Uusi miinaharava

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Mun vanha miinaharava on tarkoitettu hiekkarannoille kolikoiden etsintään.

Ajattelin ostaa tehokkaamman.

Onko kokemuksia kenelläkään näistä metallinetsimistä.

Vanhoja arvoesineitä etsin yleensä.

Kommentit (7)

Vierailija

Armeijassa noita tuli käytettyä. Toki metalliromun hakeminen on vähä eri asia kuin miinojen. Toisaalta tosimiehethän käyttää piikkitutkainta. Suosittelen hankkimaan kunnon laitteet, eikä mitään halpamalleja. Siiviilissä kokeilemillani oli todella vaikea tarkasti paikantaa tarkkaa kohtaa missä kappale sijaitsee. En myöskään suosittele hankkimaan vanhoja armeijan malleja. Huutavat samallalailla riippumatta siitä onko maassa rautaharkko vai hakaneula. Tarkka paikantaminen on myös noissa hyvin vaikeaa.

Vierailija
tiäremiäs
Mun vanha miinaharava on tarkoitettu hiekkarannoille kolikoiden etsintään.

Ajattelin ostaa tehokkaamman.

Onko kokemuksia kenelläkään näistä metallinetsimistä.

Vanhoja arvoesineitä etsin yleensä.

http://www.villenkello.fi/shop/kauppa9/ ... 2&show=all
Tuon ostin isälle joululahjaks. Ei oo vielä ollu oikein varmaan käytössä. Voin kertoa jossain vaiheessa onko tuo hyvä kun pääsen testaamaan.

edit: Oletko löytäny mitään arvokasta?

Vierailija

Näin on. Itsekin keräilen kolikoita piipparilla (C.Scope Newforce R1) ja kaikkea mitä sattuu maasta löytymään. Muutamilla uimarannoilla olen käynyt ja maatilamme peltoja kierrellyt. Pelloilta onkin noussut jo toistasataa kolikkoa, vanhin tunnistettu on Kustaa II Adolfin aikainen.

Aika moni peltokolikko on todella huonossa kunnossa. Mutta joukkoon mahtuu jokunen yllättävän hyväkuntoinen...vaikkapa tämä

Uusimmat

Suosituimmat