Kuinka usein rukoilet jumalaa?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Niin, oletko kuinka kunnioitettava kristitty vaiko onko tiesi matkalla kohti helvettiä ja sen ikuisia liekkejä?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

En tiedä mitä rukoilullasi tarkoitat, mutta siunailin tänään vuoronperään isääsi ,sinua ja perkelettä. Olin K-Marketin etessä olevaan tolppaan lukinnut rollaattorini (olen rollaattoriini turvautunut aina silloin tällöin kun polvikuluma vihoittelee. Syksyllä luultavasti polveen asennetaan proteesi).
Niin Jeesus sentään. Kun palasin rollaattorille, en löytänyt avaimia. Silloin aloin siunailemaan teitä. Ja kas, auttoihan tuo, avaimeni löytyivät.
Tavallisesti laitan ne lompuukin pennilokeroon, mutta nyt olikin laittanut avaimeni rintataskuun.
Niin, onko sama rukoileeko vai siunailee?

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007

En tarvitse mielikuvituskavereita mihinkään, saatika, että rukoilisin niiltä bensaa autooni (tyyliin amerikkalainen hihhuli Jason Gastrich).

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija

Itse en sinällänsä rukoile, vaan harrastan meditaatiota, koska käännyin buddhalaiseksi tuossa pari kesää sitten. Muutoksen tein, koska en halunnut kuulua uskontoon, jolla on veren tahraama historia(ristiretket, pakkokäännytys ja maitten valloitus jumalan nimeen). Buddhalaisuus on paljon parempi rauhaa ja väkivallattomuutta painottava uskonto.

Vierailija
JeesusKristus
Niin, oletko kuinka kunnioitettava kristitty vaiko onko tiesi matkalla kohti helvettiä ja sen ikuisia liekkejä?

Hyvähän sun on täällä vittuilla kun on rikas ja omnipotentti faija.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
kettu-tyttö
Itse en sinällänsä rukoile, vaan harrastan meditaatiota, koska käännyin buddhalaiseksi tuossa pari kesää sitten. Muutoksen tein, koska en halunnut kuulua uskontoon, jolla on veren tahraama historia(ristiretket, pakkokäännytys ja maitten valloitus jumalan nimeen). Buddhalaisuus on paljon parempi rauhaa ja väkivallattomuutta painottava uskonto.

Kristinuskokin on rauhaa rakastava ja anteeksiantavainen. Niinkuin islamkin. Abdul tammihan sanoi, että islam on tasaarvoinen ja oikeudenmukainen uskonto, ja suomi on hyvin oikeudenmukainen eli siten hyvin islamilainen valtio. Abdul puhuu vähän, mutta paljon asiaa.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Kyllä ne nykyään sanovat olevansa rauhaa rakastavia, mutta niillä molemmilla on kumminkin veren tarhaama historia. Tämän vuoksi en halua kuulua kumpaankaan. Islam ei tulisi silti myöskään missään nimessä kysymykseen, koska en halua, että minua sorrettaisiin.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
kettu-tyttö
Kyllä ne nykyään sanovat olevansa rauhaa rakastavia, mutta niillä molemmilla on kumminkin veren tarhaama historia. Tämän vuoksi en halua kuulua kumpaankaan. Islam ei tulisi silti myöskään missään nimessä kysymykseen, koska en halua, että minua sorrettaisiin.

Mutta jeesushan antoi syntimme anteeksi rakkaudesta meitä kohtaan.
Ja islam ei ole tehnyt koskaan väkivaltaisia asioita. Ihmiset on kautta aikojen kääntyneet islamiin omasta tahdosta kun ne ovat tajunneet, miten hieno ja rauhaa rakastava uskonto se on.

Vierailija

PALVON VAIN JA AINOASTAAN PAHOLAISTA! LCIFERIA JUHLISTAN JOKA PÄIVÄ ERILAISILLA EPÄPYHILLÄ RITUAALEILLA KELLARISSANI, JOSSA TEURASTAN ELUKOITA SOPPA KAUHALLA! KYNTTILÄN TUOKSUINEN KELLARINI ON JUURI SOPIVA ELUKOIDEN VERENVUODATUKSEEN.

Vierailija

Anteeksi, paholainen sai taas otteen sielustani :/ Olen näemmä kirjoitellut jotain muutakin omituista tälle keskustelupalstalle :O

Vierailija

Mutta Jeesuksen ja raamatun viestejä ymmärrettiin keskiajalla väärin ja käytiin pyhää valloitus sotaa jumalan ja Jeesuksen nimeen. Muslimit vastasivat tähän omalla pyhällä sodallaan valloittaen takaisin alueitaan ja vähän enemmän. Molemmilla uskonnoilla on siis ollut erittäin sotaisa ja verinen historia. Muslimit eivät silti onneksi ole harrastanut pakko käännytystä kuten kristityt.

Vierailija
hullulehmä
PALVON VAIN JA AINOASTAAN PAHOLAISTA! LCIFERIA JUHLISTAN JOKA PÄIVÄ ERILAISILLA EPÄPYHILLÄ RITUAALEILLA KELLARISSANI, JOSSA TEURASTAN ELUKOITA SOPPA KAUHALLA! KYNTTILÄN TUOKSUINEN KELLARINI ON JUURI SOPIVA ELUKOIDEN VERENVUODATUKSEEN.

Älä teurasta eläimiä, se on rumaa!

Vierailija
hullulehmä
Anteeksi, paholainen sai taas otteen sielustani :/ Olen näemmä kirjoitellut jotain muutakin omituista tälle keskustelupalstalle :O

Kutsummeko manaajan?

Vierailija
hullulehmä

Paholaisen valta on kyllä todella valitettavaa. Minäkin jouduin taistelemaan Belsebuubia vastaan nuoruudessani, mutta onnkesi sain voiton Lucferista Jeesuksen avulla. Kannattaa hakea apua paikallisesta seurakunnastasi, sieltä minäkin sain tukea vaikeina aikoina! Herramme Jeesuksen nimeen!

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
kettu-tyttö
Mutta Jeesuksen ja raamatun viestejä ymmärrettiin keskiajalla väärin ja käytiin pyhää valloitus sotaa jumalan ja Jeesuksen nimeen. Muslimit vastasivat tähän omalla pyhällä sodallaan valloittaen takaisin alueitaan ja vähän enemmän. Molemmilla uskonnoilla on siis ollut erittäin sotaisa ja verinen historia. Muslimit eivät silti onneksi ole harrastanut pakko käännytystä kuten kristityt.

Ristiretkistä ei ole todisteita. Vain tarinoita. Itse en usko moisiin tekoihin. Hah, kristitytkö muka sotinu joskus. Naurettava väite. Mites ne sitten sunnuntaisin pysty rukoilemaan kun ne oli satojen kilometrien päässä lähimmästä kirkosta? Kantamalla kirkkoa mukana?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat