Myyjät soittelee

Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Minulla on taas ongelma. Jostain syystä kaikki soittelee minulle todella usein ja yrittävät myydä jotakin, milloin puhelinliittymiä, milloin sukkia. Mitä niille pitäisi sanoa jos ei halua ostaa mitään? En haluaisi olla tyly tai epäkohtelias. Tulee paha mieli kun aina joutuu sanomaan jotain "joo en ole kiinnostunut nyt kiitos hei" ja lyömään luurin korvaan. Ne kun ei koskaan hyväksy sitä ettei ole kiinnostunut, aina inttävät vastaan ja jatkavat. Onko tuo ihan ok sanoa niille tylysti jotenkin noin? Onko mitään muita ehdotuksia? Olen kai liian kiltti ihminen kun pahoitan mieleni tuollaisesta.

くそっ!

Kommentit (12)

Vierailija

Vinkki: eivät soittele, jos numeroasi ei saa numerotiedustelusta, etkä muutenkaan jakele sitä julkisiin tiloihin.

Ongelma poistui omalla kohdallani aikoinaan, kun tein em. ratkaisun.
Eikä soittele muunkaan sortin stalkerit.

P.S. Puhelinmyyjien koulutuksessa usein sanotaan, että pitää kysyä viisi kertaa, ennen kuin hyväksyy kieltävän vastauksen. Lyö luuri kiinni, ainahan ne voivat luulla, että akku loppui...

Vierailija

Jatkuvasti on kyllä tullut viime syksynä ja jonkun verran vielä tänä keväänä puhelua. Välillä soittaa joku koko ajan tuntemattomasta numerosta, mutta niihin en yleensä edes vastaa. Alushousuja, partahöylään teriä, jotain näitä kalaöljykapseleita, tietoliikenteeseen liittyvää ja tietysti lehtiä on ainakin kaupattu.
Yleensä kyllä uskoo, kun sanoo, ettei osta, ei jää siis jankkaamaan ja kiittää ja lopettaa puhelun.

Vierailija

Sanoo: "En osta" ja lyö luurin kiinni. Toisaalta niiden kanssa voi jutella mukavista asioista, kunnes ne kyllästyy. Numero kannattaa laittaa salaiseksi. En usko että ketään voi rasittaa 2 sekunnin puhelut.

Vierailija

Vastaa kuten Mummo: "Kiitos, mutta luulen, ettei sosiaalitoimisto suostu maksamaan lomaosakkeen kuukausimaksuja".

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

No, kerrot että et tällä kertaa osta mitään.

Itse aina kuuntelen mitä ne selittää, koska menee ohi se alku.

Ne monesti sanoo mistä yrityksestä soittavat ja en pysty siihen keskittymään niin pitää kuunnella mitä setä tai täti puhelimessa kertoo.

Nämä rehelliset firmat mitkä myy ihan asiallisesti, monesti uskovat heti siihen että ei osta mitään.

Näillä firmoilla on vanhat listat jo, mistä ne näkee kekä on joskus ostanut. Toki ne etsivät uusiakin asiakkaita.

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005

Aslakin vakio vastaus puhelinmyyjille : Pankaa vain tulemhan, mutta en niitä lehtiä sun muita maksa.
Niin että antaa tulla vain.
No parista lehestä on tullu näytenumero, ja sitte uuninsytykettä.Kaikenmaailman maksukehotuksia, mutta eihän ne ole sitovia , puhelinkeskustelut, kun ei ole mustaa valkoisella.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Tuossa yhtenä päivänä soitti eräältä operaattorilta yksi tyttö.. se ääni.. en malttanut lopettaa puhelua tylysti kun oli niin ihastuttavan suloinen ääni ja puhetapa.. ihastuin.. oli jotenkin niin.. ystävällinen.. toi minulle mieleen erään menettämäni ihmisen, samanniminenkin.. mutta tiedän että tuo kuuluu vain asiaan. Mutta täytyy sanoa että hän osasi asiansa, ainakin minut sai polvilleni, olisi tehnyt mieli tilata häneltä kaikki mahdolliset liittymät sun muut..

Ei perhana oikeasti.. sitä ääntä.. niin tyttömäinen, kirkas ja flirttaileva.. ja vähän sellainen hassu, kuin olisi tosiaan ollut jotain 16 vuotias. Hänen puhetyylinsä muistutti pikkulasta joka innokkaasti kertoo vanhemmilleen mitä hauskaa koulussa tänään tapahtui. Aijai, todella suloista, äh, hittolainen.

くそっ!

Vierailija
Ronron
Tuossa yhtenä päivänä soitti eräältä operaattorilta yksi tyttö.. se ääni.. en malttanut lopettaa puhelua tylysti kun oli niin ihastuttavan suloinen ääni ja puhetapa.. ihastuin.. oli jotenkin niin.. ystävällinen.. toi minulle mieleen erään menettämäni ihmisen, samanniminenkin.. mutta tiedän että tuo kuuluu vain asiaan. Mutta täytyy sanoa että hän osasi asiansa, ainakin minut sai polvilleni, olisi tehnyt mieli tilata häneltä kaikki mahdolliset liittymät sun muut..

Ei perhana oikeasti.. sitä ääntä.. niin tyttömäinen, kirkas ja flirttaileva.. ja vähän sellainen hassu, kuin olisi tosiaan ollut jotain 16 vuotias. Hänen puhetyylinsä muistutti pikkulasta joka innokkaasti kertoo vanhemmilleen mitä hauskaa koulussa tänään tapahtui. Aijai, todella suloista, äh, hittolainen.

Kerran kun soitin asiakkaan sihteerille, niin sen akan ääni oli kuin hunajaa, joka valui luurista korvieni kautta makuhermoille ja sieltä suoraan kiveksiin. Voin siis hämärästi kuvitella miltä Ronronista tuntui.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Vituttaa näissä kaikista eniten se että sanotaan että saat esimerkiksi puoli vuotta ilmaiseksi lehtiä. Sitten sanoo että sitoutuisi tilaamaan lehtiä se toiset puoli vuotta. Paskat mitään ilmaista ole, puoleen hintaan on.

Pitäisi kerätä joku kuluttajien musta lista jossa listattaisiin kaikki yritykset jotka tekevät vittumaisesti ja sen jälkeen yhdestä huonosta tilanteesta yritykselle saisi niin paljon paskaa niskaan kun mahdollista.

Alveron
Seuraa 
Viestejä3638
Liittynyt12.8.2007

-Hei, olisitko kiinnostunut....?
-Voih, en ehdi juuri nyt. Antaisitko kotinumerosi, niin soitan sinulle takaisin?
-Anteeksi, en voi tehdä sitä.
-Et halua, että soitan kotinumeroosi?
-En.
-No nyt tiedät miltä minusta tuntuuu. *klik*

Mulgeron

Uusimmat

Suosituimmat