Miten olisi treffit?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Minkälaisia haluja palstalaisilla olisi tavata esimerkiksi ruotsinlaivalla tuossa kesähelteillä? Siis oikein porukalla haastella hyvässä hengessä?

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

en olis ihan vastaan asiallista miittiä, mutta samalle laivalle en tämän porukan kanssa tietoisesti hakeutuisi

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Oijoi. sitä ollaan niin epätoivoisia, että yritetään saada treffejä tiede palstalta. h

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Oijoi. sitä ollaan niin epätoivoisia, että yritetään saada treffejä tiede palstalta. h

Menin selälleni lattialle ja laitoin oikean käteni koukkuun ihan rennosti. Sitten laitoin hauiksen päälle rusinan ja jännitin nopeasti. Osuin joka toisella kattolamppuun.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007

Kyllä minä voisin vakavasti harkitakin moista tapaamista.

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Dresden
Seuraa 
Viestejä1191
Liittynyt16.3.2005

Voisin harkita lukevani foorumille postatun mehevästi juoruilevan kertomuksen ko. tapaamisesta.

Die Lust zur Zerstörung ist eine schaffende Lust. - Jules Elysard

asdf
Seuraa 
Viestejä11068
Liittynyt16.3.2005

Vähän samaa ajattelin kuin Mummo. Viime syksynä vielä harmittelin, kun en päässyt miittiin; nyt tulisi vain turpaan. Turpaan saamista lukuunottamatta olisi kyllä kiva tavata joitain kirjoittelijoita.

Vierailija
Barbaari
Ajatustahan siinä olisi mutta aika ja paikka ja kutsu ilmoitettaisiin yv:nä.

Palstalla on semmosiakin kirjoittelijoita jota ei välttämättä halua tavata.

Niin ehkäpä olisi syytä luoda jonkinlainen lista niistä kirjoittelijoista, joista on ehtinyt muodostua kuva terveestä ihmisestä. Huumoriahan miittiin kaivataan Kiihkoilijoita tuskin kukaan kaipaa tai kinojen siirtämistä reaalimaailmaan.. Täällä on paljon mukavia ihmisiä.

Jospa modetkin saataisiin miittiin

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
tiäremiäs
Lähtekää Tampereella, niin on tillikassa hyvä tavata ihmisiä, mennään sinne ruokapuolelle, niin ei saa puukostakaan niin helposti.

Mut eikös siellä hervannassa ole niitä jengisotia? En mä sinne uskalla mennä.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
mallas

Niin ehkäpä olisi syytä luoda jonkinlainen lista niistä kirjoittelijoista, joista on ehtinyt muodostua kuva terveestä ihmisestä.

Eli minun on turha silloin yrittää tulla sinne.

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
mallas

Niin ehkäpä olisi syytä luoda jonkinlainen lista niistä kirjoittelijoista, joista on ehtinyt muodostua kuva terveestä ihmisestä.

Eli minun on turha silloin yrittää tulla sinne.

Miten niin? Sinullahan on huumorintajua, etkä vaikuta räyhääjältä. Tule ihmeessä Luulen että ihmiset eivät tahdo sinne räyhääjiä, sillä tarkoitushan olisi pitää hauskaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat