Monitor.Win32.Perflogger

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

F secure valittaa kokoaja Monitor.Win32.Perflogger nimisestä jutusta eikä voi tehä sille mitää. Onko se haitalline?

Kommentit (8)

Vierailija

Aloittaja voinee opetella hakkaamaan saman rimpsun Googleen ennen tänne kirjoittamista, niin ei tartte turhaan kysellä.

Vierailija
JaakkoFagerlund
Aloittaja voinee opetella hakkaamaan saman rimpsun Googleen ennen tänne kirjoittamista, niin ei tartte turhaan kysellä.

Mää kirjoti se googlee.

Thomaxx
Seuraa 
Viestejä89
Liittynyt1.6.2006

Type: Spyware

Description: Software that monitors user activities, collects user sensitive information and send it back to its creator

Level of danger: High

Vaikuttaisi olevan todellinen uhka. Kyseessä lienee ns. backdoortroijalainen. Se sallii muiden nuuskia koeellasi tapahtuvaa liikennettä ja kenties myös ajaa koneellasi jotain taustasovelluksia. Pois, pois ja pian.

Vierailija
borri317
JaakkoFagerlund

Mää kirjoti se googlee.

Et varmasti kirjoittanut!
Googletin itse tuota noin minuutti sitten ja ohjeita löytyy enemmän kuin jaksaa lukea ja se taitaakin ollakin Borrin syy kirjoittaa tänne; laiskuus. Kysytään täältä niin ei tarvitse itse etsiä.
No, tässä vähän alkupaloja. Yritä pärjätä itse eteenpäin.
http://www.virustorjunta.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=10...

Vierailija

Kyll virustorjunnalla pitäs pystyä poistaan, kato jos löydät samantapaisen nimen Prosessilistalta.. (ctrl alt del).
Sulje toiminto ja sit poista virus.. se ohjelma (ainaki itellä oli tuontapanen virus) kopioitti aina ittensä vaikka virus poistetaanki..

Uusimmat

Suosituimmat