Katkeran sivarin yhteiskunta kriittinen teko

Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Menin köyhänä opiskelijana viime viikonloppuna nauttimaan päihdykkeitä Helsingin rautatieaseman tuntumaan. Asematunnelissa olutta ostaessa näin muslimeja, somaleita ja valkoihoisia käännynnäisiä megafonin kanssa kokoontumassa siinä liukuportaiden yläpuolella mihin jeesus-hihhulit yms. yleensä lauleskelee ”Onneni on olla Herraa lähellä”…

Lopulta päädyimme kaverini kanssa dokaamaan junan pääteasemalle tulon kulkusuuntaan nähden vasemmalla puolella olevien suihkulähteiden viereen. Siellä niitä somaleita taas näkyi, mutta ilman megafonia ja koraania, juomassa olutta. Toisella penkillä istui teinityttöjä joita kaverini innostui pokaamaan, huvittavaa ottaen huomioon että hän on öbaut 26-vuotias. Tilanteen kruunasi kokeneempien ammattilaisten, deekisten läsnäolo suihkulähteen läheisyydessä, tuona hetkenä tunsin olevani yhteiskunnan eliittiä ja koin että elämälläni on jokin tarkoitus.

Koska Herra oli päättänyt lahjoittaa minulle ripulin tuona iltana ja tehnyt kaveristani joustamattoman minulle ei köyhänä opiskelijana jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin juosta rautatieaseman läheiseen koivulehtoon. Otin housut kokeneesti pois jaloista ja pyllistin eduskuntataloa kohti. Kas kas, pikku baal päätti ruveta itkemään. Eli siinä kävin sitten niin että samalla kun ripuloin eduskuntatalon ja rautatieaseman välissä pissasin nilkoissa oleviin boksereihin, tuona hetkenä koin että olin saavuttanut jotain merkittävää jolla on kauaskantoisia seuraamuksia. Maanantai aamuna oivalsin etten vain ollut lannoittanut nuorena pois leikattavien koivujen lyhyttä elämää, vaan tehnyt yhteiskuntakriittisen teon dorkakratiassa. Vertauskuvallisesti osoitin tekemällä tarpeeni pyllistäen kohti eduskuntataloa miten paljon arvostan Ex-ulkoministerin hyvää makua valitessaan pokakseen itseään kymmeniä vuosia nuorempi Takiainen. Sunnuntaiaamun morkkiksessa rupesin analysoimaan suurta oivallustani ja siitä vedettäviä muita johtopäätöksiä ja näkökulmia.

Älysin että se miten ja missä ihminen ulostaa voidaan tehdä perusteellinen analyysi toimijan sosioekonomisesta asemasta ja luonteen jaloudesta sen voi nimetä sanalla paskaindeksi. Voihan olla että pohjoisen dorkakratian Ex-ulkoministeri olisi halunnut lahjoittaa takiaiselle – omien sanojensa mukaan neljän ällän ylioppilaallle, Lähde:Takianen – paremmat olosuhteet ulostamiselle.

En voi uskoa että dorkakratian oikeistolainen ulkoministerin älyn lahjan riittäisivät neljän ällän saavuttaneen neidon pokaamiseen. Korkeintaan neljän ”Dildobraturin” lystin yliopistosta valmistuneen neidon pokaamiseen.

-

Kommentit (2)

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Oleellista ei ole sukupuoli tai kulttuuri mitä edustaa vaan se kykeneekö myöntämään että on tai on joskus ollut henkisesti blondi ja onko halua pyrkiä siitä tilasta parempaan suuntaan, niinkuin minä kun olin ennen uskonnollinen fundamentalisti.

-

Uusimmat

Suosituimmat