Vaikea syödä uusien naisten keskuudessa?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Oon tässä elämäni varrella tavannut erillaisia ihmisiä ja tässä muutama niistä. Olen huomannut että joillain heistä on erittäin suuria vaikeuksia syödä naisten keskuudessa. Varsinkin jos ovat heille uusia tuttuja. Tai jos kattoo leffaa niin lopettaa sipsinsyönnin kun tulee hiljainen kohta elokuvassa ( En puhu itsestäni nyt )

Kommentit (12)

Sepi
Seuraa 
Viestejä3262
Liittynyt16.3.2005
nuubi
Oon tässä elämäni varrella tavannut erillaisia ihmisiä ja tässä muutama niistä. Olen huomannut että joillain heistä on erittäin suuria vaikeuksia syödä naisten keskuudessa. Varsinkin jos ovat heille uusia tuttuja. Tai jos kattoo leffaa niin lopettaa sipsinsyönnin kun tulee hiljainen kohta elokuvassa ( En puhu itsestäni nyt )

Onkos tämä sipsittelyestoinen ihminen mies vai nainen? Tunnetko tosiaan useita samanlaisia?

Sepi
Seuraa 
Viestejä3262
Liittynyt16.3.2005
Barbaari
Lazlo
Mitä vuosimallia oleva nainen lasketaan uudeksi?

Ajokilometreistä se on kiinni.

Huoltojen ja puleerausten merkitystäkään ei pidä aliarvioitaman.

Vierailija
Lazlo

Taitaa tätä nykyä olla tuollainen vm.92,
sisäänajamattomana luonnollisesti.

Vierailija
kuutio
Lazlo

Höpö, höpö, ainut rajoitus on sokerin sulaminen suussa. Ellei ole pitkään aikaan sulanut, ei kannata viedä elokuviin, jää sipsit syömättä useammallakin penkkirivillä.

Huom. Tasapuolisuuden nimissä ilmoitan, että samat kriteerit pätee tietysti poikaystäviinkin.

Vierailija
kuutio
Lazlo

50 cc?

Vierailija
Sepi
liis@
Harjoitus tekee mestarin.

Puhutaankos nyt naisista, autoista vai sipsien syömisestä...?

Kaikkia mainittuja asioita ja mainitsemattomiakin joutuu harjoittelemaan. Pöytätapoja voi opetella lukemallakin ja kotona harjoittelemalla, jolloin saa keskittyä seurustelurituaaliin.

Vierailija
Sepi
liis@
Harjoitus tekee mestarin.

Puhutaankos nyt naisista, autoista vai sipsien syömisestä...?

Noh tonne kaduille katsellessa... Taitaa olla useampiakin naismestareita Harjoittelu alkanut 10v. sipsejä on kulunut niin paljon että on vaikea päästä edes liikkeelle ilman autoa tai peräti rekka-autoa.

Mikä ihme muka naisten kanssa niin vaikeaa on? Itse vierastan ainoastaan nenäkkäitä ''prinsessoja''.

Uusimmat

Suosituimmat