Mitä lukua suosit ?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Sivut

Kommentit (16)

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Hieno aihe! Itse olen kanssa tätä asiaa miettinyt joskus aiemmin ja hyvä että otit tämän puheeksi.
1000 on mun suosikki luku noista. Se on suht suuri ja mukavan pyöreä luku. Monesti myöskin tilit ovat suunnilleen sitä tasoa joten siinäkin mielessä lämmittää sydäntäni erittäin paljon.

1000 liittyy elämäämmekin todella paljon, kuten 1km on 1000 metriä ja 1kg on 1000 grammaa ja niin edelleen. Myöskin autojenkierrosluvut lasketaan tuhansissa. Eli voin hyvin huoletta sanoa että tämä luku liittyy elämäämme lähes jokaalueella.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Pidän pienistä luvuista, olisin vastannut kolme, mutta täytynee tyytyä kahteen. Ja hieno tarina lukuun liittyen: kahta suuremmassa ihmisjoukossa tulee helposti tarve esittää jotain muuta kuin on, mutta kahdenkesken on helpompi olla oma itsensä. Ja lempilukuni kolme on vaan muuten jännä ja siitä saa hymiön <3!

Vierailija

Omituinen kysymys, vaikka toki 7 on tietenkin kaunis.
11 on sinänsä matemaattisiin ulottuvuuksiin puuttumatta humoristinen luku, hourupäisen Alistair Crowleyn maailmassa se edusti erittäin täydellistä seremoniallisen rakkauden muotoa, eli freudilaisittain tuplafallosta.

Vierailija

Noista varmaan tuo 2012. Mielenkiinnolla odotan mitä kyseisillä numeroilla varustettuna vuonna tapahtuu.

Mieluisin luku on kuitenkin 69

Vierailija
Miss Baker
toi 24 koska se on itse asiassa 6 (2+4)

Niin, ja kertolaskunakin vielä.
Numeromagia on kiinnostavaa historiallisesta aspektista, toki.

Vierailija
nuubi
:?

Listasta ei löytynyt nro. 4 joten laitoin toiseksi suosituimman lukuni nro. 2 ja nro. 4 peräkkäin = 24

Nro. 4 on tullut minulle monesti vastaan. Vaikka monet sanoo, että kolmannesta kerrasta onnistuu, minulla yleensä 4 kerrasta.

Samoin jonakin elämänvaiheena minua seurasi kokoajan nro. 21

Mutta nro. 4 ehdoton onnen numeroni ja suosikkini.

Monet tapahtumat ovat osuneet juuri tuohon numeroon.

4 4 4 4

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat