Tiedättekö muita tapoja olla kohtelias mutta pirullinen?

Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Halusin testata kaveriani ihan hauskuttaakseni itseäni, pirullinen kuin olen.

Kysyin häneltä tiedostaen hänen olevan liian kännissä sovittuamme tapaamispaikan yli neljä kertaa mutta vähintään yhden käden sormien verran.

Kysyin siis häneltä seuraavaa: Miten pääsemme ulos lähdettyämme takaisin kotiin sisälle, (asun kerrostalossa 3.ssa kerroksessa) kun jätin unohtamatta avaimet sänkyni päällä oleviin toisten farkkujen taskuihin?

Hän ei tajunnut asiaa.

Kerroin hänelle ajatuksiani referoiden että kaksi ei-sanaa muodostaa kyllä sanan. Ehkä minun olisi pitänyt kertoa hänelle myös seuraava sepustukseni: Sana "jätin" voidaan ilmaista toisin esim "unohdin" eli siitä "ei hoidin". Toiseksi sana "hoitamatta" tutusta tulee ilmaisusta "Älä jätä asioitasi hoitamatta!" eli se siihen liittyy täten jonkin asian tilan kieltävä mielikuva.

-

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija
baal1984
Kysyin siis häneltä seuraavaa: Miten pääsemme ulos lähdettyämme takaisin kotiin sisälle, (asun kerrostalossa 3.ssa kerroksessa) kun jätin unohtamatta avaimet sänkyni päällä oleviin toisten farkkujen taskuihin?

Pilkuttamalla tyhmien kysymysten esittäjän kysymykset uudelleen.
"Miten pääsemme ulos, lähdettyämme takaisin kotiin sisälle?"

Got it?

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26993
Liittynyt13.5.2005

Kaverille esitetty kysymys, joka sopii aina esim. vaihtoehtojen valinnan yhteydessä: "Mitä mielt sä oot mun mielest?". [size=85:2ut9firc](Toimii ilman päihdykkeitäkin.)[/size:2ut9firc]

Riittoisampi keskustelukumppani.

Vierailija

Mikähän mahtaa olla kohteliaan, mutta pirullisen määritelmä?

Ivallinenko kenties?

(Huomatkaa nyanssi ´kenties´.)

Vierailija

Mulla ihmisille piikittely tulee luonnostaan ja just sillä hetkellä joten ei tässävaiheessa tuu mitään mieleen.

Vierailija

Sporassa:
"Olisin vain tiedustellut että mahtaako se rouvan laukku nähdä siitä ikkunapaikalta hyvin ulos kun itse en tältä seisomapaikaltanikaan oikein näe mitään".

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007

"Olen tuntenut kauniin vaimosi jo kauan ennen hänen sukupuolenvaihdosleikkaustaan"

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007
Mandix
Mulla ihmisille piikittely tulee luonnostaan ja just sillä hetkellä joten ei tässävaiheessa tuu mitään mieleen.

Vanha viidakon sananlasku: Viisastelijan kärsä loppuviimeks punottaa!!!

.

Vierailija
Pikku Gen
Tiedän lukuisia tapoja olla kohtelias mutta pirullinen.

No älä suinkaan pidä meitä pimennossa vaan kerro toki näistä tavoista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat