Parempaa seksiä, parempi yhteiskunta?

Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Kuva on mikrobitin nettisivuilta!

http://images.google.fi/imgres?imgurl=h ... i%26sa%3DG

Hyvä seksi kuuluu erottamattomana osana aikaan ennen vanhaksi tulemista. Yhteiskunta jossa seksiä saa harrastaa edes jonkin aikaa hyvissä olosuhteissa, luottamuksellisesti, saman kumppanin kanssa on mielestäni parempi kuin ääriesimerkki jossa on suhteellisesti ottaen paljon, turistien ja merimiesten rekkakuskien, liikemiesten harjoittamaa maksullista seksiä.

Huoraamiseen liittyy paljon negatiivisia puolia. Ihmiskauppaa, häpeää sukulaisille mikä varmasta vaikeuttaa henkistä kasvua. Kuvitella tilanne jossa lapsi vastaa ekalla luokalla kavereiden tai opettajien kysymykseen mitä äitisi tekee työkseen. Silloin hän vastaa että hän on "Palvelualalla" , lapsen vanhettua joku jostakin saa tietää että äiti onkin huora, jakorasia, orja, etc. ja itseäni ainakin vituttaisi myöntää se. Asian voi ajatella myös isän näkökulmasta, olisiko mukavaa saada tietää jos sinulla olisi ties monennen onnistuneen ehkäisyn jättämisyrityksen jälkeen puoliveljiä Thaimaassa tai Putinokratiassa.

Eräässä paikassa eräässä seurassa eräänä yönä kysyin kahdelta henkilöiltä että kuinka kauan kestää naiminen keskimäärin ottaen. Vastaukset olivat seuraavanlaiset: 15-20min sekä 15-30min. Koin sielussani viillon ja tunsin kuinka sarkastinen baal ...

Eli oletetaan että hyvä naiminen kestää sen suurinpiirteen 15 minuuttia. Tästä oletuksesta lähden liikkeelle. Pyytäisin kaikkia vastaajia olemaan rehellisiä luotettavien tuloksien aikaan saamiseksi sikäli kun tiedostetaan ettei kyseessä ole kuin alkeellinen kyselytutkimus, jonka tekijälle tilastolliset mentelmät ovat vieraita.

-

Kommentit (2)

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008
Phony
Ei minulla ainakaan koskaan ole ollut aikaa sekkarilla ottaa aikaa. On ollut muuta puuhaa, nääs.

Veli, hyvä anna kun setä näyttää.

Uskon näin ettei sekuntikellon käyttäminen tänäänkään, esimerkiksi kännykän avulla ole ongelma, itse nimittäin olen soveltanut sellaista menetelmää että kun alan öljyämään käsiäni laitan kännykääni valmiiksi sekuntikello välilehden ja wc-paperin sen päälle, näin voit saastuttaa itsesi saastuttamatta samanaikaisesti kapulaasi.

-

Uusimmat

Suosituimmat