Mun polkupyörän saa varastaa

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Ostin 2007 vuonna polkupyörän, sen saa varastaa jos joku tarvii.

Jopon kopio on. Toki ei mikään piraatti, vaan ihan erimerkkinen.

Ekologista antaa toisten varastaa toisten tavaroita, ei kulu valmistuskustannuksissa luontoa.

Kommentit (7)

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs

Ekologista antaa toisten varastaa toisten tavaroita, ei kulu valmistuskustannuksissa luontoa.

Paitti kun ostat uuden varastetun tilalle.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

Ethän vaan vielä ole irrottanu apupyöriä? Voidaan myös maksaa tasarahalla, niin ei tarvita matematiikkaa.

Vierailija
tiäremiäs
Ananda
Ethän vaan vielä ole irrottanu apupyöriä? Voidaan myös maksaa tasarahalla, niin ei tarvita matematiikkaa.

Ei ole ollut apupyöriä.

Hmm. Etkös joku aika sitten valitellut, että menit nurin pyörällä. Olisko ne apupyörät sittenkin olleet tarpeen.

Vie pyörä rautatieasemalle ja pane lappu, että "tiäremiähen pyörä". Varastan jos tulee asiaa Tampereelle. On halvempaa ajaa sillä takaisin Espooseen. Ne ekologiset junapiletit on niin saakelin kalliita.

Vierailija
tiäremiäs
Ostin 2007 vuonna polkupyörän, sen saa varastaa jos joku tarvii.

Jopon kopio on. Toki ei mikään piraatti, vaan ihan erimerkkinen.

Olen pitkään etsinyt käytettyä jopoa - tekisin siitä kuntopyörän. Olen funtsinut, että jos sen laittaa telineeseen etupää korkeammalla niin se varmaan vastaa silloin mäkeä ja etupään korkeutta säätämällä saa silloin muutettua rasitusta.

Paljon maksaa jos laitat sen mulle rahtina? Jotain vaivanpalkkaa kenties kun en viisti lähteä varastamaan sitä Tampereelta asti? Enkä tiedä paikkaakaan, mistä sen pöllisi. Saatan pölliä väärän pyörän ja sitten on kytät kimpussa vaikka kuinka vetoaisin tiäremiäheen.

Vierailija

Ilmoitus lehdessä:

"Sinulle joka varastit Ladani. Autoa ei tarvitse palauttaa, mutta maksan satasen, jos kirjoiitat ja kerrot, miten sait sen käyntiin?"

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
valtiokonttorin elatti
tiäremiäs
Ananda

Ei ole ollut apupyöriä.

Hmm. Etkös joku aika sitten valitellut, että menit nurin pyörällä. Olisko ne apupyörät sittenkin olleet tarpeen.

Vie pyörä rautatieasemalle ja pane lappu, että "tiäremiähen pyörä". Varastan jos tulee asiaa Tampereelle. On halvempaa ajaa sillä takaisin Espooseen. Ne ekologiset junapiletit on niin saakelin kalliita.

Nykyään hinta noussut 50 eurolla, viime kesänä sai 200 eurolla. Nykyään ilmeisesti suosio kasvanut jopon kaltaisissa kopiopyörissä, niin vähän nostavat hintaa.

Uusimmat

Suosituimmat