Kauniit pojat

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

On jonkin verran mielenkiintoista seurata polven alapuolelle loppuviin reisitaskuhousuihin, hihattomaan paitaan, H&M lenkkareihin ja kaulakoruun sonnustautuneita 16-35vuotiaita poikia, joilla on tyypillisesti hieman treenatut hauikset ja lyhyt, värjätty ja hieman ikään kuin huolettomasti tarkkaan pystyyn aineella laitettu tukka toimia kaupungilla heidän törmäillessään vastaantulijoihin johtuen heidän huomionsa kiinnittymisestä kuvajaiseensa joka heijastuu tyypillisimmin viereisesä näyteikkunasta.

Onksneniitä metrotseksuaaleja?

Ne on kekkeruuseja sanan varsinaisessa merkityksessä.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija
CE-hyväksytty

Onksneniitä metrotseksuaaleja?

vai fruidei.. ?
mistä näistä tietää..

olikos fruideil kireet pöksyt vai miten helvetissä
erottaa fruiden ja metroseksuaalin
tavallisesta pojasta joka on turhamainen ?

*kiillottaa kaljuunsa*

Vierailija

Lukekaa Tom Wolfen: I am Charlotte Simmons.
Mestariteos. Siinä käsitellään tätä(kin) ajankohtaista aihetta.

Vierailija

Kyllä ainakin jotkut naiset varmaan näistä kiinnostuu kovin sitten?
Mielenkiintoista sinänsä, että mies tuolla tavalla huomiota hakee. Kumpaankohan sukupuoleen sellainen tekniikka puree laajemmin?
Naisilla kai yleisempää??, että halutaan kumppani, jolle naisen ulkonäkö tärkeää? Eli naiset yrittää useammin laittaa itseeään sillä tavalla viimeisen päälle koreaksi.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
taleni kosumyn
Kyllä ainakin jotkut naiset varmaan näistä kiinnostuu kovin sitten?
Mielenkiintoista sinänsä, että mies tuolla tavalla huomiota hakee. Kumpaankohan sukupuoleen sellainen tekniikka puree laajemmin?
Naisilla kai yleisempää??, että halutaan kumppani, jolle naisen ulkonäkö tärkeää? Eli naiset yrittää useammin laittaa itseeään sillä tavalla viimeisen päälle koreaksi.

Jotkut kyllä varmasti kiinnostuvat. Itse en ole metro tai mikään muukaan junaseksuaali, vaan ihan heteroseksuaali ja kokolihaasyövä sellainen, mutta onhan minun tyylini hieman normi jätkistä poikkeava ja saahan sitä joiltakin ihan mukavasti katseita. Jos osaisi vaan iskeä niin voisi saadakkin naisia, mutta ei nin ei. Mutta ei ny erityisemmin auta. Jos osaa iskeä, niin se on iha sama miltä näyttää.

Mutta minä ainakin värjäilen hiuksiani ihan omaksi ilokseni. Minusta on tylsää jos on vain normivärit. Ja muutenkin. Saa naistyönjohtajilta paremmin työpaikan.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija

Eilen oli EM-ottelun tauolla kaunis poika. Oli joku nuori jalkapalloilija. Puheesta epäilin, että ei ole aito suomalainen. Paita oli nin pinkeä ja tukka tällätty. Kaulassa koru, kuten korvassakin. Oli siinä silmäniloa monelle. Hiukan vielä lisää itsevarmuutta, loisi jo itse Beckhaminkin. Taisi vaan olla hiukan lyhyt.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Von Bingen
Olen miettinyt, milloin Retroseksuaalisuus tulee muotiin...

Sehän oli "muodissa" pari vuotta sitten, mutta nytten se on totaalisesti outtia.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Barbaari
Von Bingen

Sehän on jo muotia.

No joo, onhan siitäkin tehty muoti, mutta ei ole kyllä in kuiteskaan ole, vaan ihan out.

liis@
Eilen oli EM-ottelun tauolla kaunis poika. Oli joku nuori jalkapalloilija. Puheesta epäilin, että ei ole aito suomalainen. Paita oli nin pinkeä ja tukka tällätty. Kaulassa koru, kuten korvassakin. Oli siinä silmäniloa monelle. Hiukan vielä lisää itsevarmuutta, loisi jo itse Beckhaminkin. Taisi vaan olla hiukan lyhyt.

No korvakorut, kyllä menee jo minultakin yliymmärryksen. Se on jo oikeasti gayta.

Vierailija
Von Bingen

niinpä...
sais kerran ottaa ku haluttaa...
*miettii*
vai kuinkas retrosta nyt puhutaan...

Vierailija
omena
Von Bingen

niinpä...
sais kerran ottaa ku haluttaa...
*miettii*
vai kuinkas retrosta nyt puhutaan...

Sitten kun on itse toisen kerran retroiässä.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007
TERÄS NALLEPUH
Barbaari
Von Bingen

Sehän on jo muotia.

No joo, onhan siitäkin tehty muoti, mutta ei ole kyllä in kuiteskaan ole, vaan ihan out.

On yhä muotia että miehellä on sänki tai hiukset sekaisin. Sellainen perus- äijä- look.

Miksi on just metroseksuaali, miten se metro siihen liittyy?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat