Suhteiden luomisketju

Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

Tiedefoorumilla näyttää väliin joillakin persoonilla olevan vaikeuksia sen ymmärtämisen suhteen, että miten lähestyä toista ja millä' tavalla. Jotkut sitten asiaketjuihin tunkevat niine parisuhdeyrityksineen, mikä ei välttämättä ole asiapuolesta kiinnostuneiden mielessä kovinkaan kiva juttu. Joten tähän ketjuun voi sitten kirjoitella kujerruksiaan, viettelyrunojaan yms. ja muutenkin sillä parisuhteen luomisen alueella parhaaksi kokemiaan tekniikota yrittää käyttää omasta mielestään hurmaavan palstalaisen suhteen. Yritetään kuitenkin pysyä tietyssä mielessä hyvän maun puolella sitten niitten tekstien suhteen...

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Voi hellan lettis kun sinä Asdf olet hurmaava.
Stinger, muista, että rakkaudessa kaikki keinot ovat luvallisia.

Vierailija

Stinger, oi tullos kammariini,
niin pannaan ovet kiinni
ja eteen salusiini
oi tullos, tullos vain.

Kuin uljas beduiini,
oon tullut haaremiini.
Soi siellä tamburiini
yön huumaa julistain.

Sä taivut toiveisiini
ja vastaat suudelmiini,
kuin sula parafiini
Sä oot mun sylissäin!

Vierailija

Suhteen luominen ei ole helppoa.

Kaverini Timppa oli ujo ja varautunut mies. Lähenteli kerrostaloasunnossaan kolmeakymppiä, vaikka olisi voinut lähennellä paljoa muutakin, koska oli kunnollinen eikä silmiinpistävän ruma, erityisen.

Johanna taas oli hieman runsas, hieman punasteleva ja hieman teini-ikää vanhempi, melkein kolmevitonen. Asui vanhemmiltaan jääneessä omakotitalossa.

Työssäkäyviä molemmat.

Erään kerran silloinen naisystäväni totesi viihtyisän illan päätteeksi, rentoutuneena, ajatuksiinsa vaipuneena, miten hyvä pari Timppa ja Johanna olisivatkaan. Hetken mietin, miten hän oli päätynyt ajatukseensa, mutten keksinyt. Hän ei myöskään paljastanut sitä minulle. Tyydyin tilanteeseen.

Viikon kuluttua mimmi kutsui Johannan ja Timpan mökille; syötiin, saunottiin ja vähän juotiinkin. Huomasin illan mittaan Johannan vaivihkaa katselevan Timppaa "sillä silmällä".

Saunan lauteilla kysäisin Timpalta, mitä hän piti Johannasta. "No ihan mukavahan hän...", totesi mies... oli siinä hetken hiljaa ja mutisi sitten: "...mutta katsos, minä pidän enemmän miehistä... ei sitä väkisin..."

"Ei sitä väkisin voi, kelpo mies...", totesin minäkin, vaikka myönnettävä on, että hetken surin Johannan puolesta.

Vierailija

Heheeee... Hienoa Pubi, vaikka onhan Tarkkailijallakin yritystä. Joku voisi lainata Laulujen laulua. Raamatussa on eroottista runoutta hei!

Vierailija
markent

Yhdyn aina niin ihmeelliseen markenttiin verbaalisesti palstan rakkausrajoittimet huomioon ottavalla pidättäytyneellä kiihkolla nauttien kuitenkin verbaalisen siemenen syöksystä objektin tärkeimpään sukupuolielimeen.

Vierailija

mallas:
"Yhdyn aina niin ihmeelliseen markenttiin verbaalisesti palstan rakkausrajoittimet huomioon ottavalla pidättäytyneellä kiihkolla nauttien kuitenkin verbaalisen siemenen syöksystä objektin tärkeimpään sukupuolielimeen."

Rakkaus on ikuista.
Olin elämässä mukana
Muistot vain jäljelle jää.
Ennemmin tai myöhemmin me sen huomaamme.

mallas, vaikea olla sentimentaalinen sinua kohtaan kun tuo ötökkäs pyörii tuossa silmien edessä.

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
Tarkkailija
Stinger, oi tullos kammariini,
niin pannaan ovet kiinni
ja eteen salusiini
oi tullos, tullos vain.

Kuin uljas beduiini,
oon tullut haaremiini.
Soi siellä tamburiini
yön huumaa julistain.

Sä taivut toiveisiini
ja vastaat suudelmiini,
kuin sula parafiini
Sä oot mun sylissäin!

Voi kiitos, Tarkkailija tästä kivasta runosta. Tosin mikäli sinulla on jo haaremi, niin mihin sinä minua tarvitset? Tuli kyllä hymy suupieliin ja mielialakin parani kerralla.

-George Eliot

Vierailija

Itseasiassa, parahin Stinger, runossa on vielä yksi säkeistö.
En aluksi ajatellut laittaa sitä, jotta et antaisi heti pakkeja,
mutta lisätään se nyt tähän:

"Kun laulaa kukkeliini
on tyhjä karafiini,
pois häipyy Stingerini
kun aamu tullut on."

Vierailija

Tule jo, tyttö, tule, sininen villapusero.
Tule, vakava naama, puhu minulle suoraan
mitä ajattelet, ja jaa ajatukseni,
joita harva kuuntelee.
Sano se kuiskaten, sano se kuiskaten:
olen vielä paljon enemmän
kuin mitä luet tiede-forumilta.
Sinä hento tyttö,
sinun rehellisyytesi minut valloittaa.

- by Kauko Röyhkä. Re-arranged by Shriek

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
Tarkkailija
Itseasiassa, parahin Stinger, runossa on vielä yksi säkeistö.
En aluksi ajatellut laittaa sitä, jotta et antaisi heti pakkeja,
mutta lisätään se nyt tähän:

"Kun laulaa kukkeliini
on tyhjä karafiini,
pois häipyy Stingerini
kun aamu tullut on."

Eli käytinkö sinua sitten runon mukaan hyväkseni ja häivyin, kun ei ollut enää hauskaa tiedossa?

-George Eliot

Vierailija
markent
Voi hellan lettis kun sinä Asdf olet hurmaava.

Tähän on lisättävä: myös sodankäynnissä kaikki keinot.....

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat