Oletko koskaan retkahtanut renttuun?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kertokaapa naiset mikä niissä rentuissa oikein viehättää?

MTV kertoo seuraavaa:

http://www.mtv3.fi/helmi/ihmissuhteet/a ... -parisuhde

Hieman faktaa:

Renttumiehelle tunteet ovat helposti kontrolloitavia asioita: Millan kanssa seksiä, Jennin kanssa syvällisiä keskusteluja, Tiinan kanssa flirttailevia sähköpostiviestejä ja eroottisia kännitekstareita. Jos lipsahdukset, eli ihastuminen ja aidot tunteet, uhkaavat sotkea kuvioita, tipauttaa renttu ”hankalaksi” käyneen tyypin puh pah pelistä pois.

Sen sijaan, että tyydyttäisiin vähään ja oltaisiin nöyriä, halutaan kaikki, ainakin ihmissuhteissa. 2000-luvun renttu ei makaa katuojissa aikaansa tuhlaamassa, vaan metsästää, hyödyntää ja pelaa.

Sivut

Kommentit (259)

Vierailija

Renttunaiset on iltaisin kapakoissa, ja jos he ovat yli 24-vuotiaita, niin heillä on yleensä lapsi yksinään kotona nukkumassa ilman vahtia.

Usein itkevät aamuun asti. Mutta hei, avoliitto ja huoruus ovat tulevaisuutta!

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Se ihmetyttää vielä enemmän mitä pahoissa miehissä viehättää kuin mitä renttu-huijareissa.

Mitä se kertoo näistä naisista joita sellaiset viehättää? Onko se just sitä että miehen pitäisikin olla sellainen jos haluaisi olla naiselleen mieleen?

Olisit jättänyt miehille äänestysvaihtoedon että näkee tulokset nappia painamatta. tai sellainen että oletko renttu?

Itte en ole renttu.

Vierailija

Boysen kirjoitti:

Rasittaa tosiaankin lukea, nähdä ja kuulla vanhemmista, jotka lastansa laiminlyövät ja eroavat. Uskonnollinen en ole, mutta avioliittoinstituutiota ja yksiavioisuutta arvostan ja sitä että lapset hoidetaan yhdessä, sulassa sovussa ja sitoumuksella. Lastenhoitaja olen ammatiltani ja joskus tulee ajatelleeksi, että jonkinsortin yhdistetty lastenteko ja -kasvatuslupa ei olisi pahitteeksi.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Sakarias
Boysen kirjoitti:

Rasittaa tosiaankin lukea, nähdä ja kuulla vanhemmista, jotka lastansa laiminlyövät ja eroavat. Uskonnollinen en ole, mutta avioliittoinstituutiota ja yksiavioisuutta arvostan ja sitä että lapset hoidetaan yhdessä, sulassa sovussa ja sitoumuksella. Lastenhoitaja olen ammatiltani ja joskus tulee ajatelleeksi, että jonkinsortin yhdistetty lastenteko ja -kasvatuslupa ei olisi pahitteeksi.

Ei ihmiset eroa liian usein, vaan he menevät naimisiin liian heppoisesti. Eipä ole mitenkään erikoista enää kuulla että joku kaverin kaveri menee kihloihin parin viikon tapaamisen jälkeen.

Kyllä minusta yli 3 vuotta pitäisi olla yhdessä ennenkuin voisi moista tekoa harkita. Sitä paitsi olen kuullut, että 3 vuonna yleensä kovimmat riidatkin, mutta en tajua miksi pitäisi riidellä.
Itse ainakin aijon pyrkiä sitten olemaan yhen kanssa loppuun saakka jos ny löytäis ees jonkun kivan joskus, kun mitä sitä turhia vaihtelemaan naista. Joutus sitten taas alottamaan kaiken rumban alusta. Ärsyttävää varsinkin kun en jaksa yleensä sanoa samoja asioita uudestaan.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Kyllä täytyy myöntää, että ihmettelen ihmisten tarvetta parisuhteeseen. Jos kylmästi pisteyttää parisuhteen hyvät ja huonot puolet, niin kyllä sinkkuus voittaa ainakin 6-0. Näin lyhyen mietintä-ajan puitteissa en keksinyt mitään hyvää, sekä itselleni hyödyllistä.

Yleensäkin ihmettelen ihmisten 'riippuvaisuuksia', joista monia ei voi järjellä selittää, no, onneksi itse olen vapaa moisista.

Vierailija

Kahden (tai miksei useammankin ) aikuisen parisuhde on mielestäni lapsen kannalta mielekkäämpi tilanne kuin yksinhuoltajan. Vanhemmille kun jää enemmän pelivaraa lastenhoidollisissa kysymyksissä.

Vierailija
Sakarias
Kahden (tai miksei useammankin ) aikuisen parisuhde on mielestäni lapsen kannalta mielekkäämpi tilanne kuin yksinhuoltajan. Vanhemmille kun jää enemmän pelivaraa lastenhoidollisissa kysymyksissä.

Tarkoituksenani ei ole tehdä lapsia. Kiltisti sanottuna tunnen epämielyttäviä tuntemuksia lasten seurassa.

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14024
Liittynyt23.6.2005

Olen retkahtanut, pahasti. Naisrenttuun.

Syytä tiedä en – se vain tapahtui. En tiedä olenko "hyödyllinen" enää. Enkä sitäkään, onko omalla renttumaisuudellani suurtakaan merkitystä.

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija
logo
Kyllä täytyy myöntää, että ihmettelen ihmisten tarvetta parisuhteeseen. Jos kylmästi pisteyttää parisuhteen hyvät ja huonot puolet, niin kyllä sinkkuus voittaa ainakin 6-0. Näin lyhyen mietintä-ajan puitteissa en keksinyt mitään hyvää, sekä itselleni hyödyllistä.

Yleensäkin ihmettelen ihmisten 'riippuvaisuuksia', joista monia ei voi järjellä selittää, no, onneksi itse olen vapaa moisista.

Mielestäni (joitakin vuosia jatkuva) parisuhde on ihan toimiva ratkaisu, mikäli on suunnitellut lisääntyvänsä. Osa ihmisistä kuitenkin haluaa lapsia, vai mitä?

Muutamia lisäargumentteja parisuhteen puolesta:

* On vakipano. Saa myös hellyyttä.
* Kaksion neliöt ovat halvempia kuin yksiön. Sinkku joutuu yleensä maksamaan monista asioista enemmän kuin parisuhteessa elävät.
* On toinen tukena, jos jotakin ikävää tapahtuu.
* Yksinäisyys ei vaivaa.

Jos ajatellaan tunnetasolla koko hommaa, niin rakastuneena sitä vaan haluaa olla sen tietyn ihmisen kanssa. Eihän se ihana vaihe tietysti ikuisuuksiin kestä, mutta jos sattuu rakastumaan oikeaan tyyppiin, niin voi hyvässä lykyssä huomata löytäneensä itselleen hyvän ystävän ja rakastajan samassa paketissa.

Perusteluja sinkkuuden puolesta?

Muoks. Alkuperäiseen kysymykseen palatakseni... Mikä rentuissa voisi viehtättää? Itsevarmuus, viettelytaito, nainen saa hyvää seksi- ja bileseuraa ja jännitystä elämäänsä. Tällainen mies osaa sanoa "oikeita asioita" naisen viettelemiseksi ja itsetunnon hivelemiseksi. Ehkä hän myös osaa esittää itsensä paremmassa valossa kuin onkaan. Itse en kyllä ole juurikaan ollut renttujen kanssa tekemisissä.

Vierailija
Josefina Matula
logo

Mielestäni (joitakin vuosia jatkuva) parisuhde on ihan toimiva ratkaisu, mikäli on suunnitellut lisääntyvänsä. Osa ihmisistä kuitenkin haluaa lapsia, vai mitä?

Jotenkin minusta asiaa käsitellään niin pintapuolisesti yksilöitä huomioimatta. Miten kukaan voi määritellä parisuhdetta sinkkuutta huonommaksi tai paremmaksi? Hänhän voi puhua vain itsensä puolesta ja lopulta hän ei itsekkään voi olla varma kannastaan. Olen minä nähnyt 30- 40- 50-juoksuja ja itsekkin moista kokenut. Eräällä ystävälläni oli nelikymppisenä juoksut ja lopulta mies palasi lastensa luokse. Hän totesi minulle, ettei halua kuolla yksin ja haluaa olla lastensa kanssa kasvamassa.

Noh minä olen eronnut ja parisuhde tuotti yhden pienen pojan. Minulla on valtavasti muistoina arvokkaita hetkiä parisuhteesta. Minä en vaihtaisi edes kaikkea maailman kultaa tuohon poikaan. Eipä silti. Kyllä minä olen ne suht lyhkäiset hetket sinkkunakin viihtynyt.

Vierailija
Josefina Matula

Jos ajatellaan tunnetasolla koko hommaa, niin rakastuneena sitä vaan haluaa olla sen tietyn ihmisen kanssa. Eihän se ihana vaihe tietysti ikuisuuksiin kestä, mutta jos sattuu rakastumaan oikeaan tyyppiin, niin voi hyvässä lykyssä huomata löytäneensä itselleen hyvän ystävän ja rakastajan samassa paketissa.

Minulla ei edes missään epämääräisessä tunteita ylös-alas heittelevässä huumassa, jolloin ajatusmaailman täyttää vain yksi ihminen,tunteessa joka valvottaa öisin ja muistuttaa masennuksen ja euforian sekoitusta, ole tunnetta että haluaisin olla kyseisen ihmisen lähellä.. Olen ehkä liian herkkä..

Minä arvostan itseriittoisia ihmisiä. Arvostan muitakin, mutta alfoja minä palvon. Alfat ovat toki myös lämpimiä ja ovat tukena, mutta vaativat myös asioita ja eivät pidä siitä että heihin edes yritetään ripustautua.. Vahvoja ihmisiä jotka osaavat suojata itsensä.

Vierailija
TERÄS NALLEPUH

Itse ainakin aijon pyrkiä sitten olemaan yhen kanssa loppuun saakka jos ny löytäis ees jonkun kivan joskus, kun mitä sitä turhia vaihtelemaan naista. Joutus sitten taas alottamaan kaiken rumban alusta. Ärsyttävää varsinkin kun en jaksa yleensä sanoa samoja asioita uudestaan.

Uusiin appivanhempiin tutustuminen on niin vastenmielistä, että siinä on riittävästi syytä olla vaihtamatta.

Nuoremmille suosittelen seuraavaa:

Naisen valinta on helppoa. Ota säysein mitä saat. Kovaääniset, kovanyrkkiset paskiaiset pilaa koko lajin puolikkaan maineen. Ota nainen äläkä puolimiestä.

Vierailija
Josefina Matula
logo

* On vakipano. Saa myös hellyyttä.
* Kaksion neliöt ovat halvempia kuin yksiön. Sinkku joutuu yleensä maksamaan monista asioista enemmän kuin parisuhteessa elävät.
* On toinen tukena, jos jotakin ikävää tapahtuu.
* Yksinäisyys ei vaivaa.

Paneminen on kivaa, mutta joillekkin yksi osa viehätystä on se uusi valloitus, vanha ei vain välttämättä sytytä enään.

Asumisen suhteen yhteiskunta muutenkin syrjii sinkkuja, mikä on mielestäni väärin, etenkin kun sinkkumiehet taitavat olla työelämässä ahkerampia kuin perheelliset.

No, ainahan ihminen heikkouden hetkellä pärjäisi paremmin toisen kanssa, mutta se saattaa olla vain hyväksikäyttöä.

Suuressa kaupungissa yksinäisyys ei vaivaa, jos on vain sosiaalinen, puhelias ja viehättävä henkilö, sama pätee myös tuohon seksin saamiseen.

Sinkkuuden puolesta puhuu juuri yleinen vapaus tehdä mitä haluaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat