Miksi ei kalaöljyjä!

Seuraa 
Viestejä197
Liittynyt18.5.2008

Tällasta löysin, kun jotain muuta hain. Ihan mielenkiintoista videomateriaalia.

http://www.udosoil.fi/materiaali.html

P.S
Rasvattomissa maitotuotteissa ei ole A ja K vitamiineja lainkaan. Kun rasvan poistaa , niin lähtee vitamiinitkin. Ja maidon rasvalla et itseäsi lihavaksi saa, jos et ihan litratolkulla sitä juo joka päivä

www.fineli.fi

Sivut

Kommentit (25)

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Miksi joku ylipäätään juo rasvatonta maitoa, eihän se nyt niin hyvältä maistu. Mielestäni kevytmaito lienee parasta. Täysmaitoa voi vetää vaikka puuron kanssa. Kun totisesti, sitä rasvaista maitoa kun juo pari lasillista niin tuleeko siitä sitten muka niin hurjasti niitä kaloreita? Paskanvitut mitään tullee. Sairaalloista hysteeristä pakkomielteisyyttä laskea jotain kaloreita niin tarkkaan, samaa touhua kuin niillä anorektikoilla siinä dokumentissa. Iik, jos syön tämän, siitä tulee 1,5 kilokaloria lisää, en voi syödä tätä, lihon ja paisun valtavaksi.

No kävin nyt vilkaisemassa ja siitähän tulee semmoinen 100 kilokaloria per iso lasillinen maitoa. Jos juo neljä lasillista niin se on noin 400 kilokaloria.. hmm.. no ehkä se sitten joillekin on jo liikaa.. minulle ei.

Semmoinen pikkujuttu kannattaa myös huomioida että tokihan se sitten vie nälkää kun saa energiaa siitä maidosta, syö sitten vähemmän ruokaa. Ei se ole pelkästään se vatsan täyte mikä ruokahaluun vaikuttaa vaan saatu energia, siksi kevyttuotteilla ei laihdu koska niitä tulee sitten syötyä enemmän, kun nälkä ei meinaa lähteä samalla määrällä.

くそっ!

Vierailija
Ronron
Miksi joku ylipäätään juo rasvatonta maitoa, eihän se nyt niin hyvältä maistu. Mielestäni kevytmaito lienee parasta. Täysmaitoa voi vetää vaikka puuron kanssa. Kun totisesti, sitä rasvaista maitoa kun juo pari lasillista niin tuleeko siitä sitten muka niin hurjasti niitä kaloreita? Paskanvitut mitään tullee. Sairaalloista hysteeristä pakkomielteisyyttä laskea jotain kaloreita niin tarkkaan, samaa touhua kuin niillä anorektikoilla siinä dokumentissa. Iik, jos syön tämän, siitä tulee 1,5 kilokaloria lisää, en voi syödä tätä, lihon ja paisun valtavaksi.

No kävin nyt vilkaisemassa ja siitähän tulee semmoinen 100 kilokaloria per iso lasillinen maitoa. Jos juo neljä lasillista niin se on noin 400 kilokaloria.. hmm.. no ehkä se sitten joillekin on jo liikaa.. minulle ei.

Semmoinen pikkujuttu kannattaa myös huomioida että tokihan se sitten vie nälkää kun saa energiaa siitä maidosta, syö sitten vähemmän ruokaa. Ei se ole pelkästään se vatsan täyte mikä ruokahaluun vaikuttaa vaan saatu energia, siksi kevyttuotteilla ei laihdu koska niitä tulee sitten syötyä enemmän, kun nälkä ei meinaa lähteä samalla määrällä.

Täyttä totta puhut! Ei ne ihmiset ruokaan kuole! Ja jos kuolee, se on hänen kohtalonsa se. Ei se ole toisten vika, valintansa tekee kaikki itse!

"Every dog has his day" (arvatkaa mistä!)

marliini
Seuraa 
Viestejä197
Liittynyt18.5.2008

Marketin kassalla kaikilla ylipainoisilla on aina jotain höttöä vaan kärryssä ja sitten sitä rasvatonta maitoa Ihan kuin se rasvaton maito pitäisi linjat kurissa

Ja myös rasvattomat jogurtit vaan lisääntyy ja ne maistuvatkin aivan järkylle, koska rasva on korvattu sokerilla ja lisäaineilla.

Äitini kertoi, jotta sen jälkeen kun kevyttuotteet tuli markkinoille, niin ihmiset alkoivat lihoamaan ja sairastumaan.

Joku vuosi sitten tuli tutkimuskin, jotta suurin osa ns. kevyttuotteista ei edes ole sen vähäkalorisimpia kuin muutkaan.

Itse en koskaan syö mitään kevyttuotteita. Olen kyllä maistanut, mutta pahaa oli.

Kaikki kaverit juottaa mukuloillensa rasvatonta maitoa. Täytyypi kysyä seuraavan kerran, miksi?

Vierailija

typerää touhua. Eikö juuri ollut siitäkin tutkimusta, että nimenomaan ne hiilarit lihottaa eikä rasva. Fiksumpaa jättää vaikka margariin leivän päältä.

Itse kyllä käytän joitain kevyt tuotteita mielelläni, mutta lähinnä juuri sokerin takia esim limsoja ja myös juustoissa keveys on usein hyvä. Kevyissä juustoissa ainakin on usein sitten rasvan sijaan proteiineja enempi. Kannattaa lukea sitä tuoteselostta, eikä vain kevyt tai light merkintää.

Vierailija

Minäkin karsastan nk kevyt tuotteita, ja kaikki keinomakeutettu lähinnä ällöttää. Samoin muovisen näköiset jufurttimainokset ja niiden muovihedelmät. Yöksistä....

Poikkeuksia kuitenkin löytyy muutama, esim estrellan 50%less fatt more crunch on mielettömän hyvää. Toinen taitaa olla vähärasvaisempi oivariini, ja sitten jotkin viilit. Rasvatonta maitoa joisin vain jos haluaisin maitotankin pesuvettä.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Mitä vittua? Huomasin juuri että kokakolassakin on vähemmän energiaa kuin kevytmaidossa! Tämä pisti kyllä miettimään uudestaan ajatella jos kaikki joisivat kokista aina maidon korvikkeena.. kyllähän se.. hmm.. niin.. no.. tuota.. mutta parempi se energia on rasvasta saada kuin sokerista, sanon minä.

EDIT: pitäisi varmaan alkaa juoda sitä maitoa litratolkulla niin saisi vähän pläskiä luiden päälle.. tosin se tuppaa kertymään vatsaan. Ärsyttävää.

くそっ!

Vierailija

Miksi ylipäänsä juoda maitoa? Maitohan on vasikoiden ruokaa, ei ihmisten. Mitä sellaista ssa maidosta, mitä ei saisi normaalista ruuasta.

Itse en ole maitoa juonut 20 vuoteen (enkä juo) muuten kuin kahvin seassa tilkan. Ei ole luut haurastuneet eivätkä aivot kalkkeutuneet.

"Every dog has his day" on idiomi, jota on varmaan käytetty monessakin paikassa. Eräs mikä tulee minulle heti mieleen on kauhukirjailija S Kingin Tukikohta.

PS. Hauska yksityiskohta muuten. Ketjun aiheena on kalaöljy, mutta itse ketjussa en sanaa huomannut. Huolimattomuuttaniko?

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
Miksi ylipäänsä juoda maitoa? Maitohan on vasikoiden ruokaa, ei ihmisten. Mitä sellaista ssa maidosta, mitä ei saisi normaalista ruuasta.

Itse en ole maitoa juonut 20 vuoteen (enkä juo) muuten kuin kahvin seassa tilkan. Ei ole luut haurastuneet eivätkä aivot kalkkeutuneet.

Niinno onko asia tosiaan näin? Mistä saa kalsiumia riittävästi muutakuin maidosta? Eikös sitä kalsiumia kuitenkin tarvita luihin.. oletko varma ettei luusi ole haurastuneet? Tuntuu tosiaan kyllä kummalta että ihminen tarvitsisi jonkun eläimen maitoa elääkseen, eihän varmaan kovin moni ole evoluution aikana mennyt jonkin lehmän tissejä imeskelemään, se lienee aika uusi ilmiö. Mistä on kyse? Miksi ihminen tarvitsisi maitoa? Vai onko se nyt vain näin. Onko ihmiset ennen muinoin aina kuolleet viimeistään luiden haurastumiseen 40 ikävuoteen mennessä kun eivät ole saaneet tarpeeksi kalsiumia? Jotenkin kumma ajatus. En usko että ovat. Hyvin ovat pärjänneet ilmankin, ihan varmasti.

くそっ!

Vierailija
marliini
Tällasta löysin, kun jotain muuta hain. Ihan mielenkiintoista videomateriaalia.

http://www.udosoil.fi/materiaali.html

P.S
Rasvattomissa maitotuotteissa ei ole A ja K vitamiineja lainkaan. Kun rasvan poistaa , niin lähtee vitamiinitkin. Ja maidon rasvalla et itseäsi lihavaksi saa, jos et ihan litratolkulla sitä juo joka päivä

http://www.fineli.fi

Rasvattomaan maitoon lisätään siitä poistuneet vitamiinit.
Jos juo litran kulutusmaitoa päivässä, rasvaa tulee 35 g.
Se on vajaa 13 kg lisää läskiä vuodessa, jos samalla ahmii tarpeettoman paljon muuta ruokaa.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
Rasvattomaan maitoon lisätään siitä poistuneet vitamiinit.
Jos juo litran kulutusmaitoa päivässä, rasvaa tulee 35 g.
Se on vajaa 13 kg lisää läskiä vuodessa, jos samalla ahmii tarpeettoman paljon muuta ruokaa.

Kunpa toimisi minullakin. 13 kiloa tekisi minulle ihan hyvää. Jos nyt alan vetämään sen litran päivässä, en taatusti liho yhtään mihinkään, siitä voin lyödä pääni pantiksi. Veikkaan että se vie ruokahalua osittain. Ja vaikka söisin ihan samalla lailla kuin ennenkin, tuskin siltikään lihoisin. En vaan liho.

くそっ!

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
Mandix
RonRon salille ja purkki maitoa sen jälkeen <:o Saat kasvatettua sen 13kg toista kautta

Joo.. jahka saan hankittua ne omat painot, olen niin ihmiskammoinen nörtti etten kehtaa käydä salilla.

くそっ!

Vierailija

Hommaa ipod, se käy "nolife":stä. Sit siihe Kossin kuulokkeet joista ei kuulu muuta läpi ko se musiikki, täydellinen suoja muita ihmisiä vastaan. Kokeiltu ja toimii =)

Vierailija

Osteoporoosi on muutenkin kummallinen sairaus. Sitä sairastetaan pääasiassa länsimaissa, siis maissa, joissa juodaan maitoa. Idässä riisialueella ei juoda maitoa, eikä sairasteta osteoporoosia niin paljon kuin lännessä.

Maidon juonti aiheuttaa osteoporoosia?

Tiedän, että ajatus on kaikkea länsimaista lääketiedettä vastaan, mutta...

Perintötekijät, kuulen jonkun sanovan.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Mikä on länsimaista lääketiedettä vastaan on bisnestä vastaan eli on todennäköisesti oikeassa. Tätä lääketiedemyllyä pyörittää raha, ja raha sanelee mitä tuloksia saadaan mistäkin tutkimuksista. Ei varmaan kannata uskoa yhtään mitään mitä suositellaan ja sanotaan. Kaikki revitty hevonvitusta aivan varmasti. Johan se tuli ilmi tuon kolesterolinkin kanssa, uskomatonta touhua, tekisi mieli jakaa oman käden oikeutta tietyille tahoille.

Nykyään kun kuulen jonkin uuden tutkimustuloksen, melkein automaattisesti asennoidun heti "ahaa eli noin se ei ainakaan ole" ja teen päinvastoin kuin se kehoittaa.

くそっ!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat