Annettavaa Mars-tutkimukselle

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Mitä Sinulla on annettavaa avaruustutkimukselle?
Itse voisin harkita, että konsultoisin NASAa sen pyrkimyksessä päästä Marsiin.

Avaruusaluksessa yksi iso tekijä on peseytyminen. Mitä pidempi lento sitä suurempi juttu on henkilökohtainen hygienia. Varsinkin perillä Marsissa peseytyminen olisi suuri töinen järjestettävä...

Miten hienoa voisikaan olla semmoinen lento Marsiin, jonka lentäjät olisi vapautettu itsensä puunauksesta.

Minulla on jo paria kuukautta vaille kuusi vuotta peseytymättömyyden historiaa takana, ja voin vain kiittäen todeta, että se on suurenmoisinta, mitä ihmiselle voi tapahtua, kun hänet on täten vapautettu oman kehon puunauksesta. Sanoihin Jeesuksen, että mitä te turhaan pesette itteänne ulkoisesti, koska kun vain olette sisältä puhtaita, niin se puhtaus valuu myös teidän ulkokuoreenne pitäen sen puhtaana; ihmisille riittää, että vain jalat pestään
Dear
NASA space center,
Purity and washing during the Mars Exploration:
Täten ilmaisen, että voin tulla teille tutkimuksiin, jossa Te voitte todeta, ettei peseytyminen ole puhtauden kannalta välttämätöntä, vaikka täällä Suomessa onkin paljon epäuskoisuutta sitä kohtaan, joka tosin ei johdu tieteellisestä asenteesta. Luotan kuitenkin Teidän arvostelukykyyn ja haluun tutkia, miten astronauteille olisi hyväksi, kun heidätkin olisi vapautettu puunaamisesta ja muusta ylimääräisestä painolastista
Best Regards,

ps. Voin opettaa myös sen, miten astronautit voivat ihan itse leikata hiuksensa, jolloin se ei vie toisten aikaa.

pps. Olette ottaneet hienoja kuvia Marsista; siellä näkyy olevan paljon hyvän näköistä kiveä. Eikö olisi mahtavaa, jos jo ensimmäiset ihmiset Marsissa voisivat rakentaa kivilinnan omin käsin? Kivilinna on paljon turvallisempi kuin pleksiset iglut...
Kivien pyörittely on kuitenkin älytyötä, johon tarvitaan erityistä kosmista älyä. Voin paljastaa senkin, miten astronauttinne pääsisivät itse henkilökohtaiseen yhteyteen kosmisen älyn kanssa.

ppps. Voitte käyttää alla olevaa linkkiä, jos haluatte saman enkuksi:
http://translate.google.fi/translate_t?sl=fi&tl=en

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija
TheVille
Tarkoitatko ihan tosissaan ettet ole peseytynyt kuuteen vuoteen??

En. Paria kuukautta vaille. Viimeksi Ilmalan ratapihalla olevassa Vantaan kivityöliikkeen saunassa joskus elokuussa 2002

Vierailija
TheVille
Mites sosiaaliset tilanteet on hoituneet? Voisi kuvitella hajuongelmia..?

Epäuskoinen.
Kun on sisältä puhdas, niin ei ulkopuolikaan haise.

Vierailija
mensaani
Minulla on jo paria kuukautta vaille kuusi vuotta peseytymättömyyden historiaa takana......
.....Täten ilmaisen, että voin tulla teille tutkimuksiin,

Entäpä jos päätetäänkin että peseytyminen hoidetaan kissoille ominaisella tavalla ?, mitenkäs sitten suu pannaan.

Vierailija
TheVille
Mites sosiaaliset tilanteet on hoituneet? Voisi kuvitella hajuongelmia..?

Metsässä asuessa ei ole sosiaalisia tilanteita,

http://www.geocities.com/sinenmaa/
"ESITTELY
Olen vm-50. Tulin Suomen Laukaaseen jostakin, sieltä Kajaanin kautta Ylöjärvelle, josta Tampereen kautta Helsinkiin, yliopiston kautta Metsään, jossa varsinaisesti sain alkaa elämän urani ajattelijani; kosmoksen asiantuntijana"

Vierailija

Ihmisellä on tuo pään liikerata ja kielen pituus hieman eri luokkaa.

Fakta: ihminen ei voi nuolla kyynärpäitään.

fakta 2: suurin osa kuultuaan koittaa nuolla kyynärpäitään.

Vierailija
Dark Serenity
Ihmisellä on tuo pään liikerata ja kielen pituus hieman eri luokkaa.

Eihän heitä sinne yksin päästetäkkään.

Vierailija
mensaani

ps. Voin opettaa myös sen, miten astronautit voivat ihan itse leikata hiuksensa, jolloin se ei vie toisten aikaa.

Eikös aikaa ole ihan riittävästi pari vuotta kestävän mars-lennon aikana.
Kun leikkaa hiuksensa itse, tuloksena saattaa olla naurettavan näköinen pottakampaus.

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005
Dark Serenity

Fakta: ihminen ei voi nuolla kyynärpäitään.

fakta 2: suurin osa kuultuaan koittaa nuolla kyynärpäitään.

...ja ainakin yksi ihminen pystyy siihen, syystä että yliliikkuvat nivelet. *ahem*

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat