Ovatko naiset tyhmiä?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Yritin ratkaista tätä dilemmaa päätymättä siihen lopputulokseen, että naiset ovat keskimäärin tyhmiä. Selittäkääs te fiksummat:
Olen vuosien varrella ollut kymmenissä eri yrityksien iltamissa, joissa on ollut eri ihmisiä todennäköistä toista tuhatta. Vääjäämättä joka kerta hakeutuvat kauniit naiset sen hauskimman myyjän luokse, joka kerää koko porukan huomion vitseillään ja jutuillaan. Periaatteessa ihan tavallista alfauros käyttäytymistä.

Mutta toisinpäin, olisi kuinka alfanaaras tahansa, minä en todellakaan jaksa kuunnella sitä tyhjännauramista koko iltaa. Eikä jaksa kukaan muukaan fiksu mies. Naista kuin naista tuollainen vitsiniekka sen sijaan jaksaa kiinnostaa. Ymmärtäisin, jos naiset hakeutuisivat ison pomon seuraan tms, mutta se, että he mieluummin kikattavat tyhjiä juttuja kuin puhuvat jostain mielenkiintoisesta, vie vain yhteen johtopäätökseen.

Sivuhuomautuksena voisi mainita, että en ole toistaiseksi tavannut yhtään naista, joka olisi jaksanut väitellä tieteellisestä aiheesta samaan tapaan kuin mies. Komea ja älykäs mies saattaa hyvin jaksaa väitellä mielenkiintoisesta aiheesta kuten muutkin miehet, kaunis nainen ei koskaan. Mistä tämä johtuu?

Sivut

Kommentit (431)

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26897
Liittynyt16.3.2005
Kasahai
Sivuhuomautuksena voisi mainita, että en ole toistaiseksi tavannut yhtään naista, joka olisi jaksanut väitellä tieteellisestä aiheesta samaan tapaan kuin mies. Komea ja älykäs mies saattaa hyvin jaksaa väitellä mielenkiintoisesta aiheesta kuten muutkin miehet, kaunis nainen ei koskaan. Mistä tämä johtuu?

Lienet etsinyt naisia paikoista, joihin rikastuu älyllistä pohjasakkaa. Kyllä itse aikanaan aktiivisesti naisten kanssa jutustelemaan pyrkiessäni löysin paljonkin naisia, monet kauniitakin, jotka jaksoivat jutella mielenkiintoisista luonnontieteellisistä aiheista tuntikausia. Mutta ei niillä jutuilla muuta vaikutusta ole, jatkoille 99 % fiksuistakin naisista lähtee tyhjäpäisten naurattajien kanssa, jos ylipäätään lähtee (taisivat kyllä olla aika takakireitä tapauksia noin muuten).

Vierailija

Olen tehnyt itse samankaltaisen huomion, ettei naiset keskustele itsenäisesti kuin pakosta mistään asiasta. He sitoituvat jonkin auktoriteetin taakse ja sillä selvä. Viittaus auktoriteetin suuntaan saa heidän mielestään riittää.

Marilyn muuten parodioi Alfanaarasta elokuvissaan kun joukko miehiä alkoi piirittää häntä ja hän lauloi jostain elämän faktasta: "Diamonds are girl best..."

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Juu, ollaan me. Tyhmiä ku vasemman jalan saapas. Vaan niin on mieskin ku öö aapisen nurkassa, jos sille alkaa puhua yhtään älyllisiä sanoja. Yleensä juoksee karkuun ja lujaa.

Et silleen vuoroin vieraissa, vai kui noi fraasit ny sit meneeki.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija

Hängaatte vääränlaisissa mestois, älykkäitä mimatsuja löytyy staadenista ku turust ilmapääflikoi. Ihmiset vaan keskimäärin on niin vitun tyhmiä.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
suolaasuolaa
Hängaatte vääränlaisissa mestois, älykkäitä mimatsuja löytyy staadenista ku turust ilmapääflikoi. Ihmiset vaan keskimäärin on niin ***** tyhmiä.

Tai sit vaan kiinnostunu eri asioista.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Tunnen pari viisasta naista joiden kanssa on mukavaa pohtia yhteiskuntaa ja parantaa maailmaa. Viisaiden naisten kanssa on mukavaa väitellä kahdenkesken tai porukassa. Siinä on aina sellaista tiettyä jännitystä, vihjailevia kohteliaisuuksia ja anteeksipyyntöjä. Heille voi myös kertoa jotain tarkoituksena se että ymmärtävät asioita vasta muutaman päivän kuluttua kun emme enää tapaile.

Kuitenkin sellaiset naiset jotka ovat kiinnostuneet järkevistä asioista ovat harvassa.

Vierailija
Kasahai
Mutta toisinpäin, olisi kuinka alfanaaras tahansa, minä en todellakaan jaksa kuunnella sitä tyhjännauramista koko iltaa. Eikä jaksa kukaan muukaan fiksu mies. Naista kuin naista tuollainen vitsiniekka sen sijaan jaksaa kiinnostaa. Ymmärtäisin, jos naiset hakeutuisivat ison pomon seuraan tms, mutta se, että he mieluummin kikattavat tyhjiä juttuja kuin puhuvat jostain mielenkiintoisesta, vie vain yhteen johtopäätökseen.

Ei tarvitse olla edes niinkään kaunis nainen. Mutta olen huomannut saman kuin sinä. Tosin asia ei johdu mielestäni sukupuolesta vaan ylipäätään suomalaisesta kulttuurista, jossa ihmisillä on jotenkin vaikea vakavoitua edes hetkeksi. Sitten kun tällaisia kavereita sattuu löytämään, niin on aivan varmaa, että sellaiset jätkät eivät ole valtavirta muijien suosiossa. Tosin vastakkaisesta sukupuolesta löytyy varmaan samantyyppistä porukoitumista. Kuten Neutroni jo totesi, älyllisesti stimuloivaa porukkaa on vaikea saada mukaan kämpille asti. En ole vielä oikein kokenut tapaavani kokonaisvaltaisesti älykästä muijaa.

Olen tavannut näitä kouluviisaita tyttöjä, jotka ovat sitten olleet sosiaalisilta taidoiltaan täysin tumpeloita. Kuvittelin aikanaan myös seurustelevani älykkään naisen kanssa, mutta hänkin oli tunneälyltään tumpelo.

Vierailija

Henk.koht en ole tavannut juuri lainkaan kumpaakaan sukupuolta edustavia jotka olisivat kiinostuneet keskustelemaan kanssani luonnontieteistä tms. tai sitten eivät ymmärrä siitä tarpeeksi eikä jatkuva termien selittely ole kovin hedelmällistä keskusteun kannalta..

Mutta ulkonäkö/sukupuoli jaottelu on sivuseikka.
Molemmista sukupuolista löytyy idiootteja, keskivertoja ja keskimääräistä fiksumpia. Koko sukupuolijaottelu on suolesta, en pysty laittamaan henkilöitä mihinkään lokeroon sen perusteella, mitä haarojen välistä löytyy tai sitten ei.

Mitä kauniidella nyt yleensä tarkoitat...ihan klassista missityyppiä (blöh), luonnollisen kaunista (lista jatkuu)?

Oletko itse yrittänyt aloittaa näiden henkilöiden kanssa keskustelua? Onko esim. alkoholi otettu huomioon? Minkä perusteella itse valitset seurasi? Misä dinä tallaista seuraa haet?
Itse pysyttelen seurassa useimmiten hiljaa sillä harvoin tuodaan esille mitän mielenkiintoista ja harvoin pääsen aloittamaan keskusteluakaan. Ja silloinkin omat aiheeni harvoin "kukoistavat" muutamaa minuuttia kauempaa...
Filosofia olisi myös kiinnostava aihe mutta...
Isän kanssa voi sentään keskustella suhteellisen laajalla skaalalla...

Vaikka tietysti aika huono minä olen sanomaan, erakkoluonne kun olen. Ja yleensä tietyssä seurassa puhutaan tietyistä asioista.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26897
Liittynyt16.3.2005
Radiant Dragon
Henk.koht en ole tavannut juuri lainkaan kumpaakaan sukupuolta edustavia jotka olisivat kiinostuneet keskustelemaan kanssani luonnontieteistä tms. tai sitten eivät ymmärrä siitä tarpeeksi eikä jatkuva termien selittely ole kovin hedelmällistä keskusteun kannalta..

Ei sitten muuta kun teekkaribileisiin nörttejä pokaamaan.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Niinpä niin. Naurattajan kannalta noin ehkä, mutta naisten kannalta naurattajia ei tarvii ottaa mitenkään kauhean vakavasti. Voi olla vapautuneemmin pitämässä hauskaa tällasen persoonan kanssa. Mikä käsittääkseni on juhlien tarkoituskin.

Aviomiespersoonia tulee lähestyttyä aika varoen, jotta ne ei vaan kuvittele mitään tai ettei tule vahingossakaan antaneeksi väärää kuvaa. Muutenkin niihin suhtautuu vakavammin ja tylsemmin.

Vierailija
Lothar
Naiset ovat halpoja, saastaisia, likaisia lumppuja.

Tytöt opetetaan pinnallisiksi lapsuudestä lähtien. Siihen vielä unelmat satujen prinssistä niin avot

Vierailija

Lothar on vain katkera kateudesta koska ei saa yhtä paljon naisia kuin Tiäremiäs. Tiäremiäs ehtii kaiken lisäksi hakkaamaan tattia metsässä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat