Mikä oli Saatanan SUURIN VIRHE: Koraanin mukaan?!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olen kerran jo sivunnut tätä aihetta.

Koraani kertoo Taivaassa, joskus juuri ihmistä luodessa tapahtuneesta tilanteesta, missä ITSE JUUMALA tuli enkelien luokse ja sanoi:

"Tämä on seuraava Hallitsija maan päällä! Kumartakaa ja palvokaa Häntä sillä Hän on kuvani!" - sanoi ja toi Ihmisen näytille!

Nöyrät ja Juumalan Pelkoiset enkelit heittäytyivät heti kauhuissaan tai iloissaan kuvainnollisesti "rähmälleen..."

Ainoastaan YKSI enkeli jäi YLPEÄSTI seisomaan!

"Mixet TOTTELE!" - Juumala vauhkosi tälle(Taivas oli tuolloin aika tyly ja pelottava paikka!)
"En palvele tai palvo itseäni huonompaa ja nuorempaa!" - sanoi Lucifer, tuo enkeli joka oli jäänyt pystyyn!

"POIS TÄÄLTÄ KIROTTU!" - huusivat jo Juumalan Sotaenkelit!

"Saatana vielä vastusteli: Anna minun osoittaa, että tuo materiatekeleesi on täysin kelvoton ja kykenemätön palvelemaan sinua! Se tulee antamaan vallan valheelle, parhaimillaankin kenties joillekin numeroille, ja alkaa itse tuhota itseään ja muuta luomakuntaa! Onhan mahdotonta, että MAASTA tehty olento, pysyisi uskollisena henkiolennolle!"

"Paha on... Teen niinkuin pyydät... Langeta ne jotka pystyt, sillä tulette kaikki joutumaan paikkaan, jossa joudutte omalla viisaudellanne aikaansaamaan saman mitä MINÄ!" Lucifer sai suuren kohun aikaiseksi ja arviolta 1/3 enkeleistä meni hänen puolelleen: Me olemme samaa mieltä, on mahdotonta, että pimeä ja järjetön materia pystyisi sinua palvelemaan!"

Neutraalit ja pyhät enkelit olivat tuolloin todellisissa vaikeuksissa, mutta YKSIKÄÄN heistä ei mennyt Luciferin joukkoihin! Tästä puolestaan Lucifer oli äimistynyt, Hän oli laskenut, että heistä noin puolet olisi samaa mieltä Hänen kanssaan..."

EI saanut ylivoimaa Taivaassa Saatana, joka tuolloisista luoduista eliöistä ryhtyi Luciferin lihalliseksi ruumiiksi. Pyhät enkelit puolestaan ovat noita kenties Juumalan Viisaimpia enkeleitä, joista on Paha mennä sanomaan ovatko Hyviä vai Pahoja!

Näin siis tuolloin Taivaassa... Mitä nyt???

Entä jos Juumalan ääni kajahtaisi Taivaassa, ja käskisi MEITÄ, ihmisiä kumartamaan vaikkapa, kissaa, koiraa, sikaa, lehmää tai oravaa tai mikä vielä pahempaa, ampiaista tai Paarmaa, Juumalan seuraavana hallituskumppanina!

Suostuisitko kumartamaan? Vai tekisitökö saman valinnan kuin Lucifer, jonka mielestä tuo luotu on niin vähäinen, tyhmä ja kelvoton, ettei se saa SINUN paikkaasi periä?

Ihminen on osoittanut jo mitä on? Oliko Lucifer oikeassa? Onko ihminen huono Juumalan palvelija ja palvoja? Enemmistö valitettavasti ihmisistä taitaa olla... Vai tapahtuuko muutos näinä tuskaisina ja luonnonvoimien riivamina lopunaikoina?

Ja hyväksytkö itse siirtymään jonnekin muualle, kun seuraavat Juumalan valitut eliöt siirtyvät rulettamaan maailmaa? Itse saisit toki auttaa heitä pyrkimyksissään, jos pääsisit Taivaaseen! Ihminen EI OLE VARMASTI iankaikkisesti se Juumalan valittu ruumis ja liha, joka IANKAIKKISESTI saisi olla kaiken huomion keskipisteenä!

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat