Minä vastustan!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015
Aweb
Norppa

Olenko ymmärtänyt oikein. Et vastusta ydinvoimaa vaan kaikkea energiantuotantoa. Vastustat energiantuotantoa koska sitä voidaan mahdollisesti käyttää ympäristöä rasittavaan toimintaan.

Toivot että jos energiaa tuotetaan ympäristöä mahdollisimman paljon kuormittaen niin jossain vaiheessa energiantuotantoa vähennetään pakkokeinoin. Tämä vähentynyt energian tuotanto voi mahdollisesti välillisesti vähentää jotain muuta ympäristöä kuormittavaa toimintaa.

Olet ymmärtänyt oikein. Vastustan energiantuotannon ja -kulutuksen lisäämistä. Kannatan sen tuntuvaa vähentämistä. Ydinvoima on minulle silmätikku, koska käytännössä se on ympäristöä rasittavalle toiminnalle kymppivaihde entisten viiden tai seitsemän lisäksi. Syy: sitä haluaa ja käyttää kaikkein suurimmat ympäristötuhot aiheuttava teollisuus.

Minä vastustan kasvissyöntiä koska peruna on kasvi ja siitä voidaan keittää viinaa. Kasvissyönti aiheuttaa alkoholismia.

Kommentit (7)

Vierailija

Minä vastustan uimista. Likainen vesi on suuri ympäristöongelma. Uiminen lisää uimahallien määrää. Mitä enemmän vettä sitä suurempi vaara että se likaantuu.

Vierailija
P2
Minä vastustan turhia topiceja.

Minä vastustan turhien topicien vastustajia. He voivat olla väärässä...

Vierailija
P2
Minä vastustan tupla- ja etenkin triplapostauksia. Etenkin topicin aloittajan toimesta lähetettyjä.

Minä vastustan kaikkia P-llä alkavia nimimerkkejä.

Vierailija

Vastustan tiedettä, sillä sen lieveilmiöihin kuuluu tiedeaiheset foorumit, joiden kautta kaikki tavalliset kylähullut levittävät sairauksiin verrattavissa olevia mielipiteitään.

Uusimmat

Suosituimmat