Nykymaailman karikatyyri

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Teema on vapailmaisua varten. Kerro omasta nykymaailmaan näkemyksestä ja ilmaise mielipiteesi vapaasti kuvien tai sanojen keinoin, mutta lyhyesti ja ytimekkäästi (mielellään)

Kommentit (7)

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Yritin piirtää aiheeseen liittyen itse kuvan mutta sitten totesin että minua vaan haukuttaisiin naisten sortajaksi tai vastaavaa.. vaikka kuva ei olisi edes juurikaan liittynyt naisiin mitenkään vaan nykymaailman arvojärjestelmään..

くそっ!

Vierailija
Ronron
Yritin piirtää aiheeseen liittyen itse kuvan mutta sitten totesin että minua vaan haukuttaisiin naisten sortajaksi tai vastaavaa.. vaikka kuva ei olisi edes juurikaan liittynyt naisiin mitenkään vaan nykymaailman arvojärjestelmään..

Tänne vain! Kaikki kritiikki tällä on sallittu!

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Ei mikään kaunis kuva mutta piti se nyt piirtää kumminkin.. harmittaa kun nykymaailmassa ei ole enää todellista kunniaa ja urhoollisuutta, nykymaailman sankari on se varakas bisnesmies jonka osakekaupat sujuu.. ei hirmupetojen mestaamista niinkuin saduissa.. vaan onnistuneita osakekauppoja ja muuta tylsää. Tuossa piirroksessa nainen on siis vaan tapani kuvailla ihailua ja suosiota, en osannut piirtää muutakaan..

くそっ!

Vierailija

Heh! Aika hyvä! Kiitos! Minä olisin valinnut ritarin...luulisin... , jos rakkaus olisi molempienpuoleinen.

Uusimmat

Suosituimmat