Trampoliini

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Niin, kun tossa trampoliinissa on että yli satakiloiset eivät saisi hyppiä sillä, niin voiko siinä hyppiä useampi ihminen joittenka yhteispaino ylittää sen satakiloa vaiko onko se rajoitus yhdelle ihmiselle. Entäs kiihtyvyyden aiheuttama lisäpaino, jos se ylittää sen satakiloa, niin hajoaako se.

No ilmeisesti ainakaan nytten ei ole hajonnut kun olen pomppinut sillä. tosi kiva laite! Tosin olen ihan poikki ja pääkin vähän pyörryksissä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Kommentit (3)

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26990
Liittynyt13.5.2005

Vaikea näillä spekseillä on esittää tyhjentävää vastausta. Kyse voi siis olla jostain keskiarvoisesta kuormituksesta, jonka 100kg painava perusjamppa saa aikaiseksi. Veikaan, ettei tramboliinihyppyja harrastava esim. 75-kiloinen henkilökään, jonka ponnistusvoima saattaa parhaimmillaan yltää 350-400 kiloon tee tramboliinille, jonka kuormitusraja on tuossa 100 kilossa, kovinkaan hyvää. Toisin sanoen olisi siten hyvä tietää paljonko tramboliini kestää tuota hetkellistä kuormitusta, jos se on mainitsemasi 100 kiloa niin silloin tramboliini taitaa olla jotakuinkin alle 45 kiloisille tarkoitettu.

Riittoisampi keskustelukumppani.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
-:)lauri
Vaikea näillä spekseillä on esittää tyhjentävää vastausta. Kyse voi siis olla jostain keskiarvoisesta kuormituksesta, jonka 100kg painava perusjamppa saa aikaiseksi.

Joo, kyllä se niin taitaa olla. Jos toisin olisi ollut, niin paskaksihan se olisi jo mennyt. 4? metriä halkaisijaltaan on se. Aika iso.

Arvatkaa mikä olisi mageeta..jos ostais monta trampoliinia ja laittaisisi ne riviin tietyn välein, niin niitä pitkin olisi tosi hauska hyppiä!!:)

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Uusimmat

Suosituimmat