Mistä saa tulilankaa?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Nyyppä kysymys, mutta kysyttävä on. Eli mistä saa tulilankaa, sitä samaa millä raketit ja muut vehkeet sytytetään? Ei jaksaisi itse tehdä jos sitä saa jostakin (kilo)metritavarana rullalla.

Ja ei, en tarkoita sitä PETNillä täytettyä räjähtävää tulilankaa

Kommentit (7)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Mullas ois papattien tulilankaa reippaasti. ainakin muutamia metrejä. Tosin ne pitäisi ottaa niistä pois.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Tulilankaa muuten voi tehdä itsekkin. villalangasta saa hyvin sytytys lankaa. Se ei kauhean kallista ole, ja helppo homma kaikenlisäksi. Valelet bensalla tai sytytysnesteessä sitä lankaa niin saat sytytyslankaa. Sytytysneste ei sotkepaikkoja joten se on parempi. Rypsiöljy pitäisi käydä kanssa.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Kerpele kun en ottanut sieltä yhdeltä foorumilta sitä ohjetta talteen, aukeaa uudelleen vasta huomenna ylikapasiteetin vuoksi. Siinä oli jotakin rikkiä ja näitä muita aineita, joilla saisi hyvän tulilangan.

Niissä bensanaruissa on se ongelma että ne pitää käyttää heti ja niiden palonopeus on ihan sellainen kun niitä itseään ja juuston kilohintaa huvittaa. Kiva tuikata sellainen jonkun puolen kilon jytkyn perään ja toivoa että ehtii karkuun ennen kuin jysähtää. Tai sitten, kuten yleensä, ei jysähdäkään, ja kun kohta menee laittamaan uutta lankaa niin possahtaa.

sinnipirtti
Seuraa 
Viestejä5161
Liittynyt1.7.2007

muistaakseni puuvilla lankaan sekoitetaan joukkoon mustaa ruutia tietyssä suhteessa. suhteet on tärkeitä sillä liiallinen määrä polttaa langan liian nopeaa ja vähäinen taas sammuttaa langan.

ohjeet löytyy mutta enpä taida niitä jakaa ettei tule syytöksiä mistään terrorismista tms.

toisen polven pilkkuvirhe

Uusimmat

Suosituimmat