Ovatko miehet tyhmiä?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Yritin ratkaista tätä dilemmaa päättyen siihen lopputulokseen, että miehet ovat keskimäärin tyhmiä. Selittäkääs te fiksummat:
Olen vuosien varrella ollut kymmenillä eri paikkakunnilla ympäri muailimaa, joissa on ollut eri ihmisiä todennäköistä toista tuhatta miljoonaa. Vääjäämättä joka kerta hakeutuvat miehet sen rikkaimman myyjän luokse, joka kerää koko porukan huomion typeryyksillään ja jutuillaan. Periaatteessa ihan tavallista alfauros käyttäytymistä.

Mutta sitten, olisi kuinka alfauros tahansa, minä en todellakaan jaksa kuunnella sitä tyhjännauramista koko iltaa. Eikä jaksa kukaan muukaan fiksu ihminen. Miehiä ja naisia tuollainen rikas öykkäri sen sijaan jaksaa kiinnostaa. Ymmärtäisin, jos he hakeutuisivat gurun seuraan tms, mutta se, että he mieluummin kikattavat tyhjiä juttuja kuin puhuvat jostain mielenkiintoisesta, joka vie vain alanpään johtopäätöksiin.

Sivuhuomautuksena voisi mainita, että en ole toistaiseksi tavannut yhtään miestä, joka olisi jaksanut keskustella tieteellisestäkään aiheesta samaan tapaan kuin minä. Komea ja älykäs mies saattaa hyvin jaksaa väitellä kullista ja kakasta kuten muutkin miehet, hieno ihminen ei koskaan. Mistähän tämä johtuu?

Sivut

Kommentit (23)

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005

Olet eksynyt porukkaan jossa jopa puolet on keskimäräistä tyhmempiä. Yritä etsiä ryhmä jossa toinen puoli on toista älykkäämpää.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Vierailija
Paul M
Olet eksynyt porukkaan jossa jopa puolet on keskimäräistä tyhmempiä. Yritä etsiä ryhmä jossa toinen puoli on toista älykkäämpää.

Onko tämä tyhmempi puoli miehiä vai naisia?

Vierailija
Paul M

HEI! Tämähän on sentään merkittävä tiedefoorumi suomessa

totinen
Seuraa 
Viestejä4876
Liittynyt16.3.2005
mensaani
Sivuhuomautuksena voisi mainita, että en ole toistaiseksi tavannut yhtään miestä, joka olisi jaksanut keskustella tieteellisestäkään aiheesta samaan tapaan kuin minä. Komea ja älykäs mies saattaa hyvin jaksaa väitellä kullista ja kakasta kuten muutkin miehet, hieno ihminen ei koskaan. Mistähän tämä johtuu?
Siis keskusteletko yleensä vain miehien kanssa? Jospa olet vain keskimääräistä älykkäämpi henkilö; sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
totinen
mensaani
Siis keskusteletko yleensä vain miehien kanssa? Jospa olet vain keskimääräistä älykkäämpi henkilö; sukupuolesta riippumatta.

Tai sitte se vaa trollaa.

Vierailija
mensaani

Sivuhuomautuksena voisi mainita, että en ole toistaiseksi tavannut yhtään miestä, joka olisi jaksanut keskustella tieteellisestäkään aiheesta samaan tapaan kuin minä.

Ihan näin sivusta huutelen, että tätä kohtaa en viestihistoriasi perusteella juurikaan ihmettele

Vierailija
Kuka soittaa,Jack ?
Aivan epäilemättä ovat. Katso nyt tätäkin topicia.

Äläs akka jäkätä, eiks sun pitäis tiskata ja miks olet ylipäänkään poistunut keittiöstä?

Paul M
Seuraa 
Viestejä8560
Liittynyt16.3.2005
mallas
Paul M

Kyllä vaan. Ja epäilen vahvasti että foorumilaisista jopa 70% on älykkäämpiä kuin loput 30%. Ero on merkittävä keskimääräiseen verrattuna.

Hiirimeluexpertti. Majoneesitehtailija. Luonnontieteet: Maailman suurin uskonto. Avatar on halkaistu tykin kuula

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
Paul M
mallas
Paul M

Kyllä vaan. Ja epäilen vahvasti että foorumilaisista jopa 70% on älykkäämpiä kuin loput 30%. Ero on merkittävä keskimääräiseen verrattuna.

Häliäkö vällä kuhan juttu luistaa?

Hämmentää.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
olli-san
Kyllä minuakin harmittais, jos oisin nainen.

Mua ei. Silloin mä voisin puristella rintoja kaikenaikaa eikä tarvitsisi pelätä että joku tuomitisi mua seksuaalisesta ahdistelusta. Ja jos oikein fleksible olisin niin voisin nuolla omaa maukasta mirriänikin aina kun huvittaa, niin mitäs sitä muuta kaipaisikaan elämäänsä? Aivan, ei mitään.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Ja minulle kun suositeltiin tätä kohtuullisen asiallisena suomenkielisenä tiedepalstana...

Ovatko vihreäsilmäiset kivoja?
Tunnen monta vihreäsilmäistä, jotka selvästi ovat kivoja. Esim. minä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat