Mistä löytää naisia?

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Mistä löytää naisia, mistä niitä kannattaa ettiä.

baarista en viitti ettiä ja enkä viitti helluntaiseurakuntaan liittyä.

Urheilullisia naisia ettin, niin vois käydä lenkilläkin.

Jotain Taitelija naisia mieluiten, ne ei oo niin natseja ja ahdasmielisiä.

Sivut

Kommentit (66)

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Olen miettinyt samaa. Ei kai mistään muualta kuin baarista tai työpaikalta. Koulusta olisi voinut vaan kun se tilaisuus meni jo. Ehkä opiskelupaikasta. Harrastuksesta. Pitäisi aloittaa harrastus. Kadulla kun ei oikein voi alkaa juttelemaan vastaantulijoiden kanssa, täytyy olla tekosyy.

くそっ!

Vierailija

Juoksemaan vaan! Sieltä niitä eukkoja löytää kans. Jonnekki kuntoradalle tai vastaavalle. Aurinkoisella säällä vilisee eukkoja.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Olli V
Juoksemaan vaan! Sieltä niitä eukkoja löytää kans. Jonnekki kuntoradalle tai vastaavalle. Aurinkoisella säällä vilisee eukkoja.

Nii jotai mummeleita.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
tiäremiäs
Mistä löytää naisia, mistä niitä kannattaa ettiä.

baarista en viitti ettiä ja enkä viitti helluntaiseurakuntaan liittyä.

Urheilullisia naisia ettin, niin vois käydä lenkilläkin.

Jotain Taitelija naisia mieluiten, ne ei oo niin natseja ja ahdasmielisiä.

Kokeile aluksi Lintulaa. Jos ei sieltä löydä urheillullista lähestymistä kestävää tai riittävän taiteellista (karvaistako?), yritä jotain muuta luostaria.

Asiaa nopeuttaa jos naamioituu pimuksi ja pyrkii noviisiksi.

Vierailija
sinnipirtti
"anoppilasta" yleensä parhaat vaimot löytää, niin minäkin. kävelin katsos hänen kotiaan ja siitähän tuo sitten lähti.

Vatkain
Seuraa 
Viestejä27432
Liittynyt4.3.2008
CE-hyväksytty
Kirjastosta kandee kokeilla.

Mä olin just kirjottamassa että kirjastosta! Vaan en kerennyt, kerkesit ensin... Mä oon aina haaveillu että joku tyyppi tulis jauhaa mulle kirjastossa. Aatelkaa vaikka silleen että mä/se kattelis samaa kirjaa minkä mä/se on jo lukenu tai jommalla kummalla (onko jompikumpi yhdyssana vai ei? mä en tiedä..?) olis just se kirja minkä toinenki haluaisi. Niin siitä vois sitten aloittaa keskustelun jota vois siirtyä jatkamaan kirjaston kahvilaan. Sitten voisi tehdä kirjavaihtarit. Me tehdään nitä joskus kaverin kanssa. Se menee sillä lailla että toinen sanoo toiselle kirjan joka on pakko lukea ja tosin päin ja sitten tavataan vaikka viikon päästä ja jutellaan niistä kirjoista. Se olis mukava toinen treffi . Kolmannet treffit voisi sitten sopia vaikka uimarannalle. Tällä kirjastomiehellä sais olla silmälasit, tumma tukka ja iso nenä

Hämmentää.

Vierailija
CE-hyväksytty
Kirjastosta kandee kokeilla.

Saattaa olla hyvä paikka, mutta kannattaa muistaa hiljaisuusvaatimus. Ensikokeilussa, hyllyjen välissä, ei kannata vapaasti kaasuja päästellä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat