Naisen tuleminen on vaarallista!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Hyvät herrat, säästelkää naisianne:

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200806 ... 2_ul.shtml

Sivut

Kommentit (28)

Pikku Gen
Seuraa 
Viestejä3210
Liittynyt2.6.2005

Seksin jälkeiseen härtslaageriin on kuollut useampia miehiä kuin naisia. Jostakin syystä miesten sydänkohtausriskiä suurentaa se, että partneri on joku muu kuin vakiokumppani.

"Ubi est actio hic?" Missä täällä on säpinää?

Vierailija
Pikku Gen
Seksin jälkeiseen härtslaageriin on kuollut useampia miehiä kuin naisia. Jostakin syystä miesten sydänkohtausriskiä suurentaa se, että partneri on joku muu kuin vakiokumppani.

Mistäs tuollaista tietoa olet saanut?

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Hui. Alkaa pelottaa jo naisten puolesta.
Nainen sai orgasmin - ja aivohalvauksen
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1588290

Lääkärien mukaan seksi laukaisi terveelle 35-vuotiaalle naiselle hengenvaarallisen aivohalvauksen.

- Tämä nuori nainen... hänen kasvonsa puutuivat vasemmalta puolelta sukupuoliyhteyden aikana, minkä lisäksi hänen puheensa sammalsi ja vasen käsi tuntui heikolta, neurologian asiantuntija Jose Biller kertoi CBS Newsille.

- Kun nainen toimitettiin hoitoon kuusi tuntia myöhemmin, hän ei pystynyt liikuttamaan vasenta kättään, kasvot olivat halvaantuneet, puhe värisi ja hän oli paniikissa, Biller jatkoi.

Lääkärit poistivat välittömästi hyytymän naisen aivoista, ja jo 12 tunnin kuluttua oireet olivat lähes kokonaan poissa.

Seksistä ja orgasmista johtuvat halvaukset ovat nuorten naisten ja miesten keskuudessa erittäin harvinaisia.

35-vuotiaan naisen tapauksessa syy oli hänen sydämensä kahden kammion välillä oleva pieni aukko. Joka neljännellä aikuisella on tällainen aukko sydämessä.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007
Pikku Gen

Onneksi näinpäin.

Etkai ajattele mieluummin että uskolliset miehet saisivat sydäreitä sängyssä. Kuitenkin pettäminen on sen verta harvinaista suhteessa parisuhdeseksiin.

Miehillä on suurempi riski sydäreihin mitä naisilla muutenkin.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Minä pelkään aina sydänkohtausta orgasmin partaalla. Esimerkiksi masturboidessa tunnen kuinka sydämeni alkaa sykkiä ihan omituisella tavalla. Jos kiihotun oikein pahasti, miettiessäni vaikka serkkuani, sydämeni yleensä hidastuu ja sykähdys voimistuu, niin että lopulta sykkii kerran kahdessa sekunnissa. Pelkään että se pysähtyy. Tuo rajoittaa runkkauselämääni.

くそっ!

Teekkari
Seuraa 
Viestejä2347
Liittynyt27.4.2008
Dark Serenity
Njaa. No ei ole minun petikumppaneilla pelkoa sydäreistä
Mulla sama ongelma...ovat niin timmiinsä treenattuja ratsastuksella sun muulla urheilulla, että pelko kohdistuu ennemmin allekirjoittaneeseen

Everything you know, is about to change.

Vierailija
Barbaari
Mummo
Täydellinen kuolema!

Olisi minusta kuolla jonkun toisen tai paremman maailman puolesta. Siten että itse pystyisi vielä hyväksymään sen.

Jaa, minä haluan elää paremman maailman puolesta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat