Suomen hurjin huvipuistolaite!!

Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Niin mikä on hurjin huvipuistolaite. Mä muistan kun pienenä mä aloin itkemään possujunassa. En ole itkeny missään muussa laitteessa. Joten se on varmaan minusta hurjin.

Ei mahu enempää, joten siinä on todennäköisesti hurjimmat laitteet. Enkä muista oikein helsingin laitteita..mut jotai nössölaitteita siellä vaan oli.

Jos et osaa päättää muutaman välillä, niin voit äänestää sit molempia.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Kommentit (4)

Vierailija

Mä en oo koskaan uskaltanut edes kokeilla tota possujunaa, joten kyllä se aika hurja on. Sen sijaan se lintsin spaceshot (vai mikä se vapaapudotusvempain nyt onkaan) on tosiaan ihan nössö. Näyttää alhaalta paljon hurjemmalta kuin oikeesti onkaan.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Tornado on hurjin, siinä se vauhdinhurma on mieletön. Missään muussa ei vastaavaa kokemusta saa ainakaan särkänniemessä ja lintsillä. Muissa puistoissa en ole pahemmin käynytkään Suomessa. Varmaan löytyy jotain vielä parempi jostain Powerparkista tai jostain.

Ja se linnanmäen kirnu on kyllä ihan jännä joskin liian lyhytkestoinen.

くそっ!

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
TERÄS NALLEPUH
Niin mikä on hurjin huvipuistolaite. Mä muistan kun pienenä mä aloin itkemään possujunassa. En ole itkeny missään muussa laitteessa. Joten se on varmaan minusta hurjin.

Ei mahu enempää, joten siinä on todennäköisesti hurjimmat laitteet. Enkä muista oikein helsingin laitteita..mut jotai nössölaitteita siellä vaan oli.

Jos et osaa päättää muutaman välillä, niin voit äänestää sit molempia.

Muistathan että särkänniemessä on delfinaarion ja planetaarion lisäksi myös ipanaario.

Uusimmat

Suosituimmat