Minne IHMISYYS on kadonnut?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Ihmisen alkuperäinen ja edelleenkin se ainut OIKEA tehtävä on: "Viljellä ja varjella luontoa!" Maan täyttäminen perillisillään ja muilla "äpäröillään" taisi tulla vasta sen kuuluisan "syntiinlankeemuksen" seurauksena...

Teknologia, niin älyllisesti palkitsevaa ja kohottavaa kuin se onkin, oli nk. "Avaruuden Vartijoiden" tehtävä... He lankesivat, kun toivat tieteensä ihmiselle tiettäväksi: Ihmisen rakenne, fyysinen ja muu, ei sovellu mihinkään erityisen "älyllisiin" tehtäviin... Olemme lopultakin luotu aikasmoisen suuresti sitä silmälläpitäen, miten voisimme paapoa ja silitellä ja käsitellä eläimiä ja kasveja...

Jos meidät olisi luotu älyllisiin laskutoimituksiin ja muihin, meidät olisi luotu roboteiksi tai tietokoneiksi! Nyt ihminen saattaa luulla, että HÄNEN OMALLA viisaudellaan ja älyllään nämä vempeleet ovat rakennettu! EIVÄT TAKUULLA OLE! Uskokaa POIS: "Nuo Taivaan Langenneet Varija-enkelit(jumaliksi heitä on myös tituleerattu) ovat tieteemme tänne tuoneet...

Miten selitätte sen, että ihminen jonka ajatusmaailma on hauras ja sekava, saa joskus tiedettä tehdessä aivan käsittämättömiä ja ansiottamia neronleimauksia, joskus tämän kyetessä ratkaisemaan KYMMENIÄ TAI SATOJA laskutoimituksia ja päättelyketjuja oikein!

TÄYSIN MAHDOTONTA, IHMISELLE, Ilman tuollaisen Avaruuden Vartijan läsnäoloa, joiden lapsia on yhä maan päällä! Heh, itsekin todennäköisesti oon...

Eenokin kirja kertoo noista Vartijoista, että heidän ensimmäiset lapsensa ihmisten kanssa oli:"JÄTTILÄISIÄ!" Myöhemmin nuo lapset ovat kutistuneet enempi "järjen jättiläisiksi, sillä sitä lopultakin nykyaikana arvostetaan enemmän..:"

Nuo avaruuden vartijat EIVÄT olleet mitään lihallisia humanoideja, vaan puhtaasti henkiolentoja, jotka kyllä sitten ottivat itselleen kehoja ja ruumiita, koska ne kykenivät suuren VIISAUTENSA avulla sellaisia luomaan...

Eenokin mukaan nuo VARTIJAT asuttavat VIIDETTÄ TAIVASTA, jossa ne hiljaisina ja surullisena katsovat rakkaidensa surmia, sotia ja tappamisia, sillä nuo älylliset lahjat EIVÄT tehneet noista immeisistä kuitenkaan riittävän VIISAITA hallitakseen lahjojaan oikein ja hyvin...

Juumala, se 10. Taivaan suurin HENKIOLENTO, vielä rankaisee noita enkeleitä lisää, sitten kun Viimeinen tuomio on annettu, sillä nämä eivät ole vieläkään luopuneet ihmisen turmelevasta älyllisestä ohjauksestaan...

Ihmiset eivät kaikki edes tiedosta tätä! Monet amerikkalaiset toki tiedostavat, sillä heitä nuo ovat varmaankin eniten opastaneet?! Suomalaiset ovat pohjimmiltaan luontokansa(Shamaanit yms), joka ei kenties oikein usko mitään luonnotonta ja yliluonnollista, ellei se ole Hänen maalaisjärkeensä mahtuvaa... Tämä joskus jopa Juumaluskon kustannuksella, mikä on toki se HULLUIN maalaisjärjen ilmentymä!

TUo suomalaisen shamaanin usko yliluonnolliseen oli ÄÄRIMMÄISEN järkiperäistä, eikä noita uskoja luonnohenkiin ja muihin ole todellisuudessa kumottu, sillä niitä nähdään yhä maaseudulla ja "lapsellisten" ihmisten piireissä! Pystyisitpä ehkä itsekin näkemään kotitontun tai maahisen, jos toivoisit ja haluaisit, vaikkapa se romuttaisi kaupunkilaisuuttasi jonkin verran... Tämä on HELPPOA todistaa: "ET Voi kuvitella tai nähdä MITÄÄN, mitä ei olisi olemassa, joskus ollut, tai ainakin tulisi olemaan!" Tämä meidän kaupunkimentaliteettimme yms. hylkii kaikkia luontoperäisiä ajatuksiä - nykyään, ja jopa hyönteiset, jotka tahtovat valloittaa kotimme, tapamme ja murhaamme kylmäverisesti! No, helveteissämme ja painajaisunissamme käy meille itsellemme samoin...

Kommentit (7)

Vierailija

Jah kukas se on määränny että pitää viljellä jne.? Muuta tekstiä en jaksanu lukea... en usko että ihmisyys on sinänsä kadonut mihinkää, mut se on muuttunu... vanhat ihmiset, jopa mie, ei välttis sitä enää tunnista.

Vanhasta yhteilöllisyydestä on muututtu yksilöllisyyteen.. Onhan se joskus vähä perc.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Agison, hei. Kuule. Joskus on syytä pysähtyä ajatusvirrassaan toteamaan että onko tämä oikeasti niin tärkeää. Rentoudu, haistata paskat kaikelle ja ota pullo viinaa. Ei mitään jumalaa ole, ja jos on, et tiedä hänestä mitään. Etkä voikaan tietää ellei hän ota yhteyttä sinuun, ja sen hän on velvollinen tekemään jos on vähääkään reilu.

くそっ!

Vierailija

RonRon olet väärässä, Jumalalla ei ole mitään velvollisuuksia, hän vain on ja häneen voidaan luottaa hankalalla hetkellä.. ei ainakaa tarvi kertoa paskimpia salaisuuksia juorukellokaverille ^^

Joo ja karma/kohtalo = Jumala.

(hiukan olen vain päissään, siskon valmistujaiset)

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
Mandix
RonRon olet väärässä, Jumalalla ei ole mitään velvollisuuksia, hän vain on ja häneen voidaan luottaa hankalalla hetkellä.. ei ainakaa tarvi kertoa paskimpia salaisuuksia juorukellokaverille ^^

Joo ei hänellä ole velvollisuuksia sen myönnän mutta miten hän voisi vaan vaatia että ihmiset tietäisivät itsestään mitä pitää tehdä ja mitä ei? Siksi Kristinuskossakin jumala antoi kymmenen käskyä ja puhutellut ihmisiä joidenkin moosestyyppien kautta ja Jeesuskin oli täällä kertomassa viisauksia. Mutta jos ei halua uskoa mihinkään jo valmiiseen uskontoon, vaan haluaa itse aloittaa puhtaalta pöydältä, niin mistä lähteä liikkeelle? Ei jumala minulle ainakaan ole mitään käskyjä suostunut antamaan, ei minkäänlaisia ohjeita. En tiedä jumalasta siis mitään. Pitäisikö mennä tappamaan eläimiä, entä jos se onkin jumalan tahto? Tämän takia jumala olisi varsin typerys jos olettaisi että me ihmiset aivan itsestään vaan tiedettäisi hänestä jotain, kun ei ole mitään informaatiota hänestä. Miten hän voisi olettaa niin? Ja Raamatun sadut eivät kelpaa minulle koska minulle Kristinusko on vain yksi uskonto muiden joukossa ja saman arvoinen kuin islamit ja hindulaisuudet ja muut. Mistä minun pitäisi tietää mikä niistä on oikea?

くそっ!

Vierailija
Ronron
Mandix

Joo ei hänellä ole velvollisuuksia sen myönnän mutta miten hän voisi vaan vaatia että ihmiset tietäisivät itsestään mitä pitää tehdä ja mitä ei? Siksi Kristinuskossakin jumala antoi kymmenen käskyä ja puhutellut ihmisiä joidenkin moosestyyppien kautta ja Jeesuskin oli täällä kertomassa viisauksia. Mutta jos ei halua uskoa mihinkään jo valmiiseen uskontoon, vaan haluaa itse aloittaa puhtaalta pöydältä, niin mistä lähteä liikkeelle? Ei jumala minulle ainakaan ole mitään käskyjä suostunut antamaan, ei minkäänlaisia ohjeita. En tiedä jumalasta siis mitään. Pitäisikö mennä tappamaan eläimiä, entä jos se onkin jumalan tahto? Tämän takia jumala olisi varsin typerys jos olettaisi että me ihmiset aivan itsestään vaan tiedettäisi hänestä jotain, kun ei ole mitään informaatiota hänestä. Miten hän voisi olettaa niin? Ja Raamatun sadut eivät kelpaa minulle koska minulle Kristinusko on vain yksi uskonto muiden joukossa ja saman arvoinen kuin islamit ja hindulaisuudet ja muut. Mistä minun pitäisi tietää mikä niistä on oikea?

Miksi HALVEKSUT uskontoja?! HYVIN PAHA VIRHE! Samalla halveksut noiden ihmisten hengellistä etsintää ja muuta!

Mutta totta: Kyllä Juumala on VELVOLLINEN(sillä Hän on "Isäsi" tai "Luojasi") ohjaamaan jokaista aivan "kädestä" pitäen!

Ja aivan takuulla ohjaakin. Mutta aika vaikea "lapsi" oot, jos vaadit jotain ERITYISKOHTELUA! Tuo oli Saatanan virhe, ja sillä samalla virheellä, jonka EHKÄ Juumala armahtaa, se voi kai välttää joitakin sille langetettuja rangaistuksiakin!

Ja AIVAN VARMASTI: "Kaikki Uskonnot ovat oikeita, valitse niistä se, joka parhaiten soveltuu omaan älylliseen ja henkiseen maaperääsi!"

Uskallan sanoa näin, vaikkpa lähes kaikki kristilliset lahkot ja vähän isommatkin lahkot toitottavat toisinaan, että vain meitin kirkon oppeja seuraamalla voi pelastua...

Kaikki HENKISYYTEEN perustuvat uskonnot pelastavat! Kaikki ne lopulta johtavat Sinut Juumalan Sanan tykö! Ja kun lopulta uskot ja tajuat, että tuo Juumalan Sana on Persoona, jonka erityisesti KRISTITYT ovat tunnistanneet Lihaan tulleeksi Jeesukseksi, niin olet VARMASTI pelastuva, jos et ala kapinoimaan Häntä vastaan...

No Shrii Krishna taitaa olla joku nimi, joka on jonkinverran syönyt pois uskoa Jeesuksen erityiseen asemaan ja Muhammed, joka tosin ei väittänyt itse olevansa muuta kuin pelkkä PROFEETTA! Mutta kenpä tietää, vaikkapa Jeesus olisi joku Shrii Krishnan inkarnaatio!

Buddhalaisuudessa on tosin piirteitä, jotka johtavat ihmiset aika toivottomaan suohon, jos ne nielee, etsimättä ITSE! Elämä on Kärsimystä! Voi olla osittain totta, ja etsipä siis KUOLEMAA, jos et aina halua kärsiä!

Ja buddhalaisuus uskoo kai johonkin PERSOONATTOMAAN luonnonenergiaan "dharmoihin", joka noudattaa matemaattisia ja deterministisiä luonnonlakeja! Mutta nykyään buddhalaisuuden petollisuudesta kertoo eräs buddhalaispapin näkemä näky:"BUddha, ilmeisesti itse(EDIT: Äh tietysti Siddhis) Shrii Krishna pyöriskeli levottomasti Helvetissä, joka oli Nirvana, ja kertoi papilleen sen johtuvan siitä, että hänen maallisiin takertuvat oppilaansa alkoivat palvoa Häntä pelkkänä PATSAANA!" Jeesuskin oli siellä, ja sanoi:"Eihän tuo mitään pitäisi haitata, Brasiliassa on sinuakin suurempi PATSAS minusta, eikä siitä mulle mitään haittaa ole!" Tuo buddhan pappi tiettävästi kääntyi kristityksi! Hän tajusi, että Jeesus ei ollut ITSE ITSEÄÄN koroittanut, vaan sen oli tenyt joku muu... Jonka hän tajusi olevansa ITSE MAAILMANKAIKKEUDEN LUONUT JEEHOVA!

Vierailija
Agison
Ronron
Mandix

Miksi HALVEKSUT uskontoja?! HYVIN PAHA VIRHE! Samalla halveksut noiden ihmisten hengellistä etsintää ja muuta!

Mutta totta: Kyllä Juumala on VELVOLLINEN(sillä Hän on "Isäsi" tai "Luojasi") ohjaamaan jokaista aivan "kädestä" pitäen!

Ja aivan takuulla ohjaakin. Mutta aika vaikea "lapsi" oot, jos vaadit jotain ERITYISKOHTELUA! Tuo oli Saatanan virhe, ja sillä samalla virheellä, jonka EHKÄ Juumala armahtaa, se voi kai välttää joitakin sille langetettuja rangaistuksiakin!

Ja AIVAN VARMASTI: "Kaikki Uskonnot ovat oikeita, valitse niistä se, joka parhaiten soveltuu omaan älylliseen ja henkiseen maaperääsi!"

Uskallan sanoa näin, vaikkpa lähes kaikki kristilliset lahkot ja vähän isommatkin lahkot toitottavat toisinaan, että vain meitin kirkon oppeja seuraamalla voi pelastua...

Kaikki HENKISYYTEEN perustuvat uskonnot pelastavat! Kaikki ne lopulta johtavat Sinut Juumalan Sanan tykö! Ja kun lopulta uskot ja tajuat, että tuo Juumalan Sana on Persoona, jonka erityisesti KRISTITYT ovat tunnistanneet Lihaan tulleeksi Jeesukseksi, niin olet VARMASTI pelastuva, jos et ala kapinoimaan Häntä vastaan...

No Shrii Krishna taitaa olla joku nimi, joka on jonkinverran syönyt pois uskoa Jeesuksen erityiseen asemaan ja Muhammed, joka tosin ei väittänyt itse olevansa muuta kuin pelkkä PROFEETTA! Mutta kenpä tietää, vaikkapa Jeesus olisi joku Shrii Krishnan inkarnaatio!

Buddhalaisuudessa on tosin piirteitä, jotka johtavat ihmiset aika toivottomaan suohon, jos ne nielee, etsimättä ITSE! Elämä on Kärsimystä! Voi olla osittain totta, ja etsipä siis KUOLEMAA, jos et aina halua kärsiä!

Ja buddhalaisuus uskoo kai johonkin PERSOONATTOMAAN luonnonenergiaan "dharmoihin", joka noudattaa matemaattisia ja deterministisiä luonnonlakeja! Mutta nykyään buddhalaisuuden petollisuudesta kertoo eräs buddhalaispapin näkemä näky:"BUddha, ilmeisesti itse(EDIT: Siddharta Gautama!) Shrii Krishna pyöriskeli levottomasti Helvetissä, joka oli Nirvana, ja kertoi papilleen sen johtuvan siitä, että hänen maallisiin takertuvat oppilaansa alkoivat palvoa Häntä pelkkänä PATSAANA!" Jeesuskin oli siellä, ja sanoi:"Eihän tuo mitään pitäisi haitata, Brasiliassa on sinuakin suurempi PATSAS minusta, eikä siitä mulle mitään haittaa ole!" Tuo buddhan pappi tiettävästi kääntyi kristityksi! Hän tajusi, että Jeesus ei ollut ITSE ITSEÄÄN koroittanut, vaan sen oli tenyt joku muu... Jonka hän tajusi olevansa ITSE MAAILMANKAIKKEUDEN LUONUT JEEHOVA!

Muslimien tulisi lukea Koraaninsa vain riittävän tarkasti. Siellä sanotaan(mikäli on käännetty oikein), että tämä kirjoitus on VAIN VAROITUS TULEEN JOUTUMISTA VASTAAN, ja kehoitus ja rohkaisu "Uskoville, jotka ahkeroitsevat hyvissä teoissa!"

Koraani siis itse kertoo olevansa vielä riittämätön opus! Aika "nöyrää", vai mitä! Muslimius tarkoittaakin tuota! Mutta kristityt pitävät Raamatuistaan kiinni, ja vaativat varmaan lisämaksuja tai itselleen jotain erityiskohteluita, jos antaisivat muslimienkin Bööböliä lukea! No itse olen Kristitty, joka olen TÄYSIN ILMAISEKSI, saanut Koraaninkin lukea, eikö sama oikeus muslimeilla?

Ja ne Tanskalaiset ISLAM-HERJAUKSET? Jos ne ovat todella herjauksia, niin on Agisonin tuomio Tasan yhtä tyly KUIN muslimien omakin: "Herjaukset kuuluvat vain tuleen, siis Helvettin joutuville!". Mutta jos sitä ei ihan HERJAUKSESI tarvitse tulkita? No niin ovat tulkinneet, ja sitä mieltä taitavat TANSKALAISET itsekin olla!

Mikä Agison on? Helppoa uskonnoilla määrittää: Jeesuksen mielestä Juumalan lapsi ja veli ja perillinen... Muhammedin mielestä "profeetan oppilas". Ja myönnytyksenä muslimeille sallisin toki kutsua itseäni:"Allahin Palvelijaksi" Mutta ORJAKO kuten juutalaisten mielestä suurin osa muslimeita? No seksi-orja silloin tällöin, josta kyllä repäisen toisinaan ihteni aik VIHAISESTI pois!

Agison tarkoittaa: "Juumalan ajallisten jatkumoiden tutkija, ja peräkkäin saattaja..."

Uusimmat

Suosituimmat