Nainen vei kaiken

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Nyt on silleesti, että vilustutin itseni tuossa viikonloppuna ja nyt on pitänyt sitten niistellä armotta kovasti. Aamulla huomasin, että alkaa nenästä lähteä nahkat kuivuessaan. Sitten muistelin, että mulla on jossain sellaista yleisrasvaa, jota voisi hieman sipaista nenään. Mutta. En löytänyt ko. tuupia mistään, jolloin muistin, että kun entinen tyttöystäväni haki loppuja tavaroitaan mun kämpästä pois se vei kaikki kauneudenhuoltotuotteetkin. Mulle ei jäänyt mitään.

Mutta makuupussinsa se unohti. Sitä mä aina iltaisin haistelen.

Kommentit (14)

asdf
Seuraa 
Viestejä11069
Liittynyt16.3.2005
CE-hyväksytty

Turhaan haistelet, jos sulla on kerran nuha. Ei toi ilman nuhaakaan ihan tervettä ole.

Vierailija
CE-hyväksytty
Nyt on silleesti, että vilustutin itseni tuossa viikonloppuna ja nyt on pitänyt sitten niistellä armotta kovasti. Aamulla huomasin, että alkaa nenästä lähteä nahkat kuivuessaan. Sitten muistelin, että mulla on jossain sellaista yleisrasvaa, jota voisi hieman sipaista nenään. Mutta. En löytänyt ko. tuupia mistään, jolloin muistin, että kun entinen tyttöystäväni haki loppuja tavaroitaan mun kämpästä pois se vei kaikki kauneudenhuoltotuotteetkin. Mulle ei jäänyt mitään.

Semmoisia ne ovat. Raakoja rosvoja. Multakin yks vei aikanaan kalleimman aarteeni eli poikuuden. Ei edes kiitellyt.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Mä soitan sille ja kysyn että onko se vieny mun rasvani. Jos se väittää, että se on sen oma tuubi niin mä ehdotan että vaihtaisko se sen päikseen mun partavaahtopurkkiin.

Vierailija

Jos ei se anna suosiolla, uhkaa sitä itselläsi&jengilläsi, mafialla, Valjakkalalla tai Siltavuori sen lasten perään. Kyllä alkaa rasvaa tulla.

Vierailija
CE-hyväksytty
Mä soitan sille ja kysyn että onko se vieny mun rasvani. Jos se väittää, että se on sen oma tuubi niin mä ehdotan että vaihtaisko se sen päikseen mun partavaahtopurkkiin.

Tollai määkin saan mun suhteet kestämään hiukan pidempään.

Vierailija
Pönni
CE-hyväksytty

Tollai määkin saan mun suhteet kestämään hiukan pidempään.

Mulla olis joitain uusia ajatuksia... mutta antaa olla

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
asdf
CE-hyväksytty

Turhaan haistelet, jos sulla on kerran nuha. Ei toi ilman nuhaakaan ihan tervettä ole.

Mä rakastan. Tietänet tunteen.

Vierailija
CE-hyväksytty

Eka kerta on se pahin.. ja sitä seuraava ja sitä seuraava.. kumma ettei siihen totu?

Mäkin oon kova rakastaan. Kun mä rakastun niin se on totaalista. Siks kait ne päättyy ne mun rakkaudet.. niin kai..
Mut en mä o vielä luovuttanut

Vierailija
Pönni
CE-hyväksytty

Eka kerta on se pahin.. ja sitä seuraava ja sitä seuraava.. kumma ettei siihen totu?

Mäkin oon kova rakastaan. Kun mä rakastun niin se on totaalista. Siks kait ne päättyy ne mun rakkaudet.. niin kai..
Mut en mä o vielä luovuttanut

Niinhhh, oli se joskus niin haikeen kipeetä ja makoisaa. Vaikka joskus päättyikin pensiliinipiikkiin.

Vierailija
valtiokonttorin elatti
Niinhhh, oli se joskus niin haikeen kipeetä ja makoisaa. Vaikka joskus päättyikin pensiliinipiikkiin.

Ne ei pelaa jokka pelekää!

Uusimmat

Suosituimmat