Missä olit ennen synnyit ?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Jaa no tässä jaksossa voisin myös sanoa että ihmisen kopiointi vois olla mahdollista... ja se epäolennaistaa että ois jotain jumalallista elämää kuoleman jälkeen..
esim teleportti.. niiku jos kopioit windows kansion ja kopioit sen jonnekkin muualle..
on mahdollista että sinä.. joo just sinä .. olet monessa eri maailmassa samaan aikaan.. vaan noilla samoilla atomi/molekyyli palapeli rakennelmissa..

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Missä olin ennen kuin synnyin? Biologian lakien mukaisesti varmaankin äitini kohdussa. En usko, että teleporttaannuin miteenkään äitiini syntymäni hetkellä.

Vierailija

Vähän siellä täällä - aikaisemmissa ihmisissä, kasveissa jne. Sitten jotkut keksivät hedelmöittää munasolun, ja rakkaat atomini järjestettiin ruumiiksi ja tajunnaksi.

Vierailija

Aiheen viesti on se että se on mahdollista että sinä esim kuolet nyt ja sit sut rakennetaan uudestaan jälkeenpäin jos on vain tarvittava informaatio sun kehostas mikä oli hetkellä ennenkuin kuolit. En tietenkään väitä että kyseistä teknologiaa olis maanpäällä käytettävissä. Mutta tuo on mahdollista. Lego palapeli.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Juu, vähän surullista jos asia tosiaan on näin. Silloinhan tulisi harmillisia ongelmia mahdolliseksi. Esimerkiksi mitä jos on rakastunut johonkuhun täysin. Sitten joku tulee ja kopioi hänet jollain konstilla, tekee siis tismalleen samanlaisen toisen ihmisen, jolla on hänen muistonsa ja luonteensa ja kaikki. Onko nuo silloin täysin samanarvoisia sinulle? Vai olisiko se alkuperäinen jollain mystisellä tavalla tärkeämpi? Jos se alkuperäinen sitten tapettaisiin, jatkaisitko elämääsi sen kopion kanssa niinkuin mitään ei olisi tapahtunut? Olisiko se ihan ok? Jos ei niin miksei?

くそっ!

Vierailija

Totta. Se tuntuisi vähän epäinhimilliseltä mutta mikä tässä elämässä ei ole epäinhimillistä. Perspektiivistä kiinni koko homma. Ja edes värejä ei ole olemassa. Se on vain meidän aivojen passiivinen mielipide.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Niin, yritäppä kuvailla mitä tahansa väriä muuten kuin siihen liittyvien assosiaatioiden kautta. Mahdotonta, koska värit ovat vain henkilökohtaisia kokemuksia, ei mitään todellista.

くそっ!

250585
Seuraa 
Viestejä621
Liittynyt5.12.2006

Missäkö olin. Isäni kiveksessä, tuskin niissä molemmissa samanaikaisesti. Äidilläkin oli jotakin osuutta asiaan. Siis siihen missä tuolloin myös sijaitsin.
[size=85:xepi8lzk]
(Monesti vanhempana sitä on joskus ajatellut kiireessä, että pitäisi olla kahdessa paikassa yhtä aikaa, tuolloin ennen syntymäähän sitä olen sitten ollut!)[/size:xepi8lzk]

Jotain nokkelaa.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Ja tätä ennen olimme vanhempiemme ruokaa ja luonnon kiertokulkua...

Sitten elotonta ainetta, planetoideja ja komeettoja...

Olimme jonkin räjähtäneen tähden polttoainetta sinkoutuneena avaruuteen.

Sitä ennen olimme tähtisumua.

Ja sitä ennen alkuräjähdyksen jälkeistä plasmaa.

Sitä ennen olimme alkuräjähdys.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006
nuubi
barbaari helppo kysymys.
onko noi sun silmäs vai ootko editoinut niitä.
oletko mies vai nainen ?

Eipäs yritetä flirttailla.

くそっ!

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007
nuubi
barbaari helppo kysymys.
onko noi sun silmäs vai ootko editoinut niitä.
oletko mies vai nainen ?

Olen mies.

Nämä silmät ovat piirroksestani. Eräänlainen piirretty informaatiomaksimi unelmieni naisen silmistä. Naiskauneudesta jollainen se on minun mielessäni. Tätä piirrosta olen käyttänyt Myheritagessa ja muissa keskusteluissa.

Vaikka en nyt varsinaisesti ketään etsikkään nyt muutamaan vuoteen niin pitää pientä pilkettä silmäkulmassa aina olla. Kuva antaa itselleni aika paljon inspiraatiota, jos tapais sellaisen naisen joka olisi kuin tämä niin eihän sitä tiedä mitä tapahtuisi. Noh, sisäinen kauneus on tietenkin naisessa tärkein ominaisuus, sellainen ainut asia jota toiselta voi ja pitääkin vaatia.

Ne siniset silmät aikaisemmasta avatarestani ovat oikeat silmäni. En käytä niitä enää koska olen saanut tappouhkauksia ja muuta mielipiteistäni. Palstalla on katos vähän kaikenlaisia kirjoittelijoita.

Vierailija

Barbaari miks oot silmäfriikki ? Vaikka tykkään sun personallisuudesta
Ihan selvästi. Ei mitäään haittaa tuohon saat olla mikä tykkäät kai mut Kerros meille.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat