Asiasta toiseen ja toisesta toiseen.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Nonii, foorumihan sanoo että vapaa sana, käytetään sitä sit. Minustakun vähän tuntuu, että Tiede.fi:n tiede or what-so-called-topics aiheet on vähän sitä samaa ja eriä. Noh tarkoitan tällä, että Tiede.fi:n keskustelujen taso on laskenut, oletteko huomanneet saman? En ole jaksanut lukea yhtään topikkia loppuun asti, kaikki on sitä samaa ja täynnä niin h*lvetin tyhmiä kysymyksiä/ajatuksia, jotka ovat itsestäänselvyyksiä kun niitä itse vähän aikaa ajattelisi eikä kyselisi toisilta.
Kysyn nyt teidän mielipidettänne tähän asiaan, oletteko huomanneet saman? Onko taso laskenut vai ei? Miksi / Miksi ei?

Kommentit (8)

Vierailija
valtiokonttorin elatti
Että niinku tasoa pitäis saada. Entäs sitten haasteellisuus ja innovaativuus.

No ei noita jaksa edes lukea kun kaikki on samaa paskaa.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Monet threadit täällä ovat sellaisia että minä en yksinkertaisesti ymmärrä mikä niissä on se ydin, se sanoma. Lauseet ovat jotenkuten ymmärrettävissä erikseen, mutta kokonaisuus - sitä en hahmota. Vika voi hyvin olla minussakin, mutta mielestäni jotkut avaukset täällä on suoraan sanottuna kummallisia.

Onko kaikki kännissä täällä aina vai miten minusta jotenkin tuntuu..

くそっ!

Vierailija
Ronron
Monet threadit täällä ovat sellaisia että minä en yksinkertaisesti ymmärrä mikä niissä on se ydin, se sanoma. Lauseet ovat jotenkuten ymmärrettävissä erikseen, mutta kokonaisuus - sitä en hahmota. Vika voi hyvin olla minussakin, mutta mielestäni jotkut avaukset täällä on suoraan sanottuna kummallisia.

Onko kaikki kännissä täällä aina vai miten minusta jotenkin tuntuu..

vähän on sama fiilis joo, jaksa edes kommentoida niihin saatika sitten lukea, jonka olen jo todennut moneen kertaan.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Anthrax`
Nonii, foorumihan sanoo että vapaa sana, käytetään sitä sit. Minustakun vähän tuntuu, että Tiede.fi:n tiede or what-so-called-topics aiheet on vähän sitä samaa ja eriä. Noh tarkoitan tällä, että Tiede.fi:n keskustelujen taso on laskenut, oletteko huomanneet saman? En ole jaksanut lukea yhtään topikkia loppuun asti, kaikki on sitä samaa ja täynnä niin h*lvetin tyhmiä kysymyksiä/ajatuksia, jotka ovat itsestäänselvyyksiä kun niitä itse vähän aikaa ajattelisi eikä kyselisi toisilta.
Kysyn nyt teidän mielipidettänne tähän asiaan, oletteko huomanneet saman? Onko taso laskenut vai ei? Miksi / Miksi ei?

No joo. Olen kyllä huomannut että filosofit ovat pesiytyneet tänne ja sen huomaa kyllä aiheiden laadusta. Kun keskustelee tai lukee jotakin aihetta semmoset sivun tai parin, niin huomaa että vielä ihan ok, mutta sitten kun meet vähäksikään aikaa pois, niin silloin kaikenmaailman filosofit tulevat pesiytymään siihen ja muutamassa tunnissa sivujen määrä on noussu kahdesta seistemään sivua ja kun luet niitä, niin huomaa että 14/15 viestistä per sivu on täyttä paskaa vailla minkäänlaista ideaa tai pointtia.
Sentäs ennen busse piti noi filosofi pellet kurissa uudistamalla tota vasemmalla olevaa palkkia tuoreilla aiheilla, mutta nykyään siellä on aina samat roskat samojen pellejen kirjoittelemina. Toivonkin että tehtäisiin uusi osio tänne muut keskustelut alueeseen ja semmoinen kuin filosofit otsikko, etteivät he tulisi pilaamaan noita suht mielenkiintoisiakin keskusteluita tyhjänpäiväisillä jorinoilla. Kirjoittavat pari ruudullista tekstiä ja sen luettua huomaat ettei siinä sanottu juuri mitään. Hyvät ihmiset opetelkaa tiivistämään tekstiä. Ei ole niin vaikeaa kompressoida sivun verran tekstiä pariin lauseeseen.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Kyllä on laskenut. On huomattu täälläkin, että tieteilijäpopulaation sekä insinöörien kirjoitusten taso on noussut. Huomaan sen henk. koht. siitä, että näillä palstoilla on yhä enemmän aiheita ja niissä kirjoituksia, mistä minä en ymmärrä en henkkäsen pöläystä.
Onko tuo tason aleneminen palstalle hyväksi, siihen en ota kantaa.

Vierailija
markent
Kyllä on laskenut. On huomattu täälläkin, että tieteilijäpopulaation sekä insinöörien kirjoitusten taso on noussut. Huomaan sen henk. koht. siitä, että näillä palstoilla on yhä enemmän aiheita ja niissä kirjoituksia, mistä minä en ymmärrä en henkkäsen pöläystä.
Onko tuo tason aleneminen palstalle hyväksi, siihen en ota kantaa.

Jaa'ah, valittelet ettet aina ymmärrä mistä on kysymys. Et ole yksin, mutta näyt osaavan itsekin kryptisen kirjoituksen taidon. En nimittäin ymmärtänyt onko taso mielestäsi noussut vai laskenut vai oliko tarkoituskin, että en ymmärrä.

Mielestäni tason on oltavakin huono. Viisaammat (kuten Me) tajuavat milloin tarjolla on heikunkeikun tiedettä tai karnosiinia ja tyhmemmät saa ansionsa mukaan.

Onnittelut hiiripöllöstä, marjasato pensaista voipi olla tänä kesänä parempi.

Uusimmat

Suosituimmat