Lipposen antiintellektuellit

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Lipponen listasi suomen idiootit, ehkäpä tohon listaan voisi lisätä kaikki viherstalinistit.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1532064

Tuomioja sai taas huutia, miksiköhän Lipponen inhoaa Erkkiä? Uskoisin itse että Lipponen epäilee Tuomiojan vuotaneen irak-muistion julkisuuteen. Sillä Tuomiojahan on ennenkuin ollut "syväkurkku", tarkoitan tietenkin zavidovo vuotoa.
Samaa mieltä olen Lipposen kanssa siitä että Tuomiojan on naiviuden kruunaamaton kuningas suomessa.
SDP sisällä käydään nyt taistelua oikestodemareiden ja vasemmistomilitanttien kesken, varskinkin kun Tuomioja on ehdolla puheenjohtajaksi. Lipponen tekee kaikkensa että punaerkki ei pääsisi puheenjohtajaksi. Minä taas toivon että demarit olisivat niin tyhmät että valitsevat Tuomiojan puheenjohtajaksi. SDP profiloituisi perverssien ja muiden vähemmistöjen äänitorveksi, sitävastoin perusdemari äänestäjä ei välitä käydä depaattia siitä että saako joku pervo adoptoida lapsen vai ei.

ps.
Lipposen älykkölistalla on oikeistodemari Loka Laitinen, samaa mieltä olen asiasta. Laitisella on erittäin hyviä kirjoituksia iltalehdessä, niitä on mukava lueskella vaikka en kaikista asioista ole samaa mieltä.

Kommentit (13)

Vierailija

Lipponen listasi suomen idiootit, ehkäpä tohon listaan voisi lisätä kaikki viherstalinistit.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotim ... id=1532064

Tuomioja sai taas huutia, miksiköhän Lipponen inhoaa Erkkiä? Uskoisin itse että Lipponen epäilee Tuomiojan vuotaneen irak-muistion julkisuuteen. Sillä Tuomiojahan on ennenkuin ollut "syväkurkku", tarkoitan tietenkin zavidovo vuotoa.
Samaa mieltä olen Lipposen kanssa siitä että Tuomiojan on naiviuden kruunaamaton kuningas suomessa.
SDP sisällä käydään nyt taistelua oikestodemareiden ja vasemmistomilitanttien kesken, varskinkin kun Tuomioja on ehdolla puheenjohtajaksi. Lipponen tekee kaikkensa että punaerkki ei pääsisi puheenjohtajaksi. Minä taas toivon että demarit olisivat niin tyhmät että valitsevat Tuomiojan puheenjohtajaksi. SDP profiloituisi perverssien ja muiden vähemmistöjen äänitorveksi, sitävastoin perusdemari äänestäjä ei välitä käydä depaattia siitä että saako joku pervo adoptoida lapsen vai ei.

ps.
Lipposen älykkölistalla on oikeistodemari Loka Laitinen, samaa mieltä olen asiasta. Laitisella on erittäin hyviä kirjoituksia iltalehdessä, niitä on mukava lueskella vaikka en kaikista asioista ole samaa mieltä.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Hmm. Kuka pitää Lipposta intellektuellina?

Eikös pitäisi olla aikamoinen intellektuelli intellektuelleja listatakseen?

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Dresden
Seuraa 
Viestejä1191
Liittynyt16.3.2005

Otti ja tuota...Onko joku intellektuelli joskus tehnyt tämmöisiä listoja?

Die Lust zur Zerstörung ist eine schaffende Lust. - Jules Elysard

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Dresden

Tehtäiskö me?

Petu
Seuraa 
Viestejä2287
Liittynyt17.3.2005

Jos en nyt ihan väärin muista niin Lipissä on Italiasta tullutta paronin verta, joten hänet on pakko luokitella älyköksi.

Dresden
Seuraa 
Viestejä1191
Liittynyt16.3.2005
Aweb
Dresden

Tehtäiskö me?

Jätetään lipposille.

Die Lust zur Zerstörung ist eine schaffende Lust. - Jules Elysard

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Mummo
Pitkään epäilin, että Lipponen on pönöttävä ääliö. Nyt en enää epäile.

Lipponen on pönöttävä murto-osaparoni.

Vierailija

Mielestäni Lipponen on poliitikko vuodelta lehti ennen kiveä ja keppiä.
Miehen parasta-ennen-päiväys oli ennen syntymääni.

Ehdottaisinkin Lipposelle, että muuttaa sivistyksen ulkopuolelle (tässä tapauksessa taitaa tarkoittaa kehäIII-rajaa) ja jättää kaikki kommunikointivälineet roskikseen. (ei se s****na muuten hiljaa pysy)
SDP:stä voisivat sitten tehdä pyhiinvaellusmatkoja gurun luokse, pyytämään neuvoa.

Vierailija

Lipponen on täysi tuuliviiri. Sitä vituttaa se, että Tuomioja piti jotenkin selkärankansa kasassa 1960-luvulla, toisin kuin poliittinen kiipijä Paavo.

En erityisemmin arvosta aloittajan näkemyksiä vasemmistosdta, mutta mielipiteesenhän jokaisella on oikeus. Mutta on kyllä hyvin vääristelevää puhua vasemmistomilitanteista SDP:n kohdalla. Ehkä se termi sopisi johonkin Suomen kansan kommunistiseen työväenpuolueeseen tia Vasemmistoliiton ex-stalinisteihin tai vihreiden anarkoänkyräosastoon..

Uusimmat

Suosituimmat