Yleisurheilufoorumi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

On isot foorumit jo jalkapallolle, jääkiekolle ja formuloille, missä on foorumi yleisurheilulle?
Tässä tulee!

Loin tässä päivällä foorumin, joka keskittyy pitkälti yleisurheiluun, toki muustakin voi puhua.

Tässä olen vielä tämän päivän muokannut foorumia paremmaksi, ja nyt ollaan enää keskustelua vailla, kaikki yleisurheilun ystävät mukaan!

Foorumi tullaan sitten piakkoin siirtämään phpBB3-muotoon.

http://p3.foorumi.info/yleisurheilu/

Ihan pakko vähän mainostaa...

Kommentit (8)

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Eikö siitä voi keskustella vaikka tässä?

Aivan kaikkeen ei tarvitse omaa foorumia.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

It's fun to stay at the Y.M.C.A.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
CE-hyväksytty
Mitä muuten ajattelitte tehdä sillä välin kun muut pelaa afrikassa jalkapalloo kesällä?

Mää aattelin mennä huiman jalkapallokentälle ja tehdä oman maalin. Sit kukaan ei tiedä että se olin mä ja huima häviää seuraavan pelin 20 nolla. Siinäpä onkin sitten pojilla ihmettelemistä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Saw
Seuraa 
Viestejä6251
Liittynyt20.6.2009

Mä katson kun ne pelaa futista. YLE näyttää 64 peliä. Iltapelejä tulee varmaan seurattua.

Mutta loppukesästä on yleisurheilun EM-kisat Parseloonassa. MItä luulette, onko keihäsmitaliToiveita? Veikkaan, että tavoite tulee olemaan 2 miesten mitalia.

Young man, there's a place you can go.
I said, young man, when you're short on your dough.
You can stay there, and I'm sure you will find
Many ways to have a good time.

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Tämänpäiväisessä Hesarissa on juttua kolmiulotteisuudesta ja sen sopivuudesta eri urheilulajien televisiointiin. Golf mainittiin esimerkkinä lajista, jonka televisiointi hyötyy kolmiulotteisuudesta, koska katsoja voi havaita maaston kumpuilevuuden paremmin.

Jalkapallossakin kaivataan kolmiulotteisuutta, koska nykyisin on usein vaikea havaita, missä kohtaa kenttää ilmassa oleva pallo on, ennenkuin se osuu maahan.

Yleisurheilussakin kolmiulotteisuus voisi tuoda uutta näkökulmaa moniin lajeihin. Kestävyyslajeissa, etenkin maratonilla, olisi helpompi nähdä edestä kuvatun juoksijaryhmän keskinäiset erot. Heittolajeissa tulisi uusia jänniä kuvakulmia lähestyvistä heittovälineistä. Seiväshypyn hurjuus tulisi ehkä paremmin esille kuin nyt, jos sitä kuvattaisiin alaviistosta.

Vierailija

En ole kiinnostunut yleisurheilusta, mutta naisten keihäänheitto on kyllä nostanut Leryn Francon myötä osakkeitaan:

Wiisas
Seuraa 
Viestejä3197
Liittynyt22.11.2007
logo
En ole kiinnostunut yleisurheilusta, mutta naisten keihäänheitto on kyllä nostanut Leryn Francon myötä osakkeitaan

Joku voisi väittää, että esineellistät tässä urheilijan.

"kyllä kaikki vielä iloksi muuttuu"

Uusimmat

Suosituimmat