Sivut

Kommentit (123)

trewq
Seuraa 
Viestejä15

näin ohikulkijan mietteitä.

Olen samaa mieltä Tohtori Tolosen kirjoitukset ovat kokonaisuutena hömppää jolla tavoitteena suurimmalta osalta tuottoa.

Vitamiineista ja kaikista lisäaineista lääkärini sanoi että normaali ja ylipainoinen saa aina aivan kaikkea, omapäisesti ei ole syytä syödä mitään lisäravinetta.

Jos alkaa syömään, voi olla että elimistön oma tuotanto heikkenee, eli pitää sitten huolehtia lisäravinteista/vitamiineista koko loppuelämänsä.

Lääkärini suositteli vitamiinia/lisäravinteita vain vanhuksille, vähän liikuville ja alipainoisille/hoikille.  Naisille ensimmäisenä kalsiumsitraattia, k-2, rautaa, b-vitamiiniyhdisteitä, folaattia, 

ainakin lääkäri itse ja vaimonsa eli noin 95v hyvin terveen näköisenä ja jälkäläisetkin yli 70v ovat terveen oloisia ja osa vielä oikeassa työssä.

Ite olen kunnolla yli 70v, täysin terve, vaimo oli täysin terve 69v., sitten hyvin vakava hermojuuritulkehdus. tultiin 2 kk lomamatkalta islannista, viikko kotona, päivällä käsi puutui ja sitten jalat petti. Tunnin aikana kaikki velttona ja pyörätuolissa 2 kk. Nyt 2 vuoden  kuluttua tavoitttelee taas kympin juoksuja/kävelyjä.

Tässä vain pieni hyppy sivuasioihin, 69 vuotta elämää täysin terveenä, sitten 1 vuoden täysin sairaana ja nyt kuntoutumassa. Elämä on arvotuksellista.

Minijehova
Seuraa 
Viestejä13486

Hyvin vedetty. Yllättävän moni ei kuntoudu vastaavassa paikassa. Siksi lonkkamurtumalla on niin synkät kuolinluvut.
Kuntoutuminen on eniten päästä kiinni.

Jepajee analysoi: "Minijehovan tapauksessa menetät kaiken. Sen takia hän etsii ihmisiä joilla ei ole mitään menetettävää. Normiguruilua. Gurut ovatkin kaikki psykopaatteja.

Pitää alistua parin vuoden intensiiviaivopesuun jotta kykenee edes etäisesti ymmärtämään hänen ylivertaisuuttaan. Hän ei anna mitään. Hän listaa tarpeesi."

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat