Käytettyjä legopalikoita

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Kommentit (15)

Vierailija

Hyvät hinnat tuolla, alkaen .20€

n. kuukausi sitten ostin kirpputorilta julmetun kokoisen laatikollisen (=satoja palikoita. Ei jaksanu laskea ja lapset ei osaa) Legoja hintaan 10€. Ja valikoima oli hyvänlainen, paljon erilaisia Legoja, mutta enimmäkseen kuitenkin niitä kaikkialla tarvittavia peruspalikoita..

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Tosiaan törkeän kallista varsinkin käytetyiksi.. uutenakin saisi halvemmalla varmaan.. itse omistan aivan järkyttävät määrät leegoja, varmaan sata litraa. Pitäisiköhän myydä..

くそっ!

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Ronron
Tosiaan törkeän kallista varsinkin käytetyiksi.. uutenakin saisi halvemmalla varmaan.. itse omistan aivan järkyttävät määrät leegoja, varmaan sata litraa. Pitäisiköhän myydä..

Ootko kattellut leekojen hintoja kaupoissa? Sitä paitsi nykyään ei myydä enää hyviä leekoja uusina.

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007

Mielenkiintoinen uutuus on kuitenkin tanskanmaalta tulossa sillä ovat tehneet rakennussarjan vw kuplasta. Mallina on toiminut ne aivan ensimmäiset kuplat. Hinta tulee olemaan suomessa n. 110 euroa. Nippelitietona vielä että lego on maailman suurin renkaiden valmistaja yli 600 milj. Kappale määrillä.

toisen polven pilkkuvirhe

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
CE-hyväksytty
Ronron

Ootko kattellut leekojen hintoja kaupoissa? Sitä paitsi nykyään ei myydä enää hyviä leekoja uusina.

Joo, uutena leegot maksaa aivan törkeesti ja saa aika huonoja palikoita kaikenlisäksi. Nykyään niistä paketeista ei saa niitä perus palikoita kuten paksuja 4 tolpan,6 tai 8 tolpan palikoita. Minusta juuri noi 4 ja 8 palikat ovat parhaita rakenteluun. Saa kestäviä rakennelmia.

Kirppareilta kyllä kannattaa ostella leegoja, halvalla saa ja aina niitä sinne silloin tällöin tupshatelee

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Ja mitä tulee yksittäisiin legopaketteihin, niistä saa yleensä nykyään vain sen yhden jutun koottua eikä mitään muuta. Missä mielikuvitus?

Vanhoja legoja kyttään aina kirppiksiltä, se on yksi lelu josta en luopune koskaan. Muuan kaverini aina naureskelee että sitten kun minulla on omia lapsia, niin täytyy olla äidin ja lasten legot tiukasti erillään koska muuten tulee huutoa...

Yksi parhaita asioita mitä lapselle voi lahjaksi antaa (kirjojen lisäksi): tonkallinen peruslegoja ja pieni tonkallinen lisäosia.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija

Pikkunaskalina käytin legopalikat niin loppuun, että alkoi ottaa pattiin niiden kuluneisuus. Ei voinut rakentaa enää mitään isompaa häkkyrää, kun kaikki aina sortui - liian väljät liitokset!

Uusimmat

Suosituimmat