Miten esittää rikasta?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olin työkaverin pippaloissa. Se kertoi jälkeenpäin, että siellä yksi muija oli yrittänyt iskeä minua. Mutta ko. muija on yliopistossa, ja itselläni on nettotulot vain 2000 euroa kuussa. Miten pystyy parhaiten esittämään varakkaampaa kuin oikeasti on?

Olisiko jotain vinkkejä, esim. mitä musiikkia ja leffoja kehumalla antaisi itsestään fiksun kuvan

Sivut

Kommentit (22)

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Miks pitää esittää rikasta, kyllä ne naiset kiinnostuu duunareistakin jos kiinnostuu.

Jos akka on niin kusipää että ei halua tutustua kun rikkaisiin ja tohtoreihin. Niin jos tietää ja aivoilla ajattelee, niin kannattaako tohonkaan naiseen tutustua.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
Dieter
Olin työkaverin pippaloissa. Se kertoi jälkeenpäin, että siellä yksi muija oli yrittänyt iskeä minua. Mutta ko. muija on yliopistossa, ja itselläni on nettotulot vain 2000 euroa kuussa. Miten pystyy parhaiten esittämään varakkaampaa kuin oikeasti on?

Olisiko jotain vinkkejä, esim. mitä musiikkia ja leffoja kehumalla antaisi itsestään fiksun kuvan

1. Hanki sekkivihko
2. Kirjoita 10000 Euron sekkejä
3. Revi tai polta ne kaikki.
4. Säästä yksi, jolla sytytät paksun sikarin.

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija
Seppo_Pietikainen
1. Hanki sekkivihko

Onko tällä konstilla pillujutut taattu

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26993
Liittynyt13.5.2005
Dieter
Seppo_Pietikainen
1. Hanki sekkivihko

Kysehän oli siitä, kuinka esittää rikasta, ei siitä, miten pillujutut taataan.

Riittoisampi keskustelukumppani.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
Dieter
Seppo_Pietikainen
1. Hanki sekkivihko

Kokeile!

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija
Dieter

Ei ehkä kannata esittää mitään, ettei tule myöhemmin noloja tilanteita.
Pimppiä saa kun vilauttaa slerssiä ja sanoo neidille että mentäiskö makuuhuoneen puolelle.

Vierailija
CE-hyväksytty
Yliopistossa on myös köyhistä tykkääviä.

Kyllä minä sen tiesin, että yliopistossa on rumiakin ämmiä. Mutta täsmennetään nyt jos jäi epäselväksi, että tässä oli kyseessä nimenomaan hyvännäköinen muija.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Ei kannata esittää rikasta, voi pian rostot tulla ryöstämään sinut. Esitä ennemmin köyhää, niin sitten ne pysyy kaukana sinusta. Kirpputorilta saa hyviä rosoisia vaatteita joilla saat köyhän ilmeen ittellesi.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26890
Liittynyt16.3.2005

Kyllä se onnistunee parhaiten pukeutumalla kalliisiin vaatteisiin ja kuluttamalla ravintoloissa paljon rahaa. Kallis huone kalliista hotellista antaa myös sen vaikutelman, että rahaa on. Luonnollisesti jutut pitää hioa kuntoon, rikkaat eivät moukkamaisimpia nousukkaita lukuunottamatta suoraan puhu rahoistaan, mutta voit antaa ymmärtää harrastavasi jotain varakkaiden harrastuksia ja muuten käyttäytyä taloudellisesti leväperäisesti. Mieltymykset riippuvat naisen mieltymyksistä, monet, varsinkin syntymästä asti rikkaat, on opetettu pitämään "korkeakulttuurista", mutta toisaalta oopperasta ja teatterista intoileva mies saattaa antaa naiselle kuvan tylsästä ja paskantärkeästä tyypistä. Omalla työllä ja tuurilla rikastuneiden musiikkimaku on yleensä ihan sama kuin perusrahvaalla, ja sellaisia miehiä rikkaille itseään tyrkyttävät naiset yleensä haluavat kusettaa (koska ovat helpompia).

Ihan ilmaiseksi rikasta ei voi esittää, mutta kyllä töissäkäyvä voi ajoittain näytellä rikasta, jos haluaa siihen tonnin pari panostaa. Sellaista elämä on, että kaikesta on maksettava. En minä sitten tiedä, onko se sen ylevämpi kokemus saada joku pinnallinen kana ratkeamaan seksiin valehtelemalla kuin että maksaisi rehellisesti huoralle.

MaKo71
Seuraa 
Viestejä1467
Liittynyt15.11.2006

En usko, että kannattaa näytellä rikasta. 2k€/kk nettotulot on ihan "riittävät". Yliopisto ei ole mikään maailman avokätisin palkanmaksaja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat