Missä elokuvassa säikähdit kunnolla ?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Moi kaikki. Ei helv siis täs yks ilta katoin "The exorcism of Emily Rose" joskus kolmen aikaan yöllä. Alusta viiva puoleen tuntiin ei ollu tapahtunut mitään semmosta että ois säikähtäny tai mitään. Mut sit yhtäkkiä tuli tää ja en osannut odottaa sitä Tuntu ku ois sielu lähteny ruumiista karkuun siis Vaikkei se ehkä teidän mielestä nii paha oo mut jotenki säikähdin sikana täs kohtauksessa : ]

http://www.youtube.com/watch?v=7HYWLFrR12I

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Pahin mitä muistan oli Grudge (kauna) säikkykrapulassa. Melkoisia kakkahalvauksia tuli.

Käsitykseni mukaan kyseisen tyyliset elokuvat jakaa katsojat jyrkästi. Toisille toimii pahasti ja toisiin ei ollenkaan.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Katsottiin George A. Romeron Dawn of the Dead -elokuvaa, kun kesken pahimman zombieteurastuksen huumehörhö jostain takarivistä riehaantui, rynni yleisön läpi ja yli ja löi minua takaapäin tuolilla päähän. Silloin säikähdin vähän.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

The Ring ensimmäistä kertaa katsoessa ja tietenkin The Grudge. The Ring 2 ei sitten kyllä pelästyttänyt ollenkaan. Tai no, ei tossa ringissä nyt oikeastaan niitä pelottelu kohtauksia hirveästi ollu, mutta aika kuumottava ekalla kerralla.

Vierailija

Tuo Kauna oli aika kammottavaa katseltavaa. Katsoin sen ensimmäisen kerran elokuvateatterissa, jossa oli minun lisäkseni vain pari tyyppiä. Lisäksi istuin keskellä katsomoa, joten elokuvanautinto kauhun kannalta oli erinoimainen.

Vierailija
nuubi
Moi kaikki. Ei helv siis täs yks ilta katoin "The exorcism of Emily Rose" joskus kolmen aikaan yöllä. Alusta viiva puoleen tuntiin ei ollu tapahtunut mitään semmosta että ois säikähtäny tai mitään. Mut sit yhtäkkiä tuli tää ja en osannut odottaa sitä Tuntu ku ois sielu lähteny ruumiista karkuun siis Vaikkei se ehkä teidän mielestä nii paha oo mut jotenki säikähdin sikana täs kohtauksessa : ]
http://www.youtube.com/watch?v=7HYWLFrR12I

Mua säikäytti enemmän tässä filmissä se Emilyn paha 'kramppi' lattialla.
Siis tämä: http://www.youtube.com/watch?v=6-xNkw3y3J8

Se kunnon säikähdys oli kuitenkin Others filmin BÖÖÖ tehoste oikeasta takakanavasta siellä yläkerran varastohuoneessa, jossa huonekalut oli peitetty lakanoilla. Tosiaan ainoa kerta, kun on pitänyt pistää filmin katselu hetkiseksi paussille odottamaan pulssin tasaantumista.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26898
Liittynyt16.3.2005

No höh, anneemista. Vähintään luulin että joku megamonsteri potkaisee yllättäen sen oven rikki ja äänitehosteet ovat sellaiset, että hyvä kun ei valtakunnanverkko kaadu, kun kaiken kansan 10000 W kotiteatterisubbarivahvistimet imaisevat täyden tehon samalla millisekunnilla.

Vierailija

Teininä näin elokuvakerhossa "Andalusialaisen koiran", taisi olla ensiesitys Suomessa. Häränsilmäkohtaus sai minut liki hengiltä.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
Mummo
Teininä näin elokuvakerhossa "Andalusialaisen koiran", taisi olla ensiesitys Suomessa. Häränsilmäkohtaus sai minut liki hengiltä.

Jeps...

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija

Mjaa.. ei tule kyllä mieleen että ois kunnolla säikähtänyt koskaan leffassa.

Ainoastaan clive barkerin Undying-pelissä pulssi oli pirun korkealla ja säikähdin pari kertaa todella pahasti. Ei kestänyt tuntia enempää pelata yhteen mittaan 5.1 äänillä ja täysin pimeässä huoneessa volat täysillä.

Vierailija

Olin elokuvateatterissa katsomassa "I am legend" -leffan. Aikaisemmasta elokuvateatterikäynnistä oli tuolloin jo pari vuotta aikaa ja kun pimeästä ja millon mistäkin milloinkin alkoi lampata zombeja niin meni kyllä pasmat sekaisin. Olisi tehnyt mieli lähteä pois kesken elokuvan mutta elokuvaseuralainen olisi saattanut ihmetellä liikaa. Välillä tuli itkukin väistelemättä kun tuli niin herkkiä kohtia.

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Olen surkean säikky ja siksi en katso juurikaan rehellisiä säikyttelykauhuleffoja. Ristiriitaista kyllä Guillermo Del Toro on yksi suosikkiohjaajiani, ja taisipa olla viimeksi El Orfanato joka pelotteli ja josta tuli ihan painajaisiakin. Seuraavina päivänä olin tosin sitä mieltä että leffa oli enemmän surullinen kuin pelottava... kunnes taas vahingossa näin pari pelottavampaa kohtaa.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat