Dokumentti Skinheadeista

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Skinivalkoinen Suomi osa 1/3
Skinivalkoinen Suomi osa 2/3
Skinivalkoinen Suomi osa 3/3

Olen aina pitänyt skinejä jotenkin pahana, tietämättä asiasta mitään. Ainakin dokumentista saa kuvan että skinit ovat niitä harvoja jotka ajattelevat tulevaisuutta. Mielenkiintoista myös että älyä tuntuu olevan vaikka kaikki ovat semmosia bodarimörköjä.
Katsokaa dokumentti ja sanokaa mitä mieltä olette porukasta?

Kommentit (13)

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Dark Serenity

Dokumenttia katsomatta voin sanoa, että väkivaltaista ja rasistista paskaporukkaa.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

3 minuuttia ensimmäisen jakson alusta riitti vakuuttamaan, etten moisten kusipäitten ymmärtämistä ja esilletuontia halua katsoa yhtään enempää. Ihan sama, millaisia 'jaloja isänmaallisia periaatteita' moisilla on touhujensa takana, yksinäiselle naiselle törkeyksiä huuteleva paskaporukka on paskaporukka ja siinä se.

Ajanhukkaa mokomat dokumentit. Sitäpaitsi: saahan sitä TV-kameran edessä esittää ihan mitä haluaa. Tyhmyri on se, joka purematta nielee.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija
Dark Serenity
Kovin samaa mitä ajattelin ennen muutamien päivien aiheen tutkimista.

Katso dokumentti.

Ajattele uudelleen.

Vierailija

No, aika hyvin 3 minuutin katsominen. Sama aika mitä pystyin katsomaan kauhuelokuvaa 9 vuotiaana. Mahtoi pelottaa.

Niin ja moses leone, kyllä kaikki tietävät sinun mamunnuolentataipumuksesi/fetissisi, joten mielipidettäsi ei tarvita tai kuunnella.

Vierailija
Dark Serenity

Niin ja moses leone, kyllä kaikki tietävät sinun mamunnuolentataipumuksesi/fetissisi, joten mielipidettäsi ei tarvita tai kuunnella.

Siitä huolimatta annan sinulle neuvon. Kannattaisi vaihtaa nimimerkki Dark Serenity White Serenityksi, etteivät skinit käsitä väärin ja vedä turpaan. Voi tulla verta nenusta, niin kuin alakoulussa.

Vierailija

No sitten saisi pelätä mamuja, vie kännykän lisäksi ulkonäönkin.

Luulen että kannattaa säästää neuvosi, vaikka white serenity ei kuullostakaan kovin pahalta.

Eikö herra itse ole sitten koskaan tapellut? Olet missannut aikamoisen kokemuksen, vaikka se ei ehkä siltä tunnu jos on kasvanut monikulttuurisessa tynnyrissä.

Vierailija
Aweb
Dark Serenity

Dokumenttia katsomatta voin sanoa, että väkivaltaista ja rasistista paskaporukkaa.
Ei katsominenkaan auttanut mitään.

Vierailija

Kuvaushetkestä kulunut jo 10 vuotta. Onkohan toiminta laajentunut? Ainakin mediassa juttua skineistä tuntuu olevan vähemmän.

Vierailija
Dark Serenity

Eikö herra itse ole sitten koskaan tapellut?

Pari kertaa vedin skidinä vittuilevia kavereita lättyyn. Lopetin kun toinen joutui sairaalaan tikattavaksi, ja tajusin että siinä voi käydä huonostikin. Opettelin nyrkkien sijasta käyttämään sanoja. Itse en muista koskaan saaneeni naamani verille.

Uusimmat

Suosituimmat