Kateellinen jos rikas&ruma saa parempaa seksiä?

Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008

Googlatkaapa Bernie Ecclestone ja hänen vaimonsa Slavica, he ovat kuin Daavid ja Goljat, hyi sielunvihollinen ja vihtahousu sentään!

Köyhän perheen telakalla työskentelevän elättäjän tyttärestä on kyse.*
Googlen mukaisesti Orjatar on yli 20-vuotta vanhempi, ja päätä pidempi Böörniöön verrattuna.

*http://en.wikipedia.org/wiki/Slavica_Ecclestone

-

Kommentit (9)

Vierailija
baal1984
Googlatkaapa Bernie Ecclestone ja hänen vaimonsa Slavica, he ovat kuin Daavid ja Goljat, hyi sielunvihollinen ja vihtahousu sentään!

Köyhän perheen telakalla työskentelevän elättäjän tyttärestä on kyse.*
Googlen mukaisesti Orjatar on yli 20-vuotta vanhempi, ja päätä pidempi Böörniöön verrattuna.

*http://en.wikipedia.org/wiki/Slavica_Ecclestone[/quote]

Kui varten?

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008
Pubi
Kui varten?

Puhetyylistäsi voin päätellä ettet ole suurella todennäköisyydellä lukiossa opiskellut.

On oman etusi mukaista ajaa omaa etuasi ja oman etusi vastaista on antaa yläluokan olla väkivaltainen työväestöä kohtaan.

-

Vierailija

Ei täällä näköjään puhutakaan tuosta aiheesta, joka otsikossa on mainittu.

Ei, en ole kateellinen rikkaan ja ruman seksielämästä. Ei voisi vähempää kiinnostaa, onko jollain sellasella henkilöllä "parempaa" seksiä kuin mulla. Miten se edes liittyy siihen, onko rikas tai ruma?

Vierailija
baal1984
Puhetyylistäsi voin päätellä ettet ole suurella todennäköisyydellä lukiossa opiskellut.

Minä ainakaan en kuule täällä puhetta. Voiko muuten lukiossa opiskella pienellä todennäköisyydellä?

Ateisti Kakkonen
Seuraa 
Viestejä1918
Liittynyt11.3.2008
HalfNelson
baal1984

Minä ainakaan en kuule täällä puhetta. Voiko muuten lukiossa opiskella pienellä todennäköisyydellä?

Kysymyksestäsi jonka veistelit voi päätellä että olit aikanaan lukiossasi laiska mutta et myöskään tyhmimmästä päästä oleva opiskelija.

No yhtä hyvin voisit pitää minua tyhmänä kun en vastasiin erään kirjan väitteeseen kieltävästi: "Ei ole olemassa viisi kirjaimisia käsitteitä"

Hetken tuumittuani tajusin että mikäli edellä mainitun väitteen ottaisi kirjaimellisesti ei allekirjoittaisikaan samalla kirjoittamatonta sääntöä etsiä käytännön elämästä kumpuavaa reaalimaailman katsontakantaa.

Itse voin sen vain todeta että jos rupeaisin halkomaan hiuksia asiakaspalvelutyössäni jos asiakas ei tiedä mikä on virallinen nimitys tarpeensa ratkaisevalle työkalulle saisin aika nopeasi kenkää.

Eli vielä sinulle arvon HalfNelson, katselen vastaisuudessa tarkalla korvalla miten käyttäydyt, lyön takaisin sanallisesti jos teet yhdenkin vihreen ilmaisuisasi. =)

-

Vierailija

Pääh, mitä tuollainen haittaa. Pitää vain itse opetella hyvän seksin antajaksi, niin eiköhän sitä hyvää saakin.

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007
baal1984
HalfNelson
baal1984

Kysymyksestäsi jonka veistelit voi päätellä että olit aikanaan lukiossasi laiska mutta et myöskään tyhmimmästä päästä oleva opiskelija.

No yhtä hyvin voisit pitää minua tyhmänä kun en vastasiin erään kirjan väitteeseen kieltävästi: "Ei ole olemassa viisi kirjaimisia käsitteitä"

Hetken tuumittuani tajusin että mikäli edellä mainitun väitteen ottaisi kirjaimellisesti ei allekirjoittaisikaan samalla kirjoittamatonta sääntöä etsiä käytännön elämästä kumpuavaa reaalimaailman katsontakantaa.

Itse voin sen vain todeta että jos rupeaisin halkomaan hiuksia asiakaspalvelutyössäni jos asiakas ei tiedä mikä on virallinen nimitys tarpeensa ratkaisevalle työkalulle saisin aika nopeasi kenkää.

Eli vielä sinulle arvon HalfNelson, katselen vastaisuudessa tarkalla korvalla miten käyttäydyt, lyön takaisin sanallisesti jos teet yhdenkin vihreen ilmaisuisasi. =)

Sinähän täällä olet aikaisemminkin riekkunut lukion oppimäärän suorittaneiden valtavasta yleissivistyksestä , verrattuna muunlaisen opiskelun valinneisiin nuoriin.

Kasva kloppi aikuiseksi ja opi mitä on sivistys.

Ps. huomasin kyllä että teit tekstisi lopussa tahallisia kirjoitusvirheitä, että pääsisit taas pätemään.Huh

.

Vierailija
baal1984

Hui. Nymmää pelekään.

Uusimmat

Suosituimmat