Vanhukset hyötykäyttöön

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Näin olen ajatellut, että vanhuksista tekisi kyborgeja ja käyttäisi näitä vartiointiin.

Tehtiinhän robocop elokuvassakin kuolleesta poliisista puoliksi kone.

Vanhuksien näkö ja kuuloaistia voisi tehostaa tekniikkalla ja sitten jos ei ole kävelykykyisiä niin jotain tekniikkaa siihenkin on.

Sitten vain vartioimaan ostoskeskuksia. Kuitenkin eläkeikää joutuu nostamaan, niin voidaan poistaa kyseinen "eläke" käsite kokonaan ja tehdä ihmisitä kyborgeja siitä lähtien kun itse eivät pärjää.

Riitää kun aivot toimii, ajatuksella toimivat koneet ovat hyödyllisä tässä.

Sitten jos ei toimi aivot, voidaan kauko-ohjauksella jostain valvomokeskuksesta ohjata.

Tiedemiehet pystyy rottiakin ohjamaan kauko-ohjauksella.

Sivut

Kommentit (68)

el6
Seuraa 
Viestejä1457
Liittynyt12.2.2007
tiäremiäs
Näin olen ajatellut, että vanhuksista tekisi kyborgeja ja käyttäisi näitä vartiointiin.

Vanhuksien näkö ja kuuloaistia voisi tehostaa tekniikkalla ja sitten jos ei ole kävelykykyisiä niin jotain tekniikkaa siihenkin on.

Sitten vain vartioimaan ostoskeskuksia. Kuitenkin eläkeikää joutuu nostamaan, niin voidaan poistaa kyseinen "eläke" käsite kokonaan ja tehdä ihmisitä kyborgeja siitä lähtien kun itse eivät pärjää.

Sitten jos ei toimi aivot, voidaan kauko-ohjauksella jostain valvomokeskuksesta ohjata.

Nyt ei oikeen nappaa, tieremies.
Perkunas, meikä lähestyy eläkeikää hyvää vauhtia(vielä 20 jäljellä). Aattelin myös nauttia maksamistani eläkkeistä, ainakin jonkun vuoden.

Ja sinä kekkeruusi meinaat tehdä musta tahdottoman kyborgikytän Anttilan ovelle.

.

Vierailija

Vanha kärttyinen mummo nightstickillä ja kyborgiruumiilla varustettuna?

Eihän niissä kärttyisissä mummoissa mitään uutta (tunnemmehan Poliisin), mutta en silti pitäisi tuota hyvänä ajatuksena.

Seppo_Pietikainen
Seuraa 
Viestejä7615
Liittynyt18.10.2007

Olisikohan "Soylent Green" -tyyppinen ratkaisu sovelias?

--
Seppo P.
Kreationismi perustuu tietämättömyyteen, se sikiää tietämättömyydestä ja siitä sikiää tietämättömyyttä. Tietämättömyyden levittäminen on kreationismin elinehto ja tietämättömyydessä rypeminen on kreationistin luonnollinen elämisenmuoto

Vierailija
tiäremiäs

Oikein hyvä ajatus, kannatan ja olen valmis, mutta miksi noin kalliita konsteja. Pelkkä konepistooli riittää, kyllä se pysyy vielä joidenkin 90-kymppistenkin näpeissä. Liipasinta voi vähän jäykistää, että ei tuo parkinsonin tauti aiheuta patruunahukkaa.

Annetaan vain teloituslupa. Jos jonkun pärstä ei miellytä niin saapi heti ampua, samoin jos autossa on jumputusstreot tai jälkiasennettu röhinä äänenvaimennin. Yleensä aina kun katsoo tarpeelliseksi.

Takaan, että tulee rauhallista ja turvallista.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Hyvä idea!

Niille vois laittaa exoskeletonit, näiden kenttätestaukset alkavat muuten ens vuonna. Vanhuksilla tällaiset voivat olla lähempänä nykyaikaa kun uskottekaan.

Sitten kunnon lääkitys, ja sydämentahdistin. Ja sellainen kypärä joka liitetty aivoihin että niitä voi ohjata.

http://www.youtube.com/watch?v=HTjGy5QnDUw&NR=1&fmt=18

Eiku tämä piti laittaa...

http://www.youtube.com/watch?v=sJ4J69EEpu4&fmt=18

Toope
Seuraa 
Viestejä23157
Liittynyt23.7.2006
tiäremiäs

Täällä oli aikoinaan ketju näistä "tiäremiähen" parhaista. Tämä varmaan sopisi sinne. Itse olen liian laiska hakemaan tätä ketjua.

"Siirtolaisuuden hyväksyminen kehitysmaista oli pahin virhe, jonka länsimaat tekivät Toisen Maailmansodan jälkeen." - Toope

Peili olisi se keksintö, jota arabialainen ja islamilainen maailma tarvitsisi. He voisivat sen kautta nähdä syyllisen siihen, miksi omat yhteiskunnat eivät toimi.

http://tinyurl.com/jbs6kqp

Vierailija

Mielestäni se on vähän julmaa vanhuksia kohtaan, he ovat eläkkeensä ansainneet. Miksei sitä ennemminkin voisi soveltaa lapsiin, joilla on vielä terve ja puhdas keho ja aistit huipussaan? Maailmassa on muutenkin liikaa ihmisiä ja vain muutama prosentti uusista lapsista on sellaisia, joista on maailmalle hyötyä.

Vierailija
Sahrah
Mielestäni se on vähän julmaa vanhuksia kohtaan, he ovat eläkkeensä ansainneet. Miksei sitä ennemminkin voisi soveltaa lapsiin, joilla on vielä terve ja puhdas keho ja aistit huipussaan? Maailmassa on muutenkin liikaa ihmisiä ja vain muutama prosentti uusista lapsista on sellaisia, joista on maailmalle hyötyä.

Miten niin julmaa. Puhu vain omaan pussiisi. Kakaroiden viritys se vasta julmaa olisi.

Alkujatus kaipaisi kyllä hiontaa. Olen jo yli kuuskymppinen ja vielä vähintään 10 vuotta pystyn käyttämään vaikka Emmaa. Moraalinikin on vähintään kirkollista tasoa. Kaiken maailman exoskeletonit ym. viritykset olisivat turhan kalliita. Parempi käyttää raha lasten kasvatukseen.

Kun ei enää pysyisi Emma (ai, että se on kiva pyssy) näpeissä, ei sittenkään kannattaisi rakennella mitään kyborgivirityksiä. Ne menisivät hukkaan kun delaisin. Parempi olisi tuollainen kaksjalkainen taistelukone malliin "Tähtien sota". Voisi olla pienempi, että mahtuu ostokeskukseen. Pari Emmaa asennettuna ja tapsit päässä. Pientä automatiikkaa, että osaisi kunnolla tähdätä ja pissit tyhjentää sadevesijärjestelmään. Kun kuolisin, ilmoittaisi keskukseen, tipauttaisi raadon ulos ja nostettasiin uusi mummo tai pappa tilalle.

Kyllä kuluisi eläkepäivät mukavasti.

kairamo
Seuraa 
Viestejä1517
Liittynyt13.12.2006

"Pisto rasiasta tulee 230 volttia virtaa"

Onko teksti lainattu "tiäremiähen" parhaista?

An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.
(Axel Oxenstierna)

Vierailija

Kas.. Tiäremies ja kaverinsa suunnittelevat itselleen tulevaisuutta..

Meneekö jo noin huonosti?
Minua ette kyllä tule ropeltamaan tai mä näytän "kypernetiikat"

Nimim. mummoiässä ja joskus eläkkeelle..

Vierailija

Parkinson vanhuksille generaattorit käsiin, vispaamalla handujaan, saisimme huokeasti energiaa...

Vihannestilan vanhukset voisivat toimia vallan mainioisti linnunpesinä. Ripustettaisiin Pappa/Mamma puuhun ja avot, pönttö valmis. Lintu hoitaisi ruokkimisen, vanhus tarjoaisi pesän.

Alzheimer vanhukset voisivat käydä kouluissa esittäytymässä valistus/pelottelu -tunneilla, jossa kerrottaisiin masturbaation vaaroista.

Lisäksi olisin sitä mieltä, että hyvä lihaiset vanhukset lyötäisiin vielä metukan täytteeksi kuoltuaan, perinnönjakajain kanssa tehdyn sopimuksen mukaan ennenkin. Luisevistakin voisi jauhaa koiranruokaa.

Koska vanhuksiahan on tunnetusti helppo huijata, voisimme myös käyttää vanhuksia, sketseissä ja sirkusesityksissä pelleinä ja klovneina. Heillehän ei tarvistisi maksaa mitään esittämisestä, koska he eivät esitä mitään.

Kyborgi esitys oli myös vallan mainio, minä keksin senkin ensin...

T: minä ensin...

Vierailija

Tämä on mitä ilmeisemmin huumoria ja erittäin susoittua huumoria valtaväestön nuorempien keskuudessa, joten vanhusten lisäksi voitais laajentaa rasismia myös tyhmiin ja muihin jotka ei ole niin kovin "briljantteja". Kaikki joilla on jotakin poikkeavuutta voidaan siirtää kaasutetta.. anteeksi korjattaviksi ja käyttää orjatyövoimana..

Miks mua ei vieläkään naurata?
Miks näistä jutuista tulee vielä vanhana yhtä oksettava olo kun tuli alakoulussakin?

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Pönni
Tämä on mitä ilmeisemmin huumoria ja erittäin susoittua huumoria valtaväestön nuorempien keskuudessa, joten vanhusten lisäksi voitais laajentaa rasismia myös tyhmiin ja muihin jotka ei ole niin kovin "briljantteja". Kaikki joilla on jotakin poikkeavuutta voidaan siirtää kaasutetta.. anteeksi korjattaviksi ja käyttää orjatyövoimana..

Miks mua ei vieläkään naurata?
Miks näistä jutuista tulee vielä vanhana yhtä oksettava olo kun tuli alakoulussakin?

Pönni ei taas ymmärtänyt, mutta eipä ollut eka kertakaan.

Itseppä tuo yhteiskunta vie kokoajan mahdollisuuksia pois ihmisiltä. Tarkoitan niitä ihmisiä mitkä määrärahasta päättää.

Vierailija
tiäremiäs
Pönni ei taas ymmärtänyt, mutta eipä ollut eka kertakaan.

Väärin. Ymmärsin kyllä mutta en hyväksy kun olen tosikko ja aloitus loukkasi.

Olet välillä mielestäni tökerö. Mutta et ole ainoa. Aika yleistähän tuollainen. Jos tää olis vapaassa osiossa eikä tiedeaiheissa olis helppoa ymmärtää pelkäksi alatyylin huonoksi huumoriksi.

Eikö sinullekaan ole pikkulapsena opetettu että voi sanoa anteeksi? Ehkä sua ei ole kasvatettu ollenkaan?

No.. nykyäänhän vanhemmat ei saa torua nuorempia. Pitää vaan nyökyttää kuin joku imbesilli ja nauraa surkeimmillekin jutuille että lapset viihtyy.. voi räkä.

Paska aloitus. Piste.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat