaiselta löyty Tampereella kranaatinheitin. Jos eivät löytäneet niitä paukkuja.

Sielähän toi asustaa, mun isoisä. Mutta eipä oo sillä kranaatteja kotona.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
tiäremiäs
valtiokonttorin elatti
CE-hyväksytty

Sielähän toi asustaa, mun isoisä. Mutta eipä oo sillä kranaatteja kotona.

Enää...

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Uusimmat

Suosituimmat