Miksi CIA tai vastaava taho

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Murhaa tätä tiedemiestä mikä myy ydinaseiden tekniikka ja piirustuksia.

Ketä viime aikana on salamurhattu, onko tietoa. En löytänyt mitään tietoa mistään vaikka etsin.

Kommentit (7)

Vierailija

Ja miksipä tappaisi. Äijästähän voi olla vielä hyötyä ja vastaavanlaisi tyyppejä on varmasti muitakin.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26890
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs

Ehkäpä CIA:n isännät pelkäävät, että tuo äijä myy tietoja tahoille, joiden toiminta aiheuttaa heille päänvaivaa.

Ketä viime aikana on salamurhattu, onko tietoa. En löytänyt mitään tietoa mistään vaikka etsin.

Ai ettei CIA:n sivuilla ollut listaa salamurhatuista henkilöistä, ja lyhyttä kuvausta jokaisen murhan syystä ja tekotavasta. Ovat varmaan unohtaneet PR-puolen ihan kokonaan. Anteeksiantamatonta huolimattomuutta.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Tämä on osittainen transkripti from "The O'Reilly Factor," Lokakuu 18, 2005, että on muokattu selkeyden vuoksi.

Katso "The O'Reilly Factor" weeknights klo 8 pm-11 pm ET ja kuunnella "Radio Factor!"

Bill O'Reilly, isäntä: "Takaisin, Kirja-segmenttiin tänä iltana. Vince Flynn (haku) kirjoittaa jännitystä siitä, että terrorisminvastainen sota. Viime vuoden teos, "Memorial Day," oli valtava best seller. Ja nyt hän on mukana uuden kirjan nimeltä "Consent to Kill."

Mikä erottaa Flynn muista kirjailijoita on, että hänen tutkimuksensa lukee kuin nonfiction. Ja hän tasoilla vakavia syytteitä maissa, kuten Saudi-Arabia (haku) ja itse kirjoittaa CIA: n (haku) on murhaajia sen yrityksen palkkalistalla.

Puhuin Vince Flynn muutama päivä sitten.
Related

*
Sarake Arkisto
o liberaali suvaitsemattomuuden? Prominent konservatiivit protestoi kaksi Colleges
o Obama syyttää Fox News: Odotettu Kentucky Loss
o Jos Ellen DeGeneres Talk About Upcoming naimisiin Tyttöystävä televisiossa näytetään?
o "Factor TV-symboli" Barbara Billingsley
o William Shatner "Star Trek" Feud, New Autobiography

Koko sivun Haastattelut Arkisto
Video
o Katso Haastattelu
Näytä Info
Väliöparivuosilehdet M-F-8 p.m. ja 11 p.m. ET
o Sähköposti Näytä: oreilly@foxnews.com
o Bill O'Reilly's Bio
o Talking Points Arkisto
o Haastattelu Arkisto
o allekirjoitetut jäljennökset "The O'Reilly Factor" Kirja

(BEGIN videonauhana)

O'REILLY: Sinut on kiistelty kaveri. Teoksesi tehdä selväksi, että olet sitä mieltä, Saudi-Arabia on vihollisemme. Miten tehdä tätä päätelmää?

Vince Flynn, Tekijä, "Suostumus tappaa": Minulla oli käsittelyssä noin terrorismista, ennen kuin 9 / 11 (haku). Kun 9 / 11, olen alkanut tutkia Wahhabismi (haku), joka on radikaali sect islamin, joka alkoi vuonna Saudi-Arabiassa.

Ja Wahhabis pohjimmiltaan on Akkusatiivi: die Faust, käsitellä Saudi-Arabian kuninkaallisen perheen, ja ne vievät terrorismin kautta madrasas, koulut ne rakentaa yli, Pakistan ja Indonesia. Ja kun taas johtavien jäsenten ja kuninkaallinen perhe ovat liittolaisiamme, I kysymys yhteiskunnassa yleensä. En usko, että he ovat.

O'REILLY: Koska olet tullut todellinen kova Saudi-Arabia, ja monet amerikkalaiset uskovat samaan, että teet niin, että ne ovat edelleen vihollisemme.

FLYNN: Se on - ja olemme keskustelleet tästä noin Hollywood ennen. Se on erittäin seksistisiä yhteiskunnassa, ja olen odottanut, että jonain päivänä, te tiedätte, Hollywood lopulta keksimään ja nousta ja tehdä elokuvan siitä, että tarkastellaan islamin tapaa, jolla ne menevät sen jälkeen, kun katolinen kirkko.

O'REILLY: That's koskaan tule tapahtumaan.

Nyt teidän sankari on kaveri nimeltä Mitch Rapp, CIA assassin. OK, nyt vain CIA assassin, monet ihmiset ovat menossa, "Meillä ei ole murhaajia."

FLYNN: He eivät halua uskoa niin. Ja itse asiassa suurin osa näistä guys meillä on, että juuri näin ovat entisiä Special Forces toimijoiden tai Current Special Forces ...

O'REILLY: Mutta me todella ovat murhaajia?

FLYNN: Minulla ei - se on yksi niistä käsitellään. Meidän hallitus ei halua myöntää, että. Olemme Special Forces toimijoille.

O'REILLY: Mutta olet löytänyt, että meillä on guys, CIA: n palkkasumma jotka ovat murhaajia?

FLYNN: Ei, en voi sanoa sitä.

O'REILLY: Joten tämä on kuvitteellinen osa teoksen?

FLYNN: Tämä on kuvitteellinen - tämä on - kun olen luonut Mitch Rapp vuonna'94, olen tarkastellut sitä, ja sanoin, "Islamic radikaali fundamentalismi on edelleen olla ongelma. Nämä ihmiset ovat sanoneet kuoleman America.Osama bin Laden (haku) oli jo hyökännyt kerran. Hän sanoi hän aikoo tehdä sen uudestaan. " Ja minusta tuntui, että meidän pitäisi olla siellä ottaen näitä tyyppejä, ei odotusaikoja ja pelaa puolustuksessa. Olen luonut Mitch Rapp luonnetta.

O'REILLY: All right. Joten mitä olet tehnyt on olet ottanut luonne - sillä kun olet lukenut Mr. Flynn kirjoja, on kuin käsittelyssä nonfiction, vaikka se on fiktiota. En tarkoita, hyvin tutkittu. Olet ollut paljon näistä paikoista.

FLYNN: Olin hieman yli-Amman, Jordania.

O'REILLY: Oikeus. Voit maalata kuvaa hyvin elävästi ja tämä kaveri tietää, mitä hän puhuu. Mutta voit sanoa - et ole kertoa minulle, että meillä on salainen murhaajia näkyä noin, ammunta ihmisten pään?

FLYNN: En aio mennä niin pitkälle useista eri syistä. Minulla on ihmisiä, jotka kertovat minulle asioita luottamuksen ja olen samaa mieltä, että ei laita ne teokseni.

O'REILLY: sain sen.

FLYNN: Ja minä - mutta olen kaikkea sitä.

O'REILLY: Tiedän, sinä olet. Olet kidutukseen, too. Olet tarkoita kaveri.

FLYNN: Bill, te tiedätte, en tarkoita, rastittamalla pommi-skenaario. Jos olet menossa - Olen aina sanoa tämän, ennen 9 / 11, meillä oli Zacarias Moussaoui (haku) pidätettynä.

O'REILLY: Oikeus.

FLYNN: Jos voisi kääntää kelloa taaksepäin, kuinka monta amerikkalaiset sanoisivat ottaa hanskat pois, selvittää, mitä tämä kaveri tiesi? Ehkä me olisimme voineet estää hyökkäys.

O'REILLY: Koska tämä on, mitä tehdään teoksen kiistanalainen. Olet kidutukseen.

FLYNN: Under ääriolosuhteissa.

O'REILLY: Oikeus. Mitch Rapp ei tehdä. Ja sitten te sanotte, että te tiedätte, olemme päässeet CIA: n kaverit jotka ovat murhaajia.

Nyt, kun tuo materiaalin Hollywood, koska ei ole kysymys kirjat ovat erittäin viihdyttävä, myydä valtava määrä kopioita. Ja he slam dunk toimia elokuvia.

FLYNN: Kyllä.

O'REILLY: Joten tuo oman materiaalin Hollywood ja mitä he ...?

FLYNN: No, siellä oli tuottaja isossa studiossa viime vuonna, ja me yritämme saada elokuvan tehdä, että studiossa, joten en voi oikeastaan sanoa mitään. Mutta tuottaja sanoi, hän lukea "Memorial Day" ja sanoi, "minä vihasin sitä. Se oli enemmän Bush kuin Bush."

Ja olen pysyvän siellä ajattelu, te tiedätte, politiikassa ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.

O'REILLY: Oikeus. Sinun pitäisi tehdä elokuvia, koska et halua tehdä rahaa ja viihdyttää.

FLYNN: puhemiehelle kirja oli demokraatti. Ja ei me kaikki saamme samalla sivulla, että terroristit yrittävät räjähtävyyttä ydinlaitoksen warhead New York City on huono asia?

Ja niin olen sitä mieltä, että heidän vihan Bush saa tavassa, jolla ne tehdään hyvää liiketoimintaa päätöstä. Sen lisäksi, että te tiedätte, olen sitä mieltä, että he pelkäävät, että se voisi vaikuttaa niiden merentakaisten myynnistä, koska se ei pelaa hyvin ulkomailla. Olen eri mieltä. Ja sitten kolmanneksi, luulen, että he ajattelevat, että ne ovat kohdennettuja, murhan, jos ne tekevät elokuvan näin.

O'REILLY: Really. Mielestäni se olisi ne kohdistettava halveksuen niiden cocktail ystäviä.

FLYNN: Täsmälleen.

O'REILLY: That's mielestäni se on.

FLYNN: Koska ...

O'REILLY: Jos teet "Memorial Day" tai "Consent to Kill" and then you go out, Malibu, Barbra Streisand will go, "En aio puhua teille."

FLYNN: Ne eivät saa sitä. Hollywood, he eivät koskaan ymmärtänyt Talk Radio. He eivät ymmärrä, Fox News. He eivät ymmärrä, Wal-Mart (haku). He eivät ymmärrä ...

O'REILLY: Mielestäni he ymmärtävät, FOX News, koska ne loathe se.

All right. Minun täytyy kertoa kaikille, että nämä ovat erittäin viihdyttävä kirjoja. Joten "Memorial Day" out in paperback. "Consent to Kill" on kovakantinen. Voit nauttia niistä, vaikka et ole samaa mieltä herra Flynn: n politiikassa. Ne ovat erittäin viihdyttävä.

Arvostamme olet tulossa in.

FLYNN: Kiitos, Bill. Arvostaa sitä.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Neutroni
tiäremiäs

Ehkäpä CIA:n isännät pelkäävät, että tuo äijä myy tietoja tahoille, joiden toiminta aiheuttaa heille päänvaivaa.

Ai ettei CIA:n sivuilla ollut listaa salamurhatuista henkilöistä, ja lyhyttä kuvausta jokaisen murhan syystä ja tekotavasta. Ovat varmaan unohtaneet PR-puolen ihan kokonaan. Anteeksiantamatonta huolimattomuutta.

Pohjoskorealle myy tietoja ja arabeille, ei se jenkeille myy tai briteille koska sieltä ne tiedot on varastetu.

Vierailija
tiäremiäs

Kuinka monta kertaa ne sitä murhaavat oikein?

Muutenkin paska alustus, kun ei ole viittauksia mihinkään tehty.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
tiäremiäs

Pohjoskorealle myy tietoja ja arabeille, ei se jenkeille myy tai briteille koska sieltä ne tiedot on varastetu.

Pohjoskorea on kyllä luotettava. Ne ei lavertele salaisuuksia.

Uusimmat

Suosituimmat