Autenttinen ja ORIGINAAALI-copy RC Luciferin puheesta!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Tänään tupakilla ollessani, humanoidi-kaverini Ziglis(se kissan näköinen) yllättäen ojensin minulle tämän tallenteen!

Se oli pikimusta RC-kasetti, jossa oli harmaita raitoja. Sen nauha oli paikotellen puhkikulunut ja punainen.

Siinä on kirkkain valkoisin Kirjaimin painettuna:"Luciferin puhe ihmiskunnalle!"

"huh...huh!" sanoin! "Eikö tuo ole hyvin vaarallista kuultavaa?"
"Enpä usko..." - sanoi Ziglis... "Sen mielestäni pahimmat valheet, olen korvannut PIIP-äänellä, ja naukunallani!"

Pistin tuon kasetin hajonneeseen mankkaani, ja painoin PLAY-nappia!
Näin kuulin:
"Öhöm(hyvin hirnostunut ääni!)... Tämä on hengellisen ohjaajanne ja töihin saattajanne ilmoitus ihmiskunnalle!"
"Tulen pian tuomaan hengellisen perillisemme, minun ja Perkeleen, miksi sitä kiertelemään ja kaartelemaan, Beliarin, Antikristuksen maailmaantulon ilmoitus!"
"Hän syntyy Ihmiseksi, kuten Jeesuksenne! EN syyllisty niin pahaan luonnollisuuden raiskaukseen kuin Juumala, vaan Hän syntyy aivan luonnollista tietä, vaikkeipa mielikuvat Hänen tuottamiseensa olleet ihan tavallisia..."
"Kuunnelkaa ja totelkaa Häntä kaikessa, sillä Hän tulee johtamaan teidät tulevaisuuteen"
"Varokaa tuottamasta hänelle mitään mielihyvää, vaan täyttäkää kaikki hänen lihalliset ja taloudelliset tarpeensa!"
"Hän tulee tekemään Ihmeitä ihmeitä, parantamaan sairaita, ja teknologiaa..."
"Älkää välittäkö siitä, että Hän kutsuu itseään Jumalaksi, ja tulee pääsemään kirkkoihinkin istumaan ja puhumaan!"
"Mutta ennenkaikkea näette Hänet urheilemassa HIRVITTÄVIÄ tuloksia, ja opettamassa tiedemiehiänne! päästäkää hänet kisoihin!
"Hän tulee ohjaamaan teidät kaikki Jeesuksenne palvonnasta irti!"
"Älkää uskoko niitä uskovaisia, että MINÄ ja PERKELE lopulta häviämme Juumalalle, tuolle olemattomalle henkäisylle ja sylkäykselle, vaan tulemme TUHOAMAAN heidät ja antamaan hänen yliarvostettua RAKKAUTAANKIN verrattuna parhainta!"(Tässä vaiheessa ZIGLIS ihmetteli, sillä oli mielestään pistänyt tuon päälle ISON PIIPIN)

No kuuntelin tuon kasetin... Tämän jälkeen A-dekki hajosi irtosi, ja katosi jonnekin menneisyyteen! (Jos et usko, tuu toki kahtomaan)

"Milloin tuo Peliaari tule maalimaan" - kysyin! Ziglis alkoi heti hermostuneesti katsomaan kelloaan ja selaamaan almanakkaansa...
"TAIVAAN ISÄ antoi tämän almanakan mulle, mutten oikein tajua sen merkintöjä". Kahden tunnin päässä on jokin erikoinen merkki- Sitten 2 viikon päässä seuraava... Sen jälkeen on 2 vuoden päässä ISO PUNAINEN .

"Väittäisin siis että ihän kohta!", Tarkkailkaa siis syntyviä lapsosianne! Ei ilmoittanut ees, onko tuo tyttö vai poika, sanoi sen olevan epäoleellista...
Älkää ennenkaikkea HÄVETKÖ häntä, sillä silloin teillekäy kehnosti... Hän tulee olemaan kristilliseen maailmanhistoriaan TOISEKSI eniten vaikuttanut henkilö oman siunatun Jeesuksemme lisäksi!
Mutta Hän ei ole välttämättä eurooppalainen, voi olla toki Japsi tai Kinsku!
"Hän on häpeämatön suhteessa naisiin, ja suhtautuu muihin miehiin alentavasti ja halveksuvasti..." Sen pitäisi hämätä teitä siinä määrin, että ette suotta vastusta Hänen SOTILAALLISIA TAI TIETEELLISIÄ pyrkimyksiään, vaan annatte kaiken mitä Hän pyytää... "Miten rakkausloruja, ei edes Raamattua hänelle on turha lukea, Hän on lukenut sen siellä, mistä tulee..."

"Miten sait tämän käsiisi, eikö se ollut kallis, vai varastitko!"
Ziglis hymyili:"Annoin sen hänelle TÄLLÄISTÄ seteliä vastaan!"
Siinä oli horjuvin KISSAMAISIN tikkukirjaimin kirjoiteltu:"9^(9^(9^(9^9))) euroa, jeniä dollaria tai mitä tahansa rahayksikköä.

Sitten siinä oli nimikirjoitusten paikalla, hyvin merkillisiä nimikirjoituksia, joista en saanut selvää...

"Mutta se on AITO - aivan varmasti" sanoi Ziglis ja näytti 5D-hologrammia!
Jos siis joku tulee kauppanne tarjoamaan tuollaista seteliä, ja epäilette sen aitoutta tuota 5D-hologrammia ei voi nähdä luonnollisessa valossa, vaan pistämälle silmät kiinni!" Sitten kun KUVA ilmaantuu voit olla varma, että tuo on aito!". Lucifer oli tuohon maksuun pahoin tyytynyt...

Jos joku lapsistanne tekee noin ja tulee kioskiin tuollaisen setelin kanssa, eikä hän ole tuo Beliaari, antakaa Hänelle kunnolla ja vanhanaikaisesti selkään!(Takaan ettei ainakaan KIOSKEILLA ole riittävästi käteisvaroja)

"Saanko omaksi tallenteen!" - kysyin? "ET varmasti saa! Tuntien sinut voisit hyvinkin perustaa jonkin uususkonnon ja lahkon, joka yhdistäisi kaikki uskontokunnat niin kummalliseski oppiviidakoksi, ettei kukaan uskoisi enää yhtäkäkään pappia" Mutta uuden tieteellisen katsanokannan tuon varaan voi perustaa, se on suorastaan suotavaa, mutta älä SINÄ agison ryhdy sen ylipapiksi tai proffaksi, vaan anna se tehtävä sille, joka on niin hmm... että voi sen tehtävän ottaa vastaan!"

Kommentit (13)

Vierailija
Von Bingen
veijooni
Miten tämä paska liittyy tekniikkaan tai energiaan?

Viesti antaisi luultavasti eniten psykiatrialle.

Hmmm. Tiedän aika paljonkin psykatriasta ja psykiatrien puuhista.
Todennäköisesti olisi sinunkin aika tilata aika... Ensimmäisenä hän sättisi sinua KUNNIOITUKSEN puutteesta, ja pistäsi vähintään 1000 euron laskun kouraan!

Vierailija
veijooni
Miten tämä paska liittyy tekniikkaan tai energiaan?

No, repikää vaikkapa siitä, että Agison TIETÄÄ, miten saada aikaan
9^(9^(9^9))) energiapotentiaali!

Mutta pistäkääpä tietokone ensin laskemaan tuo luku

Tekniikkaa oli se vanhan RC-mankan muistelu... Radio toimii ja B-dekkihin jotenkuten. A-dekki hajosi, kun pistin niin "Ziglis" oli syönyt siitä niin monta PIIPPIÄ! Tuo kone olisi halunut kuulla kaikki Luciferin hyvin erikoisin äännepainoin esitityt korahdukset...

Ja AIVAN TAKUULLA, nään miltei jokapäivä KISSAN, naapurin kissan, joka pelokkaasti tai ylpeästi(kumpi) kävelee pihan poikki... Se ei ole antautunut silitettäväksi, toisinkuin "ZIGLIS!"

Ja olinkin 100% varma kuulevani TÄSMÄLLEEN nuo kommentit, joltain Raukku-koiran henkeytyksen saaneelta IHMISPEDOLTA! Mutta Ziglis voisi saada raapaistua, jos pistäisin sen raapaisemaan? Annatko?

Vierailija

Olen lopen uupunut ja KYLLÄSTYNYT leikkimään jotain ihmispetoa tai -perkelettä. Mutta muuta en ole havainnut KENENKÄÄN(tai kenties muutaman) ole havainnut haluavan kuulla! Ihmisenhän PITÄISI hallita kaikki roolit, mutta sittenkin, ilmeisesti HALLITSIJOITA on hyvin vähän...

Kerran kuuntelin hetken Juumalan Kartisaa, se vaikutti silloin HYVIN HYSTEERISELTÄ:"Tappakaa, murhatkaa, valehdelkaa, varastakaa < nielaus > arvon ihmiset, mutta TIETÄKÄÄT että noine ominaisuuksinne, ette TULE Taivaaseen, Isäni luo pääsemään!"

Sitten se sanoi jotain niin pelottavaa ja ihmeellistä, että en usko kenenkään ihmispedon olevan soveliasta sitä kuulla!

Mutta JOS todella aiotte tuon nykyisen Juumalan Karitsan voittaa tappaa ja syödä, niin varmaa on, ettei se YKSITTÄISELTÄ tavalliselta pedolta onnistu! 2000 vuodessa sille on kasvanut sarvi, tai sarvet, en niin tarkkaan kahtonu...

Vierailija
veijooni
Ziglis on tervetullut milloin vain

Ziglis:"SÄH!" Olisin sulle ilkeä! Kutsu mielummin KARHU!
Karhu:"En vaivautuisi... Vaikuttaa laiskamadolta... En syö matoja..."

Mutta kuten kaikki tietää:"Karpit syövät... Nykyään ne tunnistaa sen jo ansaksi! Elleivät löydä penkereestä tai järven pohjasta"

Vierailija

Joo. Eihän tämä kuuluisi varmaan kuin jollekin eläinpsykogille, sellainen osasto tiedepalstalla täällä onkin...

Tiede.fi=>Eläinaiheiset psykologiset keskustelut
-------------------------------------------------

Itse EN satu uskomaan kovin paljoa nykymaailman tekaistuihin kategoriohin ja karsinoihin... Ei henkeä ja etenkään Viisautta sovi noin kahlita. Mutta himoluonteiset älyköt toki tykkää, kun ei lipsahda peliin mitään uutta tai ihmeellistä!

Sanoin tuossa, ettei Juumalan Karitsa, josse on luonnossa vappaa elelevä PÄSSI, pelkää sutta eikä karhua. Ihmistä jollainen Jeesus on se pelkää silloin, jos se hakkaa sitä vihoissaan kepillä tai tulee teurastamaan sitä.

Mutta mitä KARPIT(oon: Karppinen pelkää?) Haita? Ei. Se on vain kiitollinen kun pääsee osaksi ISOMPAA petoa...

Ihmistä? EI! Sama selitys...

Mutta: LINTUJA se pelkää... Niiden vattumaiset ja kamalan omituiset lityrgiat ja luritukset on kamalia kuulla, ja ne kumoaa liian helposti KARPIN henkisen elämän.
(Ilmestyskirja kertoo, mikä on SYVYYKSIEN PEDON, Karpin kohtalo)
Tavallisetkin linnut on pelottavia: Juuri kun Agison on miettinyt mielestään jonkin asian perinpohjin ja saanut VARMAN vastauksen, VARIS tai HARAKKA rääkäisee voitonriemuisesti:"KRAAK" TAI "HARA-HARA-HARA!". Pahempaa kieltoa tai epäilystä ei voisi tuohon saumaan tulla... Mitä nekin luulivat asiasta tajunneensa!
Talitintti visertää tuolloin niin epälukuisen määrän, ja niin monella sävellajilla, että eihän siinä paraskaan EINSTEINI enää tajua mitä ne tarkoittaa...
Mutta kissa ja koira on paljon kivempia, ne pelkää niin kovasti - yleensä, että antavat SAMANSUUNTAISEN vastauksen...

Mutta nuo pelonkohteet on huonoja. Vain yhtä tulee pelätä:"Sitä joka voi ruumisi tappaa JA heittää sen helvettiin!" Sitä ei voi tehdä eläin tai toinen ihminen. Ei edes niiden inhimillisellä kielellä tullut tuollainen varoitus tai väite... Mutta jos JUUMALA sanoo, että jätämpä sinut PERKELEEN tykö sitten kuoltuasi, on se pelottavaa... Eihän henkiolento, yleensä voi piinata muuten kuin jollakin loogisella väitteellä joka kumoaa kaikki päätelmäsi, JA HEITTÄÄ NE HELVETTIIN, JOS ne ei perustunutkaan TOTUUDELLE!

Kaikki ei pelkää, tottele eikä usko ajatuksia... Mutta kun niitä eräät TOTTELEE! Kun siis perkele, tuo jonka ALKUPERÄINEN liha ei ole sellainen PIKKURUINEN MATO tai edes KYY/BOAKÄÄRME, tuleekin Juumalan käskyn saatuaan luoksesi, on TUHO TAATTU, se pystyy suuren fyysisen olemuksensa nielaisemaan KERRALLA kymmenkunta ihmistä sisäänsä... No sitten sinusta tulisi itsestäsi osa PERKELEEN lihaa, mutkun ei oo sekään kivaa, ei yhtä kivaa kuin noi edellämainitut lihaan sulautumiset... Perkeleellä ei oo KOSKAAN kivaa, milloin tajuatte tämän, ettekä LUULE, että kenenkään antaa HELVETISSÄ kovin kauaa naureskella...ONhan siellä sitten Viisaita vääriä profeettoja aseineen, ja sellaisia PERKELEEN kokoisia petoja ja huoria, mutta juuri siksi, Juumala ei halua kenenkään kaltaisemme PIENEN ihmisen sinne jotua...

Vierailija

Ääh. Nyt se pikkuruinen lammas tuli tuosta postikortista luokseni.

Mulla on semmoinen Jeesus ja karitsoja postikortti!

"Oon ylimääräinen se sanoi!" Jos et taho, voi mää mennä sen kitaan jos et sää halua..."

"Sitten Jeesus lausui postikortista: Ja taivaskin samalla jyrähti - ukkosta ilmasta täällä Tampereella- Ei - älä oo noin pieni... Minä menin sen luokse, ja annoin itseni sen muistiavaruuteen jyllertämään... Ja otti sauvallaan ja sen koukulla lampaan takas luoksensa... "Et oo tarpeex iso vielä" - se kuiskasi!"

"MUtta mitä minä tekisin tälle SUURIMMALLE lampaalleni? (Postikortissa oli suuri ja pulska lammas) Syönkö ihte, vai yritänkö kiikuttaa sen täältä jonnekin HELVETTIIN? Minkä ohjeen Taivaan Isä antaa? Ei oo mulla kyllä nälkä vielä..."

Saatana(Lucifer tai kdfskjldfskl) oli juuri pistämässä ASCII-koodeja ja binäärilukuja muistiavaruuteen, ja oli saamassa printille jotain... niiden 8-64 bittiä kovasti nuoleskellen: sanoen:"Mutta päättäköön PIAN: "MINULLA ON NÄLKÄ!"

"Sitten Jeesus sanoi, ai niin olitko se sinä vai olenko se minä?"... Saatanan kone kaatui... valitettavasti... Aloitti heti formatoida kovalevyään sen kummemmin mukisematta...

Uusimmat

Suosituimmat