Jeesuksen geeniperimä

Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Jos Jeesus kerta sikisi neitseellisesti pyhän hengen kautta, niin minkä perusteella hän sai geeninsä ja ulkonäkönsä ja muut ominaisuutensa? Normaali lapsihan saa geeninsä jokseenkin äidin ja isän geenien sekoituksena, näin olen ymmärtänyt. Oliko Jeesuksella sitten Marian geenit vai antoiko pyhä henki tyhjästä jotain random geenejä Jeesuslapselle?

Lisäksi tälläinen pieni perusasia jota en tiedä, että kun jos on vaikka tyttö ja poika, ja heillä olisi identtiset geenit, niin näyttäisivätkö he kuitenkin ihan erilaisilta? On jäänyt tuo geeniasia vähän auki minulla.

くそっ!

Sivut

Kommentit (54)

Vierailija

Jossain brittiläisessä tv-ohjelmassa väiteltiin siitä oliko Jeesus ylipäätään fyysinen olento, vai oliko hän pelkkää henkeä. Joku kristitty mies oli hyvin loukkaantunut ajatuksesta, että Jeesuksella olisi ollut ruumis.

Sepi
Seuraa 
Viestejä3262
Liittynyt16.3.2005

Ihmisellä ei partenogeneettistä lisääntymistä tunneta. Jotta nainen voi synnyttää lapsen, tarvitaan munasolun hedelmöittävä siittiö. Siittiöstä riippuu syntyvän lapsen sukupuoli. Jos nainen voisi synnyttää neitseellisesti, lapsi ei voisi olla poika.

Vierailija
Ding Ding
Veikkaan että Jeesus sai jumalalta ainakin vesimittarin (Gerridae) geenejä.

Ja ilmeisesti jonkin hiivan, hallitsihan Jeesus spontaanin käymisreaktion.

Vierailija
spin0
Ding Ding
Veikkaan että Jeesus sai jumalalta ainakin vesimittarin (Gerridae) geenejä.

Ja ilmeisesti jonkin hiivan, hallitsihan Jeesus spontaanin käymisreaktion.

Ja näköjään myös jonkin liskon sillä jeesushan pystyi kasvattamaan irronneita raajoja takaisin.

Vierailija
Ronron

Lisäksi tälläinen pieni perusasia jota en tiedä, että kun jos on vaikka tyttö ja poika, ja heillä olisi identtiset geenit, niin näyttäisivätkö he kuitenkin ihan erilaisilta? On jäänyt tuo geeniasia vähän auki minulla.

Koska geenit määräävät minkälainen otuksesta tulee, samanlaisista geeneistä tulee samanlaisia otuksia, ei siis esim. tyttöä ja poikaa.

Petu
Seuraa 
Viestejä2287
Liittynyt17.3.2005
Ronron
Jos Jeesus kerta sikisi neitseellisesti pyhän hengen kautta, niin minkä perusteella hän sai geeninsä ja ulkonäkönsä ja muut ominaisuutensa? Normaali lapsihan saa geeninsä jokseenkin äidin ja isän geenien sekoituksena, näin olen ymmärtänyt. Oliko Jeesuksella sitten Marian geenit vai antoiko pyhä henki tyhjästä jotain random geenejä Jeesuslapselle?

Oletko katsonut Syvä joki- elokuvan?Älä katsokkaan. . Jos haluat lukea jotain ,lue raamattua. Pitkä stoori ,mutta kertoo paljon joistain ihmisistä.

Vierailija

Jeesuksella oli ainakin hyvä kivunsietokyky ja eräs superominaisuus ylitse muiden: Hän pystyi muuttamaan veden viiniksi ja se viini oli vielä hyvälaatuista huhujen mukaan.

Tämän takia Jeesus pääsisi alkoon töihin milloin tahansa.

Vierailija
Barbaari
peippo
Ja näköjään myös jonkin liskon sillä jeesushan pystyi kasvattamaan irronneita raajoja takaisin.

Liskot on tämänkin takana...

Dollarista katsoo liskon silmä:

Se on tuolla pyramidin päällä olevassa kolmiossa. Jos käyt Helsingissä, huomaat että suurkirkon päätykolmiossa on sama merkki....!?!?

Veikkaan, että asialla on joko Antikristus, kasaarit tai molemmat??

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat