Hyväksyykö Juumala seksuaalisia perversioita?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Aika hassu kysymys lopultakin... Jostakin tuollaisestahan me kaikki olemme syntyneet... Kuningas Daavidkin kuvaa: Äitini siitti ja Isäni hedelmöitti...
Salomo oli pukki koko mies... Hankki kenties satoja vaimoja...

Mutta kun Raamattua lukee kuin piru, saa ÄÄRIMMÄISEN tiukkapipoisen kuvan Juumalan seksistä - sille ei voi mitään!

Mooses kielsi suorastaan surmaamisella ja muilla kauhistuksilla pelotellen, ettei saa tehdä sukurutsaa, ei homoutta, eläimiin ei saa sekaantua, eikä edes pitää päällään vastakkaiselle sukupuolelle kuuluvaa vaatepartta!

Uudessa Testamentissa Paavali allekirjoitti kaiken tuon. Pietari ja kumppanit vahtosivat ettei ihmisellä saa olla MITÄÄN maailmallista himoa, muuten perii tuho...

Mutta jotakin Juumala hyväksyi VT:nkin aikana: puhutaan nahkavaatteista ja huorilla käynneistä(Juuda luuli esimerkiksi siskoaan huorakseen!)

Oholan ja Oholiban, noiden äärimmäisen irstaiden ja perverssien naisten sanottiin Hesekielissä kaikesta huolimatta tehneen lapsia Juumalan kansaan.

Ei lain kirjain vaan sen henki! "Milloin juutalaisten ja pakanoidenkin yltä vedetään pimentävä silmävaate!" - itki Paavali. "Pyhä kirjoitus on sulkenut kaiken synnin vankilaan sillä kukaan Ihmisestä siitä ei ole sitä täysin kyennyt noudattamaan - eikä kykene - luulen mä!" Milloin ne kaikkein korkeimmalle koulutetut uskikset pääsevät pakkopannastaan, jos se sellainen on ollut puristavana vähän jokaisessa ruumiin paikassa?

Mutta se suurin pervertikko on tietysti tässä tapauksessa Juumala itse Pitihän Hänen jotain (sadistista?) nautintoa saada ihmisestä edelleen kun tämä niin äärimmäisen häveliääksi siellä PARATIISISSA heittäytyi: Alkoi lehvistä tehdä itselleen vaatteita!"

Saatana on tietysti se toinen pervertikko ja sillä on vähän samantapaisia taipumuksia, tosin se tekee enemmän suoranaista fyysistä väkivaltaa...
Ei tuo Saatanan paljon mainostettu pahuus ole yleensä, kuin juuri sitä, että se tuottaa joskus SIETÄMÄTTÖMIÄ kipuja kohteilleen... Mutta ei ne välttämättä silti kaikista ole tuntuneet vastenmielisiltä... Saatana itse varmaan odotttaa vesikielellä Helvettiä ja sen RUUMIILLISIA KIDUTUKSIA, ei oikein silläkään mikään enää tunnu missään!

Entäpä Jeesus? Jeesuksellakin taisi olla jotain sadistisia taipuksia: Tykkäsihän tämä aivan hirveästi, kun Maria tuli kyynelineen hänen jalkojaan suutelemaan ja kastelemaan... Mutta tietysti olivat myös fariseukset oikeassa kun sanoivat:"Nainen on syntinen..." Tahtoi Maria tietysti jo pian kääntää osat päinvastaiseksi... Ja millainen oli ristinkidutus: Se kaiken kaikkiaan oli aikamoisen MASOKISTIN paikka.

Entäpä Jeesuksen kuuluisat HOMOT taipumukset? Niistä ei kuitenkaan ole MITÄÄN todistetta, vaikkapa jotenkin arveluttavana voidaan pitää, että niin paljon haali miehiä jälkiään seurailemaan ja peittelemään...

Lopputulos: Ilmestyskirja jatkaa kirjanoppineen uskovaisen piinaa... Iljetysten kumartajat ja huorintekijät yms. eivät pääse Taivasten Valtakuntaan... Mutta kyllä siellä Pelkureillekin sama kohtalo annetaan...

Lopultakin taitaa se Johannes Kastaja olla Raamatun Viisain henkilö sanoessaan kirjaoppineista, että KUINKA VOISITTE PÄÄSTÄ PAKOON TULEVAISTA VIHAA...

Niin... Niiden kirjanoppineiden pervesiot ovat aivan samanlaisia kuin kakkien muidenkin(tekevät ne vain kynällä):Lisäksi sadistisia määräyksiä saarnapöntöistä ja keskusteluissa, ja saada kaikki hiemankin epämiellyttävät ihmiset vikisimään selibaatteissaan ynnä muissa..."

Ei kaikki ole sadisteja tietenkään... Suomalainen mies on hyvin perinteisesti ollut se itsesäälissä rypevä masokisti, ja tämä näkyy myös monissa suomalaisten Juumalan Miesten ja Naisten puheissa... (Mut ei varmasti kaikki suomalaiset uroot oo tuollaisia...)

En tässä käy suoranaisesti paljastelemaan mitään seksuaalista pervesiota, en omaa tai muidenkaan, jottei mua ihan pannaan pistettäisi...

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat