Päihdeongelmat ja mielenterveysongelmat

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Miks nää niputetaan yhteen. Vaikea päättäjien kuvitella että kaikki mielenterveyspotilaat ei ole päihdeongelmaisia.

Itse en ainakaan ole, päivastoin en kykene oikein alkoholia juomaan.

Sellainen näkökulma tuntuisi olevan, että kun kaikki päihdeonlmaiset saisia hoitoa niin mielenterveysongelmatkin poistuisi.

Kommentit (5)

Vierailija
tiäremiäs
Sellainen näkökulma tuntuisi olevan, että kun kaikki päihdeonlmaiset saisia hoitoa niin mielenterveysongelmatkin poistuisi.

Sen pitäisi olla näin: kun kaikki mielenterveysongelmaiset saisivat hoitoa niin päihdeongelmaiset poistuisivat.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
tiäremiäs

Onhan sitä muitakin päihteitä kuin viina! Älä masennu vaan kokeile rohkeasti. Kokeilemalla sinäkin löydät itsellesi sopivan päihteen

Hämmentää.

Vierailija
tiäremiäs
Miks nää niputetaan yhteen. Vaikea päättäjien kuvitella että kaikki mielenterveyspotilaat ei ole päihdeongelmaisia.

Sehän on juuri toisinpäin. Kun ensin ei pää kestä niin vedetään jotain vaikka sitä alkoholia. Siis yleisesti ottaen näin. Kyllä tietty tervekin saa aivot paskaksi dokaamalla liikaa. Lainsäädännön ja mielenterveys hoitojen käsittely lähtee aina siitä, että vika on yksilössä, joka on todella väärin.

Uusimmat

Suosituimmat