Alkoholi ja tupakka

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Hei.

Juon pullon punaviiniä päivässä. Tätä on jatkunut noin kaksi vuotta. Poltan tupakkaa noin 12 savuketta vuorokaudessa.

En huomaa terveydessäni mitään parannettavaa. En ole sairastellut. Jos vertaan tätä aikaan, jolloin en juonut, en huomaa muuta eroa, kuin punaiset valkuaiset silloin tällöin kun litranen pullo ei riitä.

Kävelen päivittäin noin kaksi tuntia koiran kanssa. Teen lisäksi pihahommia. Nostelen tankoja kerran viikossa. Semmoista yleistreeniä.

Se mihin haluaisin pätevimpien vastauksia, on se, miten tämä tulee vaikuttamaan aivoihini? Juon punaviiniä, omatekoista, marjoista.

Olen jollain barometrillä terveysintoilija. Katson mitä syön.

Kommentit (6)

Vierailija

Näkemättä potilasta lääkärin on vaikeaa tehdä pätevää diagnoosia..

Mulle kyllä tulee mieleeni että potilas ei ehkä hahmota omaa tilaansa ja kyselee netissä outoja.. Suosittelen varaaman ajan lääkäriin. Kyllä ne sit sanoo miten on.

Sekin toki vaikuttaa minkä kokoisesta pulosta on kyse, litran vaiko kahden ja paljonko niitä prosentteja siinä viinissä on..
Mutta kaikkea sitä ihmiset netissä kyseleekin.
Aikoinaan mun nuoruudessa jotkut lähetteli nuortenlehtiin kysymyksiä että voiko saunanlauteilla istuessa tulla raskaaksi?
Vastaus on että todennäköisesti, jos istuu esim. erektiossa olevan peniksen päälle.

Vierailija

No niin kivespussin venyttäjä. Tässä on kysymys huomionhausta ja siitä miten olen enemmän olemassa kun olen muiden mielissä.

On se helppoa vittuilla viinimäen miehelle.

Vierailija
Nenä
No niin kivespussin venyttäjä. Tässä on kysymys huomionhausta ja siitä miten olen enemmän olemassa kun olen muiden mielissä.

On se helppoa vittuilla viinimäen miehelle.

Toiveunta.
Juu.. kukapa sitä ei haluais seurustella.
Täällä on paljon aiheita, valitsemaan vaan. Sosiaalisuus toteutuu siinä prosessissa ihan huomaamatta kun esittää jotain pohdiskelujaan ja kommentoi muiden sanomisia. Kun siihen totuu niin siitä voi tulla tapa.
Eikä sano maksa poks.

Uusimmat

Suosituimmat