Mitä nämä voivat olla? Onko ideoita?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

http://www.englishrussia.com/?p=939

http://english.pravda.ru/science/19/94/ ... liens.html

Venäjän metsistä löytyy outoja, monta metriä syviä reikiä. Seinämät täysin suoria ja näitä väitetään ilmestyneen jopa yhden yön aikana keskelle jotain tiheätä metsikköä. Tietääkseni jälkiä mistään koneista ei ole löydetty. Itse en vielä keksinyt mitään selitystä mutta pakkohan sellainen on olla...

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Mitä nämä voivat olla? Onko ideoita?

Ei, minusta ne eivät ole ideoita, näyttävät rei'iltä maassa.

Tietysti, jos ne ovat ideoita, niin aika tyhjiä sellaisia.

Herra Tohtori
Seuraa 
Viestejä2613
Liittynyt18.3.2005
Thrash

Venäjän metsistä löytyy outoja, monta metriä syviä reikiä. Seinämät täysin suoria ja näitä väitetään ilmestyneen jopa yhden yön aikana keskelle jotain tiheätä metsikköä. Tietääkseni jälkiä mistään koneista ei ole löydetty. Itse en vielä keksinyt mitään selitystä mutta pakkohan sellainen on olla...

Tundramatokolonia siellä jörnii menemään.

Toinen vaihtoehto, Vympel- ja Alfa-ryhmien yhdistetyt poteronkaivuuharjoitukset.

Capito tutto, perchè sono uno
Persona molto, molto intelligente...

-Quidquid latine dictum sit, altum viditur.

If you stare too long into the Screen, the Screen looks back at you.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008

Mulla tulee mieleen hiidenkirnut... Vaan eihän ne sellaisia ole jos ne ovat yhdessä yössä ilmestyneet. Tai sitten joku kaivos-/öljy-/vesiyhtiö suorittaa laittomia koeporauksia maaperässä. Kai kaikkien koneitten jäljetkin voi peittää..?

Vaan oli mitä oli niin outoja ovat

Hämmentää.

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007
Herra Tohtori
Thrash

Tundramatokolonia siellä jörnii menemään.

Toinen vaihtoehto, Vympel- ja Alfa-ryhmien yhdistetyt poteronkaivuuharjoitukset.

Joo, Tundramatoja. Ne on sukua niille Dyyni-trilogian hiekkamadoille.
Anromedalaiset perkunas salakuljettivat niitä ryssänmaalle.

Sinänsä harmittomia, mutta joku Maatushka voipi pudota kuoppaan sieniretkellään.

.

Vierailija

Reikiä, joita on porattu jos vaikka löytyisi rautaa/mineraaleja/öljyä/jotakin. Kun kuvia katseli, niin miksi tuolla mitään koneen jälkiä edes näkyisi, kun näyttää humusta kertyneen useamman vuoden ajan? Lisäksi, kuvia on reiästä ainoastaan eikä ympäristöstä ollenkaan, joten hankala sanoa. Myöskään todisteita "yhden yön rei'ille" ei ole ( ).

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007
el6

Joo, Tundramatoja. Ne on sukua niille Dyyni-trilogian hiekkamadoille.
Anromedalaiset perkunas salakuljettivat niitä ryssänmaalle.

Sinänsä harmittomia, mutta joku Maatushka voipi pudota kuoppaan sieniretkellään.

Kannatan arviotasi.

Toinen vaihtoehto voisi olla jotain "The Tremors" -elokuvassa esiintyneiden öttiäisten uudelleensiementämiseen liittyvää...

(selvästikin Dyyni-trilogian "matojen" esiasteita)

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija
CE-hyväksytty
SAMAEL
Sehän on se se se se se...

eduskuntatalo.

Pylväikkö? Nurinpäin?

Pohjaton persläpi johon rahamme kaadetaan.

Vierailija
SAMAEL
CE-hyväksytty
SAMAEL
Sehän on se se se se se...

eduskuntatalo.

Pylväikkö? Nurinpäin?

Pohjaton persläpi johon rahamme kaadetaan.

Heheh.. tuo oli aika onnistunut.

Itse luulen että kyseessä on iso joukko työmiehiä ja päivittäiset votkabileet.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat