En halua pysyä informoituna enää!

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Laitoin ST microelectronicsin sivuille, että en halua niiltä enää postia pyyämättä. Silti vaan tulee. stna. Miten hotmailisa saa osoitteita estolistalle tai jotain?

Paitsi että kyllä mä halua niiltä jotain postia pyydettäessä.

Kommentit (7)

Vierailija

Hotmail on niin käsi sähköposti ettei siinä taida pystyä tekemään mitään estolistaa, mut kun viesti tulee, siirrä se roskapostiin... Muistaakseni se pistää sit kaikki tulevat viestit roskapostiin. Ainaki saanu toimimaan muutamalle osotteelle...

Vierailija

Avaa s-posti, josta et koskaan subscribaa mihinkään, etkä anna sitä osoitetta kellekään idiootille. Tulee nolla spammia per päivä, vuodesta toiseen.

Templebar
Seuraa 
Viestejä1216
Liittynyt13.9.2007
CE-hyväksytty
Niille ei riitä kun mä sanon, että joka asiasta ei tarvitse erikseen tiedottaa.

Asiakaspalvelun huonouttahan se on, mutta jos heillä on esim. tuhansia osoitteita listallaan, niin vaikeaahan jokaiselle on yksilöllisesti räätälöidä lähetettävä materiaali.

asdf
Seuraa 
Viestejä11064
Liittynyt16.3.2005
Templebar
CE-hyväksytty
Niille ei riitä kun mä sanon, että joka asiasta ei tarvitse erikseen tiedottaa.

Asiakaspalvelun huonouttahan se on, mutta jos heillä on esim. tuhansia osoitteita listallaan, niin vaikeaahan jokaiselle on yksilöllisesti räätälöidä lähetettävä materiaali.

Eihän sitä palvelua jokaiselle tarvikaan räätälöidä, riittäisi, että CE:lle räätälöidään. Ei pitäisi olla liian vaikeaa.

Uusimmat

Suosituimmat