Mikä kivi :O!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

olin kavereiden kanssa kalassa yks päivä tuolla kivijärvellä. mökki oli noin 1km rannasta rämeikön takana. eräs päivä kävin kusella ja päätin kiivetä erään mäen päälle. no katsoin sieltä alas ja näin massiivisen kiven makaavana poikittain rämeikön keskellä.. no menin ihmeessä katsomaan ja huomasin siinä olevan jotain riimuja/symboleita kaiverrettu. ihmettelin sitä vähän aikaa kunnes pyysin kaverit katsomaan mutta ei saatu selville mikä se on. kivellä on kokoa 4.7m*2.1m eli on valtava. kokoa arveltiin sillä olevan noin 6tonnia. villi veikkaus tietenkin.

Kommentit (15)

Vierailija

kuten sanoin. en yhtään osaa arvioida kiven painoa mutta koosta päätellen arvelin tuollasen summan. ja siellä takana on suota ja pajuahan se siinä on. kivi on täysin kiveä kyllä me siihen uskallettiin koskea ja mökiltä me se rullamitta haettiin. kalapakissa aina mukana että voihaan kalat mitata

Vierailija

ja kivijärvihän on tunnettu ryteiköistään ja helvetimmoisesta rämeestä mitä se koko paikkakunta on. ja sijaitsee viitasaaren lähellä.

Vierailija

sepäse. sitähän minäki ajattelin kunnes tajusin että ufollaki ne sen tänne on lennättäny. kivijärvelle. suomen syrjäsimmälle paikkakunnalle.

Vierailija

Missä ne kuvat viipyy niistä riimuista? Äläs sano, anna mä arvaan: Sulla oli vain filmillinen kamera mukana ja vain yksi kuva ottamatta?

Miten sattuikin. Harmittaa kun noin käy, aina just kun ne uhvomiehet tulee vierailulle tai kun näkee yksisarvisen.

Vierailija

kuten näet kiven pinnassa on suuria kuvioita jotka voivat olla osa jotain riimukirjoitusta tai symbolia ja kyllähän mulla ihan filmillinen kamera oli koska kuva otettu vuonna 2002.

Vierailija

Mielenkiintoinen kivi, jees. Epäilyttävä kyllä. Näyttää olevan tallatulla maalla, ei ole uponnut yhtään rantteeseen, ei sammalta tai jäkälää, ei maa-ainesta koloissa, näyttäisi olevan osa isommasta lohkareesta, jne. Koska on kappale jostain suuremmasta, alueella pitäisi olla muutakin kamaa, ellei lohkare ole lasikuitua.

Tallauksesta päätellen alueella harrastetaan edelleen salaperäisiä riittejä, jos lähitienoilta on kadonnut salaperäisesti neitsyitä, kannattaa möykyn ympäristöä tarkastella vähän tarkemmin.

Vierailija

Siinä näkyy nouseveden tai tulvan raja kun kuvan kirkkautta lisää. Taustan puut vaikuttavat mangrovelta. Alue on aidattu ja tallattu, joten "Löytö"

kuningas
Seuraa 
Viestejä1246
Liittynyt10.12.2007

Jaa-a. Itse olin samaisella järvellä tuossa yksi päivä ja löysin rannasta tällaisen.

Mikähän mahtaa olla kyseessä??

War doesn't determine who's right but who's left.

There is no such thing as an atheist in a foxhole.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
kuningas
Jaa-a. Itse olin samaisella järvellä tuossa yksi päivä ja löysin rannasta tällaisen.

Eeeee.... Helevetti!!! Tais lirahtaa lusikallinen... Päivän naurut!!!

Kiitos kunkku!

Hämmentää.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
kuningas

Ilmiselvästi harjoituskenttä WTC7-operaatiota varten.

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija
Vatkain
kuningas

Eeeee.... Helevetti!!! Tais lirahtaa lusikallinen... Päivän naurut!!!

Kiitos kunkku!

Näinkö lirahti lusikallinen: http://www.youtube.com/watch?v=_Zo4qUbpXlw

Kenties sinä kuvannut? Tai itse pääroolissa?

Uusimmat

Suosituimmat