Ford Escort -tiede

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Jos haluan harrastaa naistutkimusta, niin saan helposti yliopistolta tilat ja palkkaa. Jos taas haluan tutkia Ford Escortteja, niin minulle osoitetaan sormella kohti parkkipaikkaa.

Menen väestötieteen osastolle. Kysyn voisinko tutkia Ford Escortin tuunaajia 1975-1985. Ei käy, mutta palestiinalaisia nuoria tai amazon-alueen intiaaneja saisin kuulemma tutkia niin paljon kuin kehtaan. Mitä ihmeellistä niissä nyt on, en käsitä.

Historian osastolla tutkitaan Fordin T-mallin syntyä. Kysyn eikö Escort kävisi. Ei, koska sen tutkiminen on paljon helpompaa. Niitä on ensinnäkin paljon helpompi hankkia, ja tuunaajia löytyy liikaakin. Miksei täydellistä dokumentointia voitaisi tehdä nyt kun se on halpaa, ja käytetään niitä sitten 100 vuoden päästä, kun ilmiö on historiallisesti kiinnostava ? Ettei malleja ja manuaaleja tarvitse kaivaa lusikan avulla syrjäkylien pusikoista vuonna 2100.

Kommentit (9)

Vierailija

Ford Escort

Nimi Ford Escort
Valmistaja Ford Motor Company
Tuotanto 1967 - 2004
Valmistusmaa Englanti, Saksa, Argentiina
Edeltäjä Ford Anglia
Seuraaja Ford Focus [/code:15xf1kc9]

1 Ford Escort Mk I (1968–1975)
2 Ford Escort Mk II (1975–1980)
3 Ford Escort Mk III (1980–1986)
4 Ford Escort Mk IV (1986–1991)
5 Ford Escort Mk V (1990–1993)
6 Ford Escort Mk V b (1992–1995)
7 Ford Escort Mk VI (1995–2000) [/code:15xf1kc9]

Vierailija

Tai kuten saksankielinen wikipedia seikkaperäisesti toteaa:

Der Escort erhielt am Ende seines Lebenszyklus von der deutschen Motorpresse nicht immer positive Kritiken, zumal die Grundkonzeption doch deutlich in die Jahre gekommen war. Bei dem Mk I handelte es sich um das bis auf die Karosserie weitgehend gleichgebliebenes Vorgängermodell. Trotzdem verkaufte sich das Fahrzeug beispielsweise in England gut.

Vierailija
Lektu-Elli
Jos haluan harrastaa naistutkimusta, niin saan helposti yliopistolta tilat ja palkkaa. Jos taas haluan tutkia Ford Escortteja, niin minulle osoitetaan sormella kohti parkkipaikkaa.

Menen väestötieteen osastolle. Kysyn voisinko tutkia Ford Escortin tuunaajia 1975-1985. Ei käy, mutta palestiinalaisia nuoria tai amazon-alueen intiaaneja saisin kuulemma tutkia niin paljon kuin kehtaan. Mitä ihmeellistä niissä nyt on, en käsitä.

Historian osastolla tutkitaan Fordin T-mallin syntyä. Kysyn eikö Escort kävisi. Ei, koska sen tutkiminen on paljon helpompaa. Niitä on ensinnäkin paljon helpompi hankkia, ja tuunaajia löytyy liikaakin. Miksei täydellistä dokumentointia voitaisi tehdä nyt kun se on halpaa, ja käytetään niitä sitten 100 vuoden päästä, kun ilmiö on historiallisesti kiinnostava ? Ettei malleja ja manuaaleja tarvitse kaivaa lusikan avulla syrjäkylien pusikoista vuonna 2100.


Höpö, höpö. Olet vain huono tutkimushankkeen suunnittelija. Kokeileppa aihetta "Ford Escortin vaikutus maahanmuuttajan sosiaaliseen statukseen" tai "Onko Ford Escortin suunnittelussa huomioitu perhepoliittinen ulottuvuus", tms.

Otsikon voi toteuttaa sitten raportin johtopäätöksissä eli "suunnitelusta ei onnistuttu löytämään perhepoliittista ulottuvuutta", muuten sitten voi tutkiakin ihan mitäs lystää.

Petu
Seuraa 
Viestejä2287
Liittynyt17.3.2005
Lektu-Elli
Jos haluan harrastaa naistutkimusta, niin saan helposti yliopistolta tilat ja palkkaa. Jos taas haluan tutkia Ford Escortteja, niin minulle osoitetaan sormella kohti parkkipaikkaa.

Menen väestötieteen osastolle. Kysyn voisinko tutkia Ford Escortin tuunaajia 1975-1985. Ei käy, mutta palestiinalaisia nuoria tai amazon-alueen intiaaneja saisin kuulemma tutkia niin paljon kuin kehtaan. Mitä ihmeellistä niissä nyt on, en käsitä.

Historian osastolla tutkitaan Fordin T-mallin syntyä. Kysyn eikö Escort kävisi. Ei, koska sen tutkiminen on paljon helpompaa. Niitä on ensinnäkin paljon helpompi hankkia, ja tuunaajia löytyy liikaakin. Miksei täydellistä dokumentointia voitaisi tehdä nyt kun se on halpaa, ja käytetään niitä sitten 100 vuoden päästä, kun ilmiö on historiallisesti kiinnostava ? Ettei malleja ja manuaaleja tarvitse kaivaa lusikan avulla syrjäkylien pusikoista vuonna 2100.




Ese , en voi paremmin kuvailla . Tämä on nostalgiaa.
Olen otettu,, kaikki saavutukset moottoriurheilussa . Kenellä kyseinen kulkupeli , Salute !!. Jatkakaa harrastamista.

Vierailija
MalcomX
Luulin että Escorteja olisi valmistettu myös Brasiliassa, mutta taisin erehtyä

Niin luulin minäkin ja yhdellä toimikaverilla oli sellainen (tai ainakin niin väitti). Osti uutena, ajoi 2-3 kuukautta ja vaihtoi Escorttiin. Ei kuulemma pysynyt koossa.

Uusimmat

Suosituimmat